شناسه خبر : 44689 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نکات خرید لباس بچه گانه پسرانه و دخترانه مناسب فصل تابستان

فصل تابستان از جمله فصل‌هایی است که خرید لباس بچه گانه برای آن کمی دشوار و سخت به نظر می‌رسد.

نکات خرید لباس بچه گانه پسرانه و دخترانه مناسب فصل تابستان

 بنابراین در این مقاله قصد داریم تا برخی از مهم‌ترین نکات خرید لباس دخترانه و پسرانه مناسب فصل تابستان را ارائه دهیم. اگر والدین کودک خردسال هستید و یا برای هدیه، به دنبال لباس پسرانه و دخترانه مناسب کودک برای فصل گرما هستید، این نکات می‌تواند به شما کمک شایانی بکند.

خرید اینترنتی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تمام فصول علی‌الخصوص تابستان است

شاید خریدکردن و گشت و گذار در بازارهای لباس کودک، بسیار دلنشین و سرگرم‌کننده به نظر برسد؛ اما قطعا همراه با یک کودک خردسال و یا کوچکتر و در فصل تابستان، نظرتان تغییر خواهد کرد. کودکان به طور کلی، از فرایند خریدکردن و پرو لباس‌های متعدد لذت نمی‌برند؛ بنابراین خرید آنلاین می‌تواند گزینه مناسبی برای تهیه لباس دخترانه و پسرانه در تابستان باشد. با خرید و گشت و گذار در فروشگاه بلوط که آنلاین شاپ عالی در حیطه لباس کودک است، می‌تواند تمام مایحتاج مورد نیاز برای فصل تابستان را برای کودک خود، تهیه نمایید.

فروشگاه بلوط، با تجربه چندین ساله، سعی دارد تا اصولی همانند ارائه کالای باکیفیت، هزینه‌های مقرون به صرفه، ارسال در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تنوع بالا را در عرضه کالاهای خود در نظر داشته باشد. بنابراین در فصل تابستان که خرید کردن از بازارها، هم برای شما و هم برای کودکتان بسیار طاقت فرسا خواهد بود، می‌توانید فروشگاه بلوط را با خدمات بسیار عالی، در نظر داشته باشید.

لباس پسرانه

انتخاب لباس‌هایی با رنگ روشن، بهترین گزینه متناسب با پوست  کودک و فصل گرما است

در فصل تابستان، هوا در اغلب نقاط کشور گرم است و تابش شدید آفتاب را شاهد خواهیم بود. قطعا این را هم می‌دانید که هر چه لباسی که بر تن می‌کنید، تیره‌تر باشد، مقدار گرما و تابش بیشتری را جذب می‌کند و انعکاس نمی‌دهد؛ بنابراین در یک بازه زمانی کوتاه، احساس گرمای شدید خواهید کرد. کودکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند، چه بسا پوست آن‌ها، از لطافت و ظرافت بیشتری برخوردار است و حساسیت بیشتر و تحمل کمتری نسبت به گرما دارند. بنابراین باید لباس دخترانه و پسرانه‌ای انتخاب نمایید که طیف بسیار روشنی داشته باشند. رنگ سفید، رنگ‌های پاستلی و هر رنگی که به عنوان طیف رنگی روشنی از آن نام برده می‌شود، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تابستان باشد.

انتخاب رنگ لباس، فقط مرتبط با لباس‌هایی نیست که برای بیرون از خانه تهیه می‌کنید. حتی برای لباس‌های راحتی خانگی، لباس‌های مجلسی بچه گانه و یا لباس‌های مناسب دورهمی‌ها و مهمانی‌ها نیز، برای فصل تابستان، رنگ‌های روشن را در نظر بگیرید. این باعث می‌شود هم گرمای کمتری توسط پوست جذب شود و هم تطابق با محیط گرما و فصل نیز بیشتر حفظ شود.

لباس دخترانه

لباس‌هایی با جنس خنک و نازک، بهترین انتخاب‌ها خواهند بود

از انتهای فصل بهار و تا اواخر فصل تابستان و حتی اوایل مهر نیز، هوا به اندازه کافی گرم و طاقت‌فرسا هست و به نظر می‎رسد پوشیدن لباس‌هایی که از جنس خنک و مرغوبی برخوردار نباشند، نور علی نور می‌شود. در بحث قبلی نیز اشاره کردیم که پوست بچه‌ها به مراتب لطیف‌تر و نازک‌تر است و بسیار کمتر می‌تواند گرما را تحمل کند و دچار حساسیت نشود. بنابراین برای خرید لباس دخترانه و پسرانه مناسب فصل تابستان، باید به دنبال گزینه‌هایی باشید که بسیار خنک، لطیف و نازک باشند.

پارچه‌هایی نظیر نخ پنبه، الیاف طبیعی، لینن و الیافی مشابه این موارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای تابستان و گرما باشند. به طور کلی، هر چه پارچه لباس پسرانه و دخترانه مورد نظر شما، تنفس‌پذیری و بافت نازک‌تری داشته باشد، بهتر خواهد بود. در فروشگاه بلوط، در صفحه معرفی محصولات، بخشی وجود دارد که جنس لباس را نیز به شما معرفی می‌کند. این مورد یک مزیت بسیار عالی در بین فروشگاه‌های آنلاین لباس کودک است که به شما کمک می‌کند لباس مناسب‌تری برای کودک خود انتخاب نمایید.

لباس پسرانه و دخترانه

سایز مناسب لباس، می‌تواند در راحتی کودک شما در فصل گرما کمک شایانی کند

در بسیاری از مطالب، در خصوص اهمیت سایز لباس کودک اشاره شده است و این مورد در مورد لباس تابستانه بچه گانه، بسیار بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید، بسیار اهمیت دارد که کودک بتواند درون لباس خود، حرکات آزادانه و راحتی داشته باشد. در فصل تابستان که گشت و گذار در طبیعت، پارک‌ها و یا محوطه فضای باز خانه‌ها بسیار بیشتر از قبل می‌شود، باید دقت داشته باشید که فعالیت و جنب و جوش کودک نیز دو چندان خواهد شد. بنابراین باید دقت داشته باشید که لباس دخترانه و یا پسرانه مناسب کودک خود را متناسب با سایز دقیق او و یا حتی کمی آزاد‌تر انتخاب نمایید.

سایز کودک خود را می‌توانید از راه‌های مختلفی بدست آورید؛ مثلا اگر در فصل تابستان هستید و می‌خواهید لباسی از فروشگاه بلوط تهیه کنید، سایز مناسب فرزندتان همان سایز فعلی او خواهد بود. البته اگر کودک شما زیر 3 سال سن دارد، بهتر است که یک سایز بزرگ‌تر تهیه کنید، زیرا او در هر هفته، کمی رشد خواهد کرد. اگر برای چندین ماه بعد که تابستان پیش رو خواهد بود به دنبال خرید لباس هستید، دقت کنید که کودک شما در آن بازه چند ماهه خواهد بود و همان سایز را مد نظر داشته باشید.

سایز لباس کودک نیز معمولا بصورت یک اتیکت روی لباس درج شده است. اگر این طور نبود با اندازه گرفتن قد، دور سینه، اندازه سرشانه، دور کمر، قد آستین و موارد این چنینی و تطابق آن با جدول سایزبندی فروشگاه بلوط، سایز ایده آل کودک خود را پیدا نمایید.

کلام پایانی

 خرید لباس دخترانه و پسرانه مناسب کودک تابستانه، مانند هر فصل دیگری دارای نکاتی است که هنگام خرید از فروشگاه بلوط باید به آن‌ها نهایت دقت را به عمل آورید. در این مقاله به برخی از مهم‌ترین موارد برای انتخاب لباس تابستانه بچه گانه اشاره، با رعایت آن‌ها می‌توانید کودک شادتری داشته باشید.