شناسه خبر : 25436 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها (سیاسی)

تسنیم: بر اساس دستورالعمل اجرایی الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر که از سوی رئیس قوه قضائیه به تمام مراجع قضایی کشور ابلاغ شده، قضات اجرای احکام کیفری مکلفند در اسرع وقت ضمن توقف اجرای حکم محکومان به اعدام، پرونده آنها را مورد بررسی قرار دهند.

فارس: وزارت خزانه‌داری آمریکا پنج نهاد ایرانی را به بهانه همکاری در برنامه موشکی بالستیک ایران به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد. اسامی شرکت‌های تحریم‌شده به شرح زیر هستند: مرکز تحقیقات شهید اسلامی، صنایع شهید خرازی، صنایع شهید مقدم، صنایع شهید صنیع‌خانی و صنایع شهید شوشتری.

ایسنا: مشاور مقام معظم رهبری در پاسخ به سوالی در مورد واکنش ایران در صورت خروج آمریکا از برجام گفت: دست جمهوری اسلامی ایران باز است و تمام گزینه‌ها روی میز است.

ایسنا: سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت بر اساس مصوبه این کمیسیون عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات عالیات (سوریه، عراق و عربستان) بدون تغییر و با نرخ سال ۹۶ خواهد بود.

مهر: رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حکمی دکتر علی جنتی را به عنوان «مشاور رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد» منصوب کرد.

ایلنا: محمود صادقی، نماینده تهران گفت: اخبار متواتری از نقش مخالفان دولت در تحریک معترضان در مشهد گزارش شده است.

ایلنا: وزیر امور خارجه ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مقامات آلمان از شما خواسته‌اند در خصوص گفت‌وگو درباره وقایع اخیر کشور به آلمان سفر کنید، گفت: صحبتی که بین ما شده این است که توافق کردیم با توجه به اهمیتی که این روزها برجام دارد به‌خصوص با توجه به سیاست‌های مخرب ایالات متحده جلسه مشورتی بین ایران و سه عضو اتحادیه اروپا در مورد برجام برگزار شود.

ایسنا: رئیس سازمان میراث فرهنگی از احتمال کاهش نرخ «عوارض خروج از کشور» نسبت به مبلغ قبلی که ۲۲۰ هزار تومان تعیین شده بود، خبر داد و گفت: افزایش تصاعدی که برای هر نوبت سفر در نظر گرفته شده بود حذف خواهد شد.

ایسنا: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس آمار موجود در کل کشور نزدیک به 130 نفر دانشجو در جریان اعتراضات اخیر بازداشت شده‌اند که از این تعداد حدود 15 تا 20 نفر هنوز در بازداشت هستند.

مهر: رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای نمایندگان عضو مجمع ۳۵نفره استان تهران در جلسه با مسوولان سازمان اطلاعات استان این بود که هماهنگی‌های لازم انجام شود تا بازدیدی از بازداشتگاه اوین داشته باشند و در جریان مسائل و مشکلاتی که مطرح است، قرار گیرند.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها