شناسه خبر : 6503 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: جان کری خطاب به کنگره: تهران به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست./ نمی‌گویم هرگز تحریم نکنید، تنها می‌گویم الان این کار را نکنید./اگر تحریم‌ها تصویب شود، اعضای 1+5 عصبانی می‌شوند.

ایسنا: توضیحات حمید رسایی نماینده اصولگرای مجلس درباره کارت هدیه تامین اجتماعی برای نمایندگان: مبلغ ناچیز بود.

ایلنا: جوابیه محجوب درباره نامه مرتضوی به کمیسیون اصل90: اینها همه دروغ است، اگر ایشان سند و مدرکی و هر چیزی که نشان می‌دهد که ما کارت هدیه یا بنی دریافت کرده‌ایم دارد ارائه کند.

ایرنا: واکنش سعید مرتضوی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس؛ 150 نماینده مجلس کارت هدیه و بن گرفتند.

خبرآنلاین: کمیته بانکداری سنای آمریکا از تعویق تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد.

خانه ملت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 116رای، موافقت کردند سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ظرف شش ماه از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این قانون از ادغام معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس‌جمهور و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور تحت مسوولیت مستقیم رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود.

مهر: رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابوالفضل فراهانی را به سرپرستی دانشگاه پیام نور، هوشنگ طالبی‌حبیب‌آبادی را به سمت سرپرستی دانشگاه اصفهان و احمد رضی را به سرپرستی دانشگاه گیلان منصوب کرد.

خبرآنلاین: مقام معظم رهبری: انفعال در مقابل فرهنگ مهاجم خسارت‌بارترین نوع برخورد است./ امواج نشاط‌آفرین «ما می‌توانیم» را تقویت کنید./ چرخه پیشرفت علمی کشور کند نشود.

مثلث: درخواست اصلاح‌طلبان برای نامزدی سیدحسن خمینی در انتخابات خبرگان

ایسنا:
آیت‌الله مرتضی ‌مقتدایی: آیات و حجج‌اسلام والمسلمین احمد بهشتی، محسن فقیهی، محسن اراکی و سیدعلیرضا حائری، محمد عندلیب‌همدانی و جواد مروی، به عنوان اعضای جدید جامعه مدرسین انتخاب شدند.

انتخاب: اوباما: شانس توافق نهایی با ایران، 50 - 50 است./ اگر گزینه‌ای باشد که ایران پیچ مهره‌های برنامه هسته‌ای را از بین ببرد، من آن را انتخاب می‌کنم، اما چنین گزینه‌ای در دسترس نیست!

مهر: قطری‌ها هم مدعی شدند: اعراب هم باید در مذاکرات هسته‌ای با ایران حضور داشته باشند./ شورای همکاری خلیج فارس+1+5!

ایسنا: وکیل مدافع محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد: هیچ احضاریه‌ای مبنی بر ضرورت حضور آقای رحیمی در دادگاه کیفری استان برای رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران ارسال نشده است.

ایرنا: محمدجواد ظریف، در پاسخ به تذکر 50 نماینده مجلس به او درباره ضعیف دانستن تجهیزات دفاعی ایران در مقابل آمریکا گفت: آنچه آمریکا از آن می‌هراسد مقاومت مردم ایران است و در عین حال که به توان و قدرت دفاعی و نیروهای بسیجی کشور افتخار می‌کنیم، این امر واقعیتی انکارناپذیر است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها