شناسه خبر : 44895 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

در مورد تورهای اقساطی داخلی آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز چه می دانید؟

کشور ما ایران یکی از کشورهای زیبای جهان است که سالانه توریست های فراوانی را می پذیرد.

 بسیاری از ایرانی ها عقیده دارند که گشتن ایران لذتی به شما می دهد که هیچ یک از کشورهای خارجی نمی توانند آن را به شما ببخشند. با این وجود گشتن ایران نیز هزینه ی زیادی می طلبد که از عهده بسیاری خارج است. آژانس پیله های عصر پرواز یک آژانس مسافرتی است که با شرایطی بسیار عالی اقدام به برگزاری تورهای اقساطی داخلی و خارجی می کند. در این مطلب قصد دایم به بررسی برخی از تورهای داخلی اقساطی پیله های عصر پرواز بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با تورهای مشهد و اصفهان، در خصوص شرایط تورهای اقساطی نیز آشنا شوید.

تور مشهد اقساطی؛ خدمتی از پیله های عصر پرواز

 تور مشهد اقساطی راحت ترین راهکار برای سفر کردن به این شهر است. بدون شک مهم ترین انگیزه برای سفر به مشهد زیارت کردن است. آرامگاه امام رضا (ع) که از مهم ترین مقدسات ایرانی هاست، در این شهر قرار گرفته است. با سفر به مشهد هم می توانید از نورانیت و معنویت برخوردار شوید و هم از تفریحات بی نظیر این شهر بهره ببرید. تور مشهد اقساطی می تواند این لذت را هر چه سریع تر به شما ببخشد. اگر در تابستان به مشهد سفر می کنید حتما یک ناهار را در طرقبه، شاندیز یا چالیدره صرف کنید و یکی از بهترین خاطرات خود را رقم بزنید. اگر کودکان همراه شما هستند و می خواهید یک سفر خوب را برای آن ها رقم بزنید، پارک وکیل آباد، باغ وحش وکیل آباد، شهربازی پارک ملت و سرزمین موج های آبی می توانند یک تجربه ی عالی برای کودکان باشند.

images_1690216960_64beaa000a0cb.jpg

دیدن بسیاری از آثار تاریخی نیز در مشهد بسیار دوست داشتنی است. شما می توانید از موزه های معروفی مثل موزه نادری که آرامگاه نادرشاه افشار نیز در آن است، موزه رضوی، مدرسه عباس قلی خان و ... بازدید کنید. شهر نیشابور در نزدیکی مشهد نیز دیدنی های جذابی مثل آرامگاه عطار نیشابوری و آرامگاه خیام نیشابوری را در خود دارد. با کمی فاصله می توانید آرامگاه فردوسی در توس را نیز ببینید. مدرسه پریزاد، آرامگاه شیخ بهایی، مسجد گوهرشاد، گنبد هارونیه و خانه ملک و خانه توکلی نیز از جمله آثار تاریخی هستند. در صورتی که قصد خرید از مشهد را دارید نیز مراکز خرید متفاوتی در این شهر وجود دارند. از بازار رضا گرفته تا مرکز خرید آرمیتاژ و الماس شرق همگی می توانند گزینه ی شما باشند؛ تنها تفاوت در این است که قصد خرید چه چیزی را دارید و چقدر می توانید هزینه نمایید.

در مورد تور قسطی اصفهان چه چیزهایی شنیده اید؟!

تور قسطی اصفهان گزینه ای راحت و به صرفه است که برای رفتن به این شهر زیبا مقابل شما قرار دارد. اصفهان از جمله بهترین کلان شهر های ایران است و سفر کردن به آن خاطره ی بسیار زیبایی برای شما می سازد. تور قسطی اصفهان امکان بازدید از دیدنی های بسیار جذابی مثل کلیسای بیت اللحم و وانک را برای شما امکان پذیر می کند. این کلیساها که در منطقه ی ارمنی نشین جلفای اصفهان واقع شده اند، شما را با فرهنگ مردم ارمنی آشنا می کند. مسجد جامع اصفهان، عمارت عالی قاپو، منار جنبان، نقش جهان، سی و سه پل و پل خواجو و بسیاری از دیگر آثار تاریخی اصفهان را می توانید در تور قسطی اصفهان ببینید. اگر به طبیعا علاقه دارید، حتما به باغ پرندگان و آکواریوم اصفهان که در پارک ناژوان هستند بروید. این مناطق برای شما لحظات بسیار جذابی خواهند ساخت.

images_1690216978_64beaa12914b8.jpg

در بازدید از اصفهان نباید از دسرها و غذاهای این شهر نیز غافل شوید. برای مثال بریانی به عنوان غذای معروف اصفهان و یا خورشت ماست به عنوان دسر را باید امتحان کنید. میان وعده معروف اصفهانی ها دوغ و گوشفیل است که طعم بسیار جالبی دارد که می توان گفت حداقل به یک بار امتحان کردن آن می ارزد. بهترینِ این خوراکی ها را می توانید در خیابان حافظ اصفهان پیدا کنید. هتل  عباسی اصفهان اولین هتل و قدیمی ترین هتل در دنیاست که قدمت آن به صفویه بر می گردد. شما می توانید هم در این هتل اقامت کنید و هم می توانید مدتی از آن بازدید نمایید و از شکوه و زیبایی دوران صفویه حظ ببرید. اگر پیاده روی و یا دوچرخه سواری را دوست دارید، ما به شما چهارباغ عباسی اصفهان را نیز پیشنهاد می کنیم.

آشنایی بیشتر با شرایط تور داخلی قسطی

حال که با دو تور داخلی قسطی از تورهای پیله های عصر پرواز آشنا شدید، لازم است که به بررسی شرایط این تور ها نیز بپردازیم. به طور قطع از شرایط آسان این تورها شگفت زده خواهید شد، زیرا هیچ نیازی به ضامن و یا پیش پرداخت ندارید! تنها یک چک صیادی بنفش به نام یکی از مسافران تور، برای یک خانواده کافی خواهد بود. مبلغ چک باید به اندازه مبلغ تور و به تاریخ ده ماه بعد باشد! کارمزد اقساط تور قسطی، به ازای هر ماه تنها 4 درصد است. مشخص است که چنین شرایط عالی ای برای تجربه یک سفر شگفت انگیز با فشار مالی بسیار کم را هر جایی پیدا نمی کنید! شما می توانید اقساط را در حداکثر ده ماه بپردازید، یعنی اگر توانایی پرداخت اقساط در کمتر از ده ماه را نیز داشتید، مشکلی وجود نخواهد داشت.

images_1690216993_64beaa2107650.jpg

انتخاب تور داخلی قسطی به شما کمک می کند تا دست بازتری در انتخاب تورها با قیمت های مختلف داشته باشید، زیرا تقسیم هزینه سفر بین ده ماه باعث می شود فشاری روی دوش خود برای پرداخت هزینه ی آن احساس نکنید. این کار مثل آن است که ده ماه پس انداز کنید و سپس به سفر بروید، با این تفاوت که ریسک دوباره گران شدن تورها بعد از ده ماه و صبر کردن طولانی و مشکلات دیگر را تجربه نخواهید کرد. برای رزرو تورهای اقساطی داخلی پیله های عصر پرواز تنها کافی است همین حالا با آژانس مسافرتی ما تماس بگیرید.

برگرفته از وب سایت آژانس گردشگری پیله های عصر پرواز به آدرس pilehparvaz/