شناسه خبر : 42646 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

راهنمای خرید کانکس اداری با پیشرو کانکس

کانکس جزء مواردی محسوب می شود که در هر مکانی قابل استفاده است و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از کانکس اداری استفاده می کنند و بدین منظور شرکتهای معتبر را انتخاب کرده تا بتوانند بهترین کانکس را تحویل بگیرند.

راهنمای خرید کانکس اداری با پیشرو کانکس

 افرادی که میخواهند برای دفتر خود از کانکس اداری استفاده کنند باید قبل از هر چیزی برنامه ریزی دقیقی داشته باشند و بتوانند این انتخاب را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند.

راهکارهای برای انتخاب صحیح کانکس اداری

در گام اول شما باید بتوانید نیازهای تان را به صورت دقیق مشخص کنید؛ به زبان ساده‌تر اولین مرحله در خصوص انتخاب بهترین کانکس اداری مربوط به ویژگی‌های کانکس می باشد که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به اندازه، مکان، امنیت و قابلیت جابجایی اشاره کرد.

از خودتان بپرسید که چه ابعادی برای کانکس اداری مورد نیاز است؟

اگر نیاز به محل بزرگی برای خود دارید باید کانکس هایی را با ابعاد بزرگ انتخاب کنید یا به صورت چند واحد یا واحدهای ترکیبی را انتخاب نمایید.

بعد از آن محلی را که می خواهید کانکس اداری در آن قرار بگیرد را مشخص کنید و باید حتماً با توجه به محل مورد نظر ساختار دفتر شما مشخص گردد و اگر نیاز به تغییرات وجود داشته باشد حتماً آنها لحاظ شوند.

موضوع بعدی امنیت کانکس می باشد قطعاً برای هر کانکسی امنیت بسیار کلیدی و مهم است. خوشبختانه به دلیل چگونگی طراحی و تولید کانکس ها بسیار ایمن هستند  و از این نظر جای نگرانی وجود ندارد و نسبت به ساختارهای سنتی کانکس ها در مقابل تهدیدات محیطی مقاومت بالاتری نشان می دهند و همچنین به پیشگیری از نفوذ حشرات و موجودات دیگر نیز کمک می کنند.

پیشرو کانکس

بعد از آن شما باید به قابلیت جابجایی کانکس هم توجه داشته باشید که البته کانکس ها به عنوان خانه های از پیش ساخته شده جابجایی بسیار راحتی دارند و همین حمل و نقل آسان آنها سبب شده تا در محیط های مختلفی کاربرد داشته باشند.

ویژگی های کانکس های اداری و قابلیت های آن

  • کانکس های اداری از نمونه سازه هایی می باشند که در برابر حوادث طبیعی و آتش‌سوزی مقاومت بالایی دارند و معمولاً از ساندویچ پانل نسوز ساخته می شوند تا بتوانند واکنش مثبت و مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی داشته باشند و همچنین در زمان آتش سوزی مواد سمی و دود کمتری از آنها تولید شود و به همین جهت در مکان های مختلف می توان از آنها استفاده کرد.

  • این نمونه کانکس ها از ایمنی مناسبی بهره مند هستند و در مقابل حوادث مقاومت خوبی دارند و به همین جهت آسیب کمتری به وسایل درون کانکس و بیرون آن در زمان شرایط حساس وارد خواهد شد.

  • میتوانید از کانکس های اداری ساده و کانکس اداری لوکس استفاده کنید؛ کانکس ها مجهز به پنجره های دوجداره و درب های مستحکم هستند و در تمامی این سازه ها استانداردهای لازم برای این موارد در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال یکی از بهترین و مناسب ترین سازه ها به منظور اسکان نیروها و کارمندان خود هستید کافیست که از کانکس های اداری استفاده کنید.

  • کانکس ها از تهویه مطبوعی برخوردار هستند و همچنین مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی می باشند البته در کانکسهای نمونه های جدید تجهیزات بسیار پیشرفته در آنها به کار گرفته شده و در تمامی فصول سال به راحتی می توان از آنها استفاده کرد.

  • به منظور انجام کار و رفت و آمد تعداد گسترده از افراد می توان کانکس ها را انتخاب کرد چرا که دارای فضای مناسبی هستند. عده زیادی تصور می‌کنند که کانکس ها تنها یک چارچوب می باشند و به صورت ساده طراحی و تولید شده اند اما اینگونه نیست و در کانکس های اداری بخش های مختلفی وجود دارد و حتی می توان اتاق های مجزا را مشاهده کرد که هر کدام از آنها برای یک کار خاص طراحی شده اند مثلا اتاق منشی با اتاق مدیریت متفاوت است.

  • طراحی استاندارد در تمامی کانکس ها نظر مشتریان را به خود جلب می کند و در شرایط مختلفی تست میزان آسیب پذیری نیز برای آنها انجام میشود.

  • نصب راحت و قابلیت جابجایی کانکس ها را نباید فراموش کرد و جزء مهمترین مواردی به شمار می‌رود که منجر به پیشرفت کانکس‌ها شده است. به صورت کلی کانکس ها به دو صورت طراحی و تولید می شود و در محل نصب قرار می‌گیرند که در روش اول کانکس به صورت یک تکه در کارخانه ساخته می شود و سپس به محل مورد نظر انتقال داده میشود و قابل استفاده است اما در روش دوم دیوار و سقف و قطعات کف به محل مورد نظر برده می شوند و در آنجا اتصال آنها به یکدیگر انجام شده و کانکس بنا خواهد شد.

  • علاوه بر آنچه که گفته شد کانکس ها از نظر سیستم روشنایی و چراغ های سقف به بهترین شکل ممکن طراحی می شود؛ در کانکس های مدرن هر آنچه که در یک محیط اداری یا یک خانه وجود دارد، قابل مشاهده و استفاده است البته با توجه به میزان مساحت کانکس و محیطی که قرار است در آن باشد روشنایی کانکس در نظر گرفته می شود.

  • فرایند ساخت و ساز در این روشی با بالاترین سرعت ممکن انجام میشود. اگر قرار باشد که شما یک ساخت و ساز سنتی برای محیط اداری خود انجام بدهید ممکن است ماهها زمان نیاز باشد اما در صورت استفاده از کانکس تقریبا دو هفته زمان برای ساخت آن نیاز خواهد بود و بعد از آن می توان به راحتی از کانکس استفاده کرد.

کانکس اداری و مدیریتی پیشرو کانکس

در هر صورت اگر که شما می‌خواهید از تمام مزیت های کانکس بهره مند شوید و بتوانید به بهترین کانکس اداری دسترسی داشته باشید باید حتماً برای خرید کانکس از شرکت های معتبر و شناخته شده استفاده کنید و همچنین قبل از هرچیزی تصمیم نهایی تان را در خصوص کانکس و ویژگی هایی که مدنظر دارید. به صورت قطعی بگیرید و بهترین نمونه را بر حسب نیازهای تان انتخاب کنید؛ انتخاب یک کانکس باکیفیت به شما کمک می کند تا برای مدت زمانی طولانی بدون وجود مشکل از آن استفاده کنید.

جهت مشاهده محصولات و سفارش کانکس مورد نظر به وب سایت پیشرو کانکس به نشانی اینترنتی https://pishroconex.com مراجعه نمایید.