شناسه خبر : 17494 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تک‌کرانچ: فیس‌بوک به شدت مشتاق است تا از طرح‌های اولیه رابط‌های کاربری جدید استفاده کند. بعد از خرید آکیلوس ریفت که بر روی واقعیت مجازی کار می‌کرد، فیس‌بوک در حال خرید کمپانی تشخیص گفتار Wit. ai است.

تک‌کرانچ: فیس‌بوک به شدت مشتاق است تا از طرح‌های اولیه رابط‌های کاربری جدید استفاده کند. بعد از خرید آکیلوس ریفت که بر روی واقعیت مجازی کار می‌کرد، فیس‌بوک در حال خرید کمپانی تشخیص گفتار Wit.ai است. فیس‌بوک هیچ توضیحی در مورد برنامه‌های خود با این کمپانی نداده است. اما تمرکز Wit.ai بر روی رابط کاربری صوتی بوده است. البته بسیار واضح است که فیس‌بوک می‌خواهد راه‌های جدیدتری در اختیار کاربران برای گذاشتن استاتوس بگذارد. البته تکنولوژی تشخیص گفتار برای ابزار واقعیت مجازی نیز لازم است.
بی‌ام‌دبلیو: بی‌ام‌دبلیو عاشق ایده کنترل خودرو توسط دستگاه‌های قابل حمل است تا حدی که در نمایشگاه سی‌ئی‌اس یکپارچه‌سازی عمیق خود را با دستگاه‌های قابل حمل به نمایش گذاشت. این تکنولوژی کام‌ اند تاچ نام دارد که سال گذشته در نمایشگاه ویژن فیوچر لاکچری کانسپت معرفی شد. این تکنولوژی به کاربر امکان می‌دهد تا امکانات تفریحی خودرو مانند کنترل موزیک، دمای خودرو، نور داخل و... را به وسیله تبلت‌های سامسونگ کنترل کند و دیگر نیازی نباشد تا با کنسول مرکزی خودرو کار کند.
انگجت: در حالی که سی‌ئی‌اس جایی برای گهواره کودک نیست، اما در سی‌ئی‌اس امسال، گهواره‌ای با نام mamaRoo معرفی شده است. دورانی که باید بر بالین کودک بیدار می‌ماندید و به گهواره کودک سر می‌زدید تا آن را تکان دهید به سر رسیده است. این گهواره دارای بلوتوث و نمایشگر بسیار زیبا و مکانیسم بهبودیافته‌ای برای تکان دادن گهواره است. به طوری که می‌توانید از طریق تلفن همراه آن را کنترل کنید.
انگجت: تا به حال تنها یک گزینه برای انتخاب تبلتی قدرتمند که به اندازه لپ‌تاپ قوی باشد وجود داشت، تبلت/لپ‌تاپ سرفس پرو 3 از شرکت مایکروسافت. البته دستگاه‌های دیگری نیز وجود داشتند اما به اندازه محصول مایکروسافت قدرتمند، نازک و سبک نبودند. انتخاب این دسته از دستگاه‌ها امر دشواری است زیرا باید هم به عنوان لپ‌تاپ و هم به عنوان تبلت به خوبی ایفای نقش کنند. اما کمپانی‌های دیگری نیز در حال ورود به این دسته از محصولات هستند. توشیبا به تازگی مدل Portege Z20t را که تبلت/لپ‌تاپ است معرفی کرده است. نمایشگر این محصول 5/12 اینچ، وزن آن 725 گرم و ضخامت آن 9/8 میلی‌متر است.
فولکس‌واگن: فولکس‌واگن وارد فضای خودروهای متصل با روش‌های متفاوتی مانند خودرو خودکار می‌شود. بعضی از این خودروها دارای سه نمایشگر بر روی داشبورد خود هستند که دو عدد از این نمایشگرها قابلیت لمسی دارند. این نمایشگرها دارای وضوح بسیار بالایی هستند. این نمایشگرها نیاز به لمس مستقیم نیز ندارند و حتی با حرکات دست نیز کنترل می‌شوند. به علاوه این خودرو نحوه پارک کردن شما را یاد گرفته و می‌تواند خودرو را پارک کند و امکان پارک به وسیله تلفن هوشمند را نیز به راننده می‌دهد.
انگجت: کمپانی‌هایی مانند تونینو لامبورگینی و ورتو، تلفن‌های همراه برای افراد ثروتمند تولید می‌کنند. شرکت تونینو لامبورگینی به تازگی تلفن‌ همراه جدیدی با نام 88 تاری را تولید کرده است، این تلفن همراه از جنس فولاد ضدزنگ بسیار مرغوب ساخته شده است. این دستگاه همانطور که پیش‌بینی می‌کنید بسیار سنگین است و شش هزار و 300 دلار قیمت دارد. این تلفن همراه در مدل‌هایی با سه نوع پرداخت فلزی و پنج رنگ متفاوت چرم گاو عرضه می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها