شناسه خبر : 28191 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

ایرنا: رئیس‌جمهور طی حکمی انوشیروان محسنی‌بندپی، رئیس سازمان بهزیستی را به ‌عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

فارس: محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور درباره تغییر تیم اقتصادی گفت: اینکه افراد چه کسانی باشند آنقدر اهمیت ندارد، این بالا رفتن ظرفیت تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت در حوزه اقتصاد است که اهمیت دارد.

انتخاب: علیرضا رحیمی، نماینده مجلس در توئیتر خود نوشت: بخشی از گلایه نمایندگان به وزیر کار به نارضایتی و ابهامات مدیریت سازمان بهزیستی بود. در انتخاب سرپرست وزارت تعاون هوشمندی لازم از سوی رئیس‌جمهور دیده نشد و به نوعی این انتخاب تعریضی است به استیضاح‌کنندگان!

مهر: سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت ۶۷ نفر در پرونده‌های اقتصادی اخیر و ممنوع‌الخروجی ۱۰۰ نفر از افراد دولتی و غیردولتی خبر داد.

خبرآنلاین: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: درآمد سرانه خانوار شهری در تهران کمی بیش از 5 /3 میلیون تومان است. اما متوسط درآمد خانوارهای شهری در کشور حدود دو میلیون تومان است.

مهر: رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل و نمایشگاه‌داران گفت: به طور کلی خودروهای ارزان خارجی در رنج قیمت‌های جهانی در این چهار ماه بیش از 150 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

فارس: پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد پیشنهاد دولتی‌ها مبنی بر قبول سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را رد کرد.

ایرنا: گمرک جمهوری اسلامی ایران ورود طلا، ارز و طلای خام به کشور را بدون محدودیت و منوط به اخذ مجوز از بانک مرکزی و تشریفات گمرکی مجاز اعلام کرد.

ایلنا: مهدی بنانی رئیس مرکز مدیریت بدهی‌ها و دارایی‌های مالی وزارت اقتصاد گفت: امسال ۱۰۲ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به نظام بانکی، صندوق‌های بازنشستگی، تامین اجتماعی، پیمانکاران و... تهاتر می‌شود.

ایسنا: رویترز اعلام کرد آمار گمرکی نشان داد کره جنوبی در ژوئیه ۷۸۸ هزار و ۶۵۱ تن یا معادل ۱۸۶ هزار و ۴۷۸ بشکه در روز نفت ایران را وارد کرد که در مقایسه با ۶۸۶ هزار و ۸۴۹ تن در ژوئن افزایش داشت اما 5 /43 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان داد.

ایسنا: رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: خودروهایی که تا پیش از ۲۲ فروردین امسال وارد شده‌اند، مشمول پرداخت مابه‌التفاوت ارزی نمی‌شوند اما همه خودروها و قطعات منفصله خودرو که در ماه‌های گذشته با ارز دولتی وارد شده‌اند، باید مابه‌التفاوت ارزی پرداخت کنند، چراکه نباید در این زمینه رانتی به وجود آید.

ایلنا: رئیس اتحادیه فروشندگان طلا گفت: اگر بانک مرکزی دخالت نکند، حباب سکه می‌ترکد و قیمت یک میلیون کاهش می‌یابد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها