شناسه خبر : 39973 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی شرکت پست بین المللی آتا اکسپرس

شرکت بین المللی آتا از سال 2006 میلادی شروع به فعالیت در زمینه حمل و نقل سریع کرد.

معرفی شرکت پست بین المللی آتا اکسپرس

آتا کلیه ی نیاز های شما مشتریان عزیز را از خرید و حمل کالا تا ترخیص با حداکثر سرعت و حداقل هزینه به انجام میرساند

ارجعیت ما بر ارائه سرویس به مقاصد کلیدی سراسر دنیا می باشد و با داشتن هاب بین المللی درمناطق تجاری دنیا تخصص گسترده عملیاتی را دارا می باشد و همچنین از طریق سرویس حمل یکسره، سریع ترین زمان تحویل را فراهم آورده است.

آتا با ارائه خدمات منحصر به فرد همچون حمل کالا و ترخیص یک روزه بسته با بهره مندی از مدیران با تجربه و پرسنل متخصص جهت رسیدن به اهداف عالی خود و تبدیل شدن به بزرگترین و معتبرترین شرکت پست سریع بین المللی درخاورمیانه گام برمیدارد این شرکت با امکاناتی وسیع از جمله پرواز مستقیم به چین و دبی ارسال بسته های پستی را به تمام کشور ها حداقل 24 ساعت زودتر از حد معمول به انجام می رساند.

آرمان ما ارائه خدمات با سرعت بالاتر امنیت بیشتر و کیفیت برتر است که در راستای تامین رضایت مشتریان گرامی تحقق میابد آتا با فراهم آوردن طیف وسیعی از سرویس‌¬هاو راهکارهای زنجیره حمل و نقل تحت آخرین استاندارد جهانی، و در سایه پشتوانه دانش فنی و تعهدات حرفه‌¬ای خود، توانسته بعنوان یکی از خوش نام ترین سرویس دهندگان بین المللی در زمینه خدمات لجستیک و پست شناخته شود.

شبکه وسیع خدمات، پوشش بین‌المللی، کثرت نمایندگان در کنار سرعت، امنیت، دقت و هزینه مناسب خدمات، مشتریان را بی‌نیاز از تحقیق و بررسی گزینه ‌های دیگر کرده و آتا را انتخاب اول برای دریافت خدمات لجستیک و پست بین‌الملل می نماید.

هر معامله ای توسط سیستم عملیاتی مستقل آتا پشتیبانی می گردد. عملیات در بردارنده حمل و نقل زمینی، کوریر، نرم افزار فناوری اطلاعات سفارشی، مستندات جامع و سیستم سخت افزاری با کیفیت برای شبکه موثر می باشد. برای تسهیل در تحویل 24 ساعته، تیم امور مشتریان در دفتر تهران برای ارائه خدمات در دسترس می باشند.

ما به دارایی های انسانی خود که بعنوان یک مزیت رقابتی محسوب میشود ایمان داریم. برای طی کردن مسیر پیشرفت، تمام کارکنان از شبکه های توسعه کاری منتخب شده اند. آموزش فشرده شامل برنامه هایی جهت تشویق در ارتباط متقابل و از طرفی ایجاد محیطی برای انگیزه و رشد شخصی افراد می باشد.

چنین برنامه هایی از توسعه مهارت تخصصی عملیات، تدارکات و مدیریت حمل و نقل پشتیبانی می کند؛ سیستمی برای ارزیابی سالانه صلاحیت حرفه ای کارکنان ما. آتا در تلاشی مضاعف جهت ارائه سرویسی بهتر با استفاده از اطلاعات آماده، سالانه در مسیر پیشرفت سرمایه گذاری می کند.

جهت ارسال هوایی بسته‌ و بار به مقاصد مختلف کلیک کنید 

پست سریع2

پست بین الملل چیست؟

پست بین الملل یکی از بهترین خدماتی می باشد که بیشتر شرکت های پستی این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. بسیاری از افراد بستگانشان در خارج از کشور هستند و به همین دلیل مایل هستند که برای آنها کالاهایی را ارسال کنند، آنها می توانند از خدمات پست بین الملل استفاده کنند. البته باید بدانید زمانی که شما از فروشگاه های خارجی خرید می کنید هم با این روش بسته پستی شما ارسال می شود. روند و مراحلی که شرکت های پستی باید برای ارسال و دریافت کالاهای بین المللی سپری کنند دشواری های بیشتری نسبت به کالاهای داخلی دارد. بر همین اساس شرکت های پستی باید به خوبی با وظایف خود در این نوع از خدمات آشنایی داشته باشند تا به بهترین نحو عملکرد خود را انجام دهند.

خدمات و مشخصات پست بین الملل

 پست بین الملل خدمات متنوعی دارد که هر یک از شرکت ها این خدمات را برای رضایت مشتریان خود ارائه می دهند. برخی از این خدمات عبارت می باشد از :

۱. پست اکسپرس :

یکی از بهترین خدماتی که شرکت ها برای پست بین الملل به مشتریان خود ارائه می دهند پست اکسپرس می باشد. زمانی که شما از این نوع خدمات استفاده کنید خیالتان راحت است که بسته پستی مورد نظر در کمترین زمان ارسال می شود. قیمت پرداختی در این روش بسیار به صرفه می باشد و نسبت به مزیت هایی که دارد به نوعی ارزان به شمار می رود. شما اگر از این روش استفاده کنید هر زمان که مایل باشید می توانید با استفاده از کد رهگیری بسته پستی خود را مورد رهگیری قرار دهید.

۲. خدمات گمرکی :

بیشتر شرکت های پستی دارای انبار در فرودگاه امام خمینی هستند و به همین دلیل در کمترین زمان می توانند بارها و بسته های پستی شما را ترخیص نمایند. شما باید بدانید که هزینه ترخیص کالا جداگانه می باشد و در زمان انتخاب پست بین الملل این مسئله را کارشناسان شرکت به شما بازگو خواهند کرد.

۳. صادرات :

یکی از خدمات دیگری که در پست بین الملل وجود دارد این است که شما می توانید برخی از کالاهای خود را از این طریق به کشورهای خارجی صادر کنید. کالاهایی تنها می توانند از این طریق صادر شوند که نیاز به مجوز نداشته باشند و البته برخی از آنها هم که نیاز به مجوز دارند را باید بررسی کنید و مجوز آنها را دریافت نمایید تا بتوانند به خارج از کشور ارسال شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت پست بین المللی در تماس باشید.