شناسه خبر : 5842 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها

توئیتر روحانی اوج می‌گیرد
index:1|width:60|height:23|align:right نوشت: «شورای سیاستگذاری دیجیتال» نهادی مطالعاتی در حوزه سایبری در گزارشی به پربازدید بودن صفحات توئیتر پنج رهبر مسلمان جهان در میان 15 صفحه توئیتر رهبران برجسته بین‌المللی اشاره کرده است. گزارش این شورا نشان می‌دهد صفحه توئیتر «سوسیلو بامبانگ یودهویونو» رئیس‌‌جمهوری اندونزی در سال 2013 میلادی جزو پربازدیدترین صفحات توئیتر بوده است. پس از وی، صفحه توئیتر عبدالله گل، رئیس‌‌جمهوری ترکیه در رتبه سوم از نظر میزان بازدید‌کننده در میان 15 رهبر برجسته جهان قرار داشته است. این نهاد ارزیابی سایبری در بخش پایانی گزارش خود با اشاره به افزایش دنبال‌کنندگان حسن روحانی، می‌نویسد: «پیش‌بینی می‌کنیم که در سال 2014 میلادی میزان بازدید از صفحه توئیتر حسن روحانی نیز افزایش یابد.»

تنها هدفی که انقلاب به آن نرسیده است
index:2|width:70|height:20|align:right نوشت: محسن هاشمی‌رفسنجانی ضمن تاکید بر دستاوردهای انقلاب در 35 سال گذشته گفت: تنها چیزی که در سه دهه گذشته انقلاب نتوانسته است آن را حل کند؛ مشکل اقتصادی مردم و تورم است. غیر از تورم، انقلاب به همه خواسته‌هایش رسیده است. وقتی شرایط کنونی انقلاب را نگاه می‌کنیم همه‌چیز عالی است و هیچ‌گاه موفقیت‌های امروز را متصور هم نبودیم... امروز متاسفانه مردم در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی با مشکلاتی روبه‌رو هستند و بدون شک این مردم شایسته شرایط اقتصادی بهتری هستند‌... در دوران انقلاب و پس از ورود امام خمینی و حضور ایشان در شهر قم جوی شکل گرفت که روحانیون هیچ جایگاهی در حکومت برای خود متصور نبودند و آیت‌الله هاشمی نیز مانند دیگران تصوری از مسوولیت سیاسی نداشت.

پاسخ زیباکلام به شریعتمداری
index:3|width:40|height:40|align:right نوشت: نامه‌نگاری میان صادق زیباکلام و شریعتمداری که با نامه زیباکلام آغاز شد هنوز ادامه دارد و زیباکلام در نامه دوم خود خطاب به شریعتمداری با تشکر از اینکه به نامه اول او پاسخ داده است، می‌گوید: ... شما به‌جای نشان‌ دادن اینکه منافع فعالیت‌های هسته‌ای برای مملکت کدام بوده، با وارد کردن ادبیات حماسی استکبارستیزی و... بحث را به پایان می‌رسانید. نه جناب شریعتمداری، اگر آمریکا به همراه ۱۹۹ کشور دیگر عضو سازمان ‌ملل هم با فعالیت‌های هسته‌ای ما موافق می‌بودند، این برنامه‌ها همچنان از منظر هزینه-‌‌فایده اقتصادی یک اشتباه بود. تهیه اورانیوم پنج درصد غنی‌شده با صدها برابر قیمت بین‌المللی آن خطاست. چه آمریکا و چه همه کشورهای دیگر دنیا با این امر مخالف باشند یا موافق.

سرود «یار دبستانی من» ضدانقلابی است
index:4|width:70|height:20|align:right نوشت: سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در مراسم افتتاح جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی ضمن انتقاد از نصب برخی پلاکاردها در سطح شهر با مضمون شعارهای هنگام انقلاب گفت: در یکی از پلاکاردها من دیدم که شعاری با عنوان «سلطه پهلوی باید براندازی شود» نوشته شده بود، این شعار اگر در قالب پلاکارد باشد این شبهه را برای مردم ایجاد می‌کند که منظور حکومت فعلی است... باید مانند نیمه‌شعبان برنامه‌هایی که با دهه فجر سنخیت دارد اجرا شود، برنامه‌های دهه فجر را نباید به فیلم و موسیقی منحصر کرد... سرود یار دبستانی من ضد‌انقلابی است و در حال حاضر منافقان آن را می‌خوانند، من چندبار به آقای دارابی تذکر دادم که آن را از تلویزیون پخش نکنند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها