شناسه خبر : 19876 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

انتخاب: رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک وزارت اطلاعات: تخریب دولت هم منشأ درونی دارد و هم خارجی. / عده‌ای فراموش کرده‌اند که هدف اصلی ما چیست. / درگیر مسائل قدرت‌اند و برای قدرت به دعوا افتاده‌اند.
ایرنا: اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: مخالفان برجام ابایی ندارند که در مخالفت با توافق، با صهیونیست‌ها هم‌نوا شوند.
فارس: علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت مجلس: پرواز هواپیماهای روسی از پایگاه نوژه همدان بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی است.
ایرنا: کنایه علی مطهری نایب‌رئیس مجلس به علی جنتی وزیر ارشاد: اداره کشور فدرالی نیست که یک استان از قانون برگزاری کنسرت‌ها مستثنی باشد.
ایرنا:‌ مارک تونر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: استفاده روسیه از پایگاه هوایی ایران تاسف‌بار بود، اما غیرمنتظره نبود. / جان کری می‌گوید این اقدام نقض احتمالی قطعنامه شورای امنیت است.
ایلنا: عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران: منع حضور فردی در تهران برای مشاهده یک تئاتر مرتبط با اقدام دادستانی ویژه روحانیت بوده است.
مهر: سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از رایزنی‌های وزارت کشور و کمیسیون شوراهای مجلس برای الکترونیکی برگزار کردن انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
فارس: صادق آملی‌لاریجانی: باید تاسف خورد که برخی با پخش فایل‌های صوتی مستمسک به رسانه‌های غربی دادند. / جنایت‌های منافقین سیاه‌دل تطهیر‌شدنی نیست. / دلسوزان نظام برای مقابله با این نغمه‌های شیطانی به میدان بیایند.
ایرنا: حسن روحانی، رئیس‌جمهوری: باید لحن خود را در نوشته‌ها و روزنامه‌ها آرام‌تر کنیم. / حل PMD شبیه معجزه بود. / ملت باید بداند که در برجام چه کارهایی کردیم. /غرب می‌خواست غنی‌سازی در ایران برچیده شود. / تحریم نظامی دائمی را به تحریم کوتاه‌مدت تبدیل کردیم. /دست خود را به سوی بیگانه دراز نمی‌کنیم.
فارس: سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت حقوق کارکنان نیروهای مسلح: حداکثر دریافتی کارکنان و مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح بالاتر از حد مجاز که قانون تعیین کرده است، نیست.
ایلنا: واکنش علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس به انتشار فایل صوتی آیت‌الله حسینعلی منتظری: ابراهیم رئیسی، محمد نیری و مصطفی پورمحمدی که در متن قضیه بودند توضیح بدهند.
خراسان: شهرام جزایری از زندان مشهد آزاد شد. وی که چند روز قبل برای شرکت در همایشی با عنوان «بررسی چالش‌های پیش روی شرکت پدیده در ورود به فرابورس و تامین نقدینگی» به مشهد سفر کرده بود همزمان با آغاز همایش و به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی با صدور دستور قضایی بازداشت شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها