شناسه خبر : 34687 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار ساختمان و ویلا

نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار ساختمان و ویلا

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ نرده دیواری جهت تامین امنیت بر روی دیوار نصب می‌شود. دارای طرحی در هم تنیده است که کاملا عبور سارقان را غیر ممکن می‌کند. این نوع سیستم دزدگیر در محوطه باغ‌ها، خانه‌ها، ویلاها ، شرکت‌ها و کارخانجات استفاده می‌شود. شاخه‌های بلند و تیز آن مانند شاخ‌های گوزن است و راهی برای عبور دزدان نمی‌گذارد.

امروزه معمولا برای دیوار هایی که ارتفاع بالایی ندارند انواع حفاظ ها در آن ها کاربرد بالایی دارند چرا که افزایش ارتفاع دیوار ها با استفاده از آجر و سایر مصالح ساختمانی مثل سیمان و… برای کارفرما اصلا به صرفه نیست و هزینه این کار بسیار بالاتر از نصب حفاظ است از این رو معمولا مالکین این گونه ملک ها ترجیح می دهند به جای افزایش ارتفاع دیوار با اینگونه مصالح برای انجام دادن آن از حفاظ هایی مثل حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ دیوار کمک بگیرند تا علاوه بر افزایش ارتفاع ان دیوار زیبا تر و شکیل تر شود. امکان نصب این نوع از حفاظ با استفاده از شاسی کشی بر روی درب فلزی وجود دارد.

بهترین نرده روی دیوار چیست : در حال حاضر نرده حفاظ هایی با عنوان حفاظ روی دیوار در بازار توسط شرکت های تولیدی بزرگ حفاظ مانند آهن سازه ، ایمن سازه ، حفاظ مارکت و حفاظ صنعت موجود می باشند که این نرده حفاظ ها با قیمت خرید پایین درب کارگاه تهران تحویل داده میشوند که شامل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای خار، حفاظ لیلیوم، حفاظ نخل مرداب و حفاظ سر نیزه ای میشوند و سربازانی فولادین و نیزه به دست که سر دیوار ایستاده‌اند تا کسی مزاحم آسایش ساکنان نشود.

حفاظ های روی دیوار شکل های مختلفی دارند ولی درکاربرد باید گفت تقریبا همه این حفاظ ها کاربرد یکسانی دارند و همه حفاظ ها، امنیت و زیبایی دارند اما در کل جهت انتخاب نرده حفاظ در وحله اول باید به میزان بودجه خود توجه کنید و بدانید که چه میزان هزینه می خواهید انجام بدهید .در صورتی که از لحاظ هزینه مشکلی نداشته باشید گزینه اولتان می تواند حفاظ لیلیوم باشد .هرچند این حفاظ ها نسبت به حفاظ شاخ گوزنی حفاظ های جدیدتری محصوب می شوند اما نسبت به سایر حفاظ ها از امنیت و زیبایی دو چندانی برخوردار است.ظاهر زیبا و تراکم بالا این حفاظ شکل بسیار جذاب و منحصر به فردی به ان می دهد. همچنین با رنگ آمیزی دقیق این نوع حفاظ می توان زیبای آن را بیشتر از بیش نمایان کرد. در کل اولین پیشنهاد ما جهت انتخاب حفاظ امنیتی برای هر محلی حفاظ مدل لیلیوم می باشد.

حفاظ-شاخ-گوزنی-اهنی5

تجهیزات حفاظتی و امنیتی مانند دوربین مدار بسته فقط بحث نظارتی حفاظت و امنیت را پوشش می‌دهند اما امکان محافظت و جلوگیری از ورود سارقان و افراد متجاوز را ندارند. ولی انواع حفاظ‌ ساختمان مانند حفاظ شاخ گوزنی تاثیر خیلی زیادی در محافظت و جلوگیری از ورود سارقان و افراد مزاحم به داخل ساختمان و خانه دارند حفاظ‌ ها شامل مدل‌های گوناگون با شکل متفاوت می‌باشند و با توجه به نوع کاربرد و شرایط محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد حفاظ شاخ گوزنی هم یکی از مدل های حفاظ میباشد . 

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده می شوند.

حفاظ شاخ گوزنی به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود.

حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

بسیاری از مردم در مورد امنیت ساختمان خود در شب نگران هستند درصورتی ‌که اغلب سرقت‌ها در طول روز رخ می‌دهد. زمانی که اهالی خانه در محل کار، مدرسه و یا مسافرت به سر می‌برند. اگر در حال برنامه ‌ریزی ساخت یک ساختمان جدید و یا در حال اسباب‌کشی به یک مکان جدید هستید و یا اینکه قصد دارید مکان فعلی زندگی‌ تان را بازسازی کنید برای افزایش حفاظت در برابر ورود غیرمجاز سارقین و مقابله با جرم و جنایت، ضروری است که استانداردهای ایمنی فیزیکی و الکترونیکی و سایر اقدامات امنیتی در ساختمانتان را رعایت کنید تا بتوانید خطرات احتمالی را کاهش دهید.

حفاظ_نرده_روی_دیوار_حیاط_شاخ_گوزنی_بوته_ای-1

نرده حفاظ شاخ گوزنی ساختمان

ارتفاع این نوع از حفاظ 50 تا 150 سانتی متر است. برای جوشکاری و نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی ، شاخک های حفاظ به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این نوع حفاظ استفاده می شود. مقطع برش پیکان های حفاظ 2 الی 4 سانتی متر است . لازم است برای ساخت از میلگرد 10 کششی استفاده شود. حفاظ نرده شاخ گوزنی – به گونه ای می باشد که حتی اگر سارقان حرفه ای باشند ولی با استناد به نوک تیز و برنده بودن میلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی  ، امکان رد شدن از حفاظ به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد . یکی از محاسن شرکت آهن سازه ( تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی ) در ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی از فولاد با کربن بالا و میلگردهای 10 کششی استفاده میشود و قابلیت نصب در هر نوع دیواری را دارا می باشد.

در ایران به‌جز شهرهای بزرگ که بیشتر ساختمان ها در آن به صورت آپارتمان است، خانه‌های اغلب شهرها ویلایی و یک طبقه هستند. سال‌هاست در مناطق مختلف ایران پهناور، از جنوب تا شمال و شرق تا غرب، در خانه‌های ویلایی و باغ‌ها و کلاً املاکی که دارای فضای باز هستند نرده‌های فلزی به شکل شاخ گوزن، روی دیوارها و درب‌ها نصب می‌شوند. امروزه در ایران، حفاظ شاخگوزنی تقریباً مانند آجر و سیمان، جزء مصالح ساختمانی برای معماری و ساختمان‌سازی به شمار می‌روند. نام‌گذاری نرده شاخ گوزنی براساس شکل آن‌ها صورت گرفته است. البته حفاظ شاخ گوزنی را با نام‌های دیگری مانند حفاظ خارپشتی و حفاظ بوته خاری نیز می‌شناسند.

حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از بهترین حفاظ های دیوار می باشد این حفاظ اولین مدل از نسل جدید حفاظ ها موسوم به حفاظ شاخ گوزنی است. شکل این حفاظ ها برگرفته از شاخ های تیز گوزن بوده که به صورت ذاتی نقش حفاظت را برای این موجود ایفا می کند، حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول در ارتفاع 50 تا 150 سانتی متر و تراکم 8 و 10 و 12 و 15 تولید و به بازار عرضه می باشد، رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی معمولا رنگ کوره ای و پودری می باشد.

حفاظ های شاخ گوزنی در ابعاد و کیفیت و قیمت های مختلفی ساخته می شوند و به فروش می رسند. ارتفاع های مختلفی برای ساخت این نوع حفاظ وجود دارد، همچنین تراکم میلگردهای مورد استفاده در ساخت حفاظ ها نیز متفاوت است. این موارد باعث می شوند تا انواع مختلف این حصار دارای قیمت های متفاوتی باشد. نرده روی دیوار از نظر تامین امنیت برای منازل و ساختمان ها بسیار مهم هستند پس باید در خرید آن ها دقت لازم را داشته باشید و امنیت خودتان را حفظ کنید.

حفاظ های شاخ گوزنی در ابعاد و کیفیت و قیمت های مختلفی ساخته می شوند و به فروش می رسند. ارتفاع های مختلفی برای ساخت این نوع حفاظ وجود دارد، همچنین تراکم میلگردهای مورد استفاده در ساخت حفاظ ها نیز متفاوت است. این موارد باعث می شوند تا انواع مختلف این حصار دارای قیمت های متفاوتی باشد. نرده روی دیوار از نظر تامین امنیت برای منازل و ساختمان ها بسیار مهم هستند پس باید در خرید آن ها دقت لازم را داشته باشید و امنیت خودتان را حفظ کنید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل متعددی بستگی دارد: نوع حفاظ شاخ گوزنی , تراکم , ارتفاع , ضخامت میلگرد و…..  و این امر در بسیاری موارد باعث سردرگمی خریداران در انتخاب حفاظ مناسب می شود. ما در آهن حفاظ به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین تولید کننده انواع مصنوعات فلزی نظیر انواع درب پارکینگ, حفاظ پنجره , حفاظ روی دیوار و …. با تکیه بر تجربه و دانش فنی, در این مقاله تمامی عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی را یک به یک برسی خواهیم کرد و در انتها با یک نتیجه گیری کامل و جامع شما را برای انتخاب بهترین حفاظ شاخ گوزنی از لحاظ امنیت و قیمت یاری خواهیم رساند.

مشاوره رایگان خرید نرده حفاظ به چه صورت است؟

٭٭٭مشاوره به دوصورت انجام می شود:

1. مشاوره حضوری : هنگام بازدید رایگان، کارشناسان تمامی مشاوره های لازم را ارائه می دهد.

2. مشاوره تلفنی:با شماره 09127800603 تماس گرفته

 چگونه می توان لیست قیمت حفاظ ها را دریافت کرد؟

برای دریافت لیست قیمت ها همواره می توانید با ارسال پیام در واتس اپ به شماره 09127800603 اقدام نمایید.