شناسه خبر : 42573 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

راهنمای خرید فرش در خانه

فرش؛ پای ثابت دکوراسیون منازل ایرانی‌ها است. بافت کاشان نیز یکی از بهترین و معروف‌ترین کالاهایی است که نه تنها در ایران؛ بلکه در سراسر دنیا طرفداران خودش را دارد.

راهنمای خرید فرش در خانه

 شاید دانستن این موضوع برای شما جالب باشد که اکثر سلبریتی‌های خارجی خانه خود را مزین به این هنر ناب و اصیل ایرانی کرده‌اند. از آنجایی که فروشندگان بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند؛ پیدا کردن فروشگاه معتبر عملا کار سختی است. خوشبختانه فرش امیرکبیر؛ یکی از فروشگاه‌های معتبر در این حوزه است که متنوع‌ترین مدل‌ها را دارد و هرکسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از آن‌ها خرید کند.

فرش امیرکبیر؛ دنیایی از تنوع رنگ و مدل

فرش امیرکبیر یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در این حوزه است. به‌جرات می‌توان گفت این فروشگاه دنیایی از تنوع رنگ و مدل را دارد. فرقی نمی‌کند سبک دکور خانه شما سنتی باشد یا مدرن، در هر صورت می‌توانید مدل موردعلاقه خود را در این فروشگاه آنلاین پیدا کنید؛ به مقایسه با سایر مدل‌ها بپردازید و در نهایت خرید کنید. هرکجای ایران که باشید فرقی نمی‌کند؛ فروشگاه امیرکبیر سفارش شما را درب منزل تحویل می‌دهد.

فرش امیرکبیر؛ دنیایی از تنوع رنگ و مدل

از جمله مدل‌های ارائه شده در این فروشگاه امن و معتبر؛ مدل‌های طلاکوب،  ۷۰۰ شانه با تراکم‌های ۲۵۵۰ و ۳۰۰۰، ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰، ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ و 1500 شانه تراکم ۴۵۰۰ است که می‌توانید همه این موارد را به صورت ساده و گلدار با بالاترین کیفیت و به‌صرفه‌ترین قیمت تهیه کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه آنلاین؛ پرداخت در محل و ارسال رایگان است. کافی است به سایت آن‌ها سر بزنید و طرح مورد نظر خود را تهیه کنید.

کدام مدل مناسب شما است؟

کدام مدل مناسب شما است؟

عوامل بسیاری در خرید این کالا دخالت دارد. از رنگ و طرح گرفته تا نوع بافت، شهری یا کارخانه‌ای که در آن تولید شده است. مدل‌های دستبافت بر اساس نقشه‌ای که دارند و شهری که در آن بافته می‌شوند تقسیم‌بندی و قیمت‌گذاری می‌شوند. این مدل‌ها قیمت بالایی دارد و همچنین به مراقبت بسیاری نیاز دارد و اگر به هر دلیلی نیاز به شستن داشته باشد؛ به یک چالش جدی تبدیل می‌شود و باید تمیز کردن آن‌ها را به دست قالی‌شویی‌ها بسپارید. 

در مقابل این گروه، مدل ماشینی وجود دارد که طرفداران خاص خودش را دارد. البته مدل‌هایی مانند فرش کاشان نیز وجود دارد که بسیار شبیه به مدل‌های دستبافت است. قیمت فرش ماشینی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و خانواده‌های ایرانی تمایل زیادی به خرید از کالاهای این دسته دارند.

در کنار این دو گروه نیز فرش مدرن قرار دارد. این سبک نیز بازار گرمی دارد و توانسته علاقه‌مندان زیادی را جذب کند. مدل‌های این دسته قیمت‌های بسیار مناسبی دارند و بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند دکوراسیون خانه خود را مدرنیزه کنند یا جوانانی که قصد ازدواج دارند و می‌خواهند با قیمت مناسبی کالای مورد نظرشان را تهیه کنند.

کلام آخر با شما. . .

ایرانیان از گذشته‌های دور به هنر قالی‌بافی توجه می‌کردند و خانه تمامی آن‌ها مزین به این هنر اصیل است. از آنجایی که این کالا به شدت مورد استفاده است؛ باید کیفیت بالایی داشته باشد. اگر قصد خرید دارید؛ برای آن که کیفیت را در کنار قیمت مناسب داشته باشید؛ توصیه می‌کنیم به فروشگاه آنلاین فرش امیرکبیر سر بزنید و از مدل‌های متنوع آن‌ها دیدن کنید. اگر تاکنون تجربه خرید آنلاین این کالا را داشته‌اید؛ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.