شناسه خبر : 8541 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

جماران
- بر اساس آمار اعلام‌شده از سوی سازمان بهشت زهرا (س)؛ بیشترین علت فوت تهرانی‌ها در پنج ماه اول امسال ایست قلبی بوده است.

تهران امروز
- دکتر محمد‌مهدی قیامت رئیس انجمن بیهوشی ایران: داروهای بیهوشی هر هفته در ایران قربانی می‌گیرد.

مهر
- سرهنگ عباس دانشجو، معاون عملیات پلیس پایتخت: شهروندان تهرانی روزانه به طور میانگین 36 هزار و 600 بار با پلیس 110 تماس می‌گیرند./در بهار امسال قاچاق کالا 24 درصد، شرارت 9 درصد، جعل شش درصد، حوادث شش درصد، اختلافات خانوادگی 24 درصد و اختلافات اقتصادی و مالی نیز 13 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است. وقوع جرائم در تهران سیر نزولی دارد.

خبرآنلاین
- مهدی حجت معاون سازمان میراث فرهنگی: جشنواره‌های میلیاردی برای میراث یک ریال پول نگذاشته است./آماری که بتوانم میزان تخریب یک‌سوم بناهای تاریخی شهر تهران در هشت سال گذشته را تصدیق کنم؛ ندارم اما قطعاً میزان لطمات وارد‌شده به میراث فرهنگی بسیار زیاد، غیرقابل برگشت و مخاطره‌انگیز است.

ایلنا
- پور‌محمدی وزیر دادگستری: حضور زنان را در وزارت دادگستری تقویت می‌کنم.

ایرنا
- وزیر بهداشت خبر داد؛ طلب ۱۹۰۰ میلیارد تومانی وزارت بهداشت از بیمه‌ها/ بدهی ۸۰۰ میلیاردی بیمارستان‌ها به شرکت‌های دارویی.

ایسنا
- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی: تغییر دولت‌ها ربطی به تغییر رئیس دانشگاه آزاد ندارد./ آزاد‌منشی و نگاه فرهیختگی در دانشگاه آزاد بر این محور است که حق انتخاب را برای دانشجو افزایش دهد که یک موردش هم همین ایجاد دانشگاه‌های تک‌جنسیتی است و ما نیز برنامه ایجاد این دانشگاه‌ها را در دستور کار خود داریم.

فارس
- رئیس آزمایشگاه مرجع و انجماد خون سازمان انتقال می‌گوید طی سه، چهار سال اخیر ۱۰ نوع گروه خونی بسیار نادر در کشور کشف شده که آخرین آن گروه خونی با نام RzR2 است که در دو فرد ساکن تهران کشف شده است.

تسنیم
- سیدحمید خوئی، رئیس انجمن علمی داروسازان ایران گفت: با توجه به نابسامانی‌های دارو بازار قاچاق ناصرخسرو بار دیگر احیا شد. در حال حاضر 120 قلم کمبود دارویی در تهران وجود دارد.

عصر ایران
- هزینه یک دوره درمان سرطان با هرسپتین ۲۰۰ میلیون تومان شده است. در حالی که این رقم سال گذشته تا ۶۰ میلیون تومان برآورد می‌شد.

اعتماد
- رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: ایران در منطقه آسیا بعد از کشور چین رتبه دوم مصرف خودسرانه دارو را به خود اختصاص داده است و در بین سایر کشورهای جهان رتبه 12 را دارد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها