شناسه خبر : 36514 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که یخچالتان دچار خرابی شده و ایراد خاصی پیدا کند؟ در این گونه مواقع چه کاری انجام می دهید؟

نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران

 از آن جایی که نقش یخچال در منازل بسیار پر رنگ بوده و خرابی آن حتی برای یک روز می تواند سبب بروز مشکلات زیادی برای مواد غذایی گردد، نیاز است تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر آن اقدام کرد. اما ساختار انواع یخچال کاملا تخصصی می باشد و در صورت تلاش برای تعمیر توسط خود فرد می تواند مشکلات دیگری ایجاد شده و یا حتی دستگاه شما بسورد. بدین ترتیب مراجعه به تعمیرکار متخصص یخچال بهترین گزینه می باشد.

 شرکت تکنیک سرویس پارس نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران در برندهای مختلف داخلی و خارجی بوده که با برخورداری از تیمی متخصص قادر به عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید، یخچال، تعمیرات برد الکترونیکی یخچال و غیره می باشد.

آشنایی با قطعات به کار رفته در یخچال

درک کامل از قطعات یخچال و وظیفه ای که بر عهده دارند می تواند در عیب یابی دستگاه به ما کمک کرده و دید روشن تری از چگونگی تعمیر آن توسط تعمیرکار به ما می دهد. انواع یخچال فریزرها، یخچال های ساید بای ساید، دوقلو و ... از یک سری اجزا به صورت مشترک تشکیل شده اند که وظیفه خنک سازی هوای یخچال و کار کردن صحیح آن را بر عهده دارند.

کمپرسور را می توان قلب یخچال دانست که به عنوان موتور یخچال نیز شناخته شده و دارای ظاهری به شکل جعبه سیاه رنگ می باشد. این قطعه وظیفه دارد تا گاز مبرد را با فشار به داخل کندانسور فرستاده و سرمای کابین یخچال را تامین نماید. کمپرسورها در انواع پیستونی، دورانی، مارپیچی و اینورتر وجود دارند.

به منظور چگالش گاز مبرد از قطعه ای به نام کندانسور در یخچال ها استفاده می شود. لوله های خمیده ای که در قسمت پشت یخچال قرار گرفته اند، کندانسور نام دارند و گاز مبرد وارد شده از کمپرسور به کندانسور، در آنجا تبدیل به مایع شده و وارد چرخه تبرید می گردد.

اواپراتور از دیگر قطعات مهم یخچال می باشد که به صورت لوله های پیچ در پیچ در پشت یخچال قرار گرفته است. این لوله ها سطوح انتقال حرارت بوه و گاز مبرد درون آنها در جریان می باشد. در این لوله ها ماده مبرد خنک شده و مجددا به گاز تبدیل می شود.

فیلتر درایر، لوله مویین، ترموستات، رله استارت، رله اورلود، هیتر المنت، ترمودیسک و غیره از دیگر اجزا و قطعات یخچال می باشند که به خنک سازی یخچال کمک می کنند.

هر یک از این قطعات ممکن است به دلایل مختلف دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند که باید مشکل آنها توسط تعمیرکار یخچال حرفه ای برطرف گردد. برای انجام تعمیرات می توان از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران استفاده کرد چرا که این افراد از سابقه بالایی در این کار برخوردار بوده و تعمیرات را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.

تعمیرات یخچال در منزل

حتما می دانید که جا به جا کردن یخچال ها کاری بسیار سخت بوده و نیاز است چند نفر برای جا به جایی آن حضور داشته باشند. این امر در رابطه با یخچال های ساید بای ساید پیچیده تر شده و به دلیل ساختار این نوع از یخچال ها، حمل و نقل آنها مشکل می باشد. علاوه بر دشواری که برای جا به جایی این دستگاه ها وجود دارد، تکان دادن آنها می تواند سبب بروز مشکلات بیشتری در یخچال شده و به قطعات مهم آن مانند کمپرسور آسیب وارد نماید و یا این که در اثر ضربه گاز یخچال تخلیه شود.

با توجه به وجود این مشکلات و این که یخچال وسیله ای گران قیمت؛ به ویژه در برهه زمانی کنونی در کشور ما؛ می باشد نیاز است تا برای انجام تعمیرات، تعمیرکار در محل حضور یافته و به رفع عیب دستگاه بپردازد. تعمیرکاران تکنیک سرویس پارس تعمیرات یخچال در منزل را به صورت حرفه ای انجام داده و در مدت زمان کوتاهی آن را تحویل می دهند.

خرابی های رایج در انواع یخچال

مشکلات و خرابی های متداولی که ممکن است در انواع یخچال ها رخ دهد طیف گسترده ای را در بر می گیرد. از جمله این مشکلات می توان به عدم خنک شدن یخچال، کار نکردن و یخ نزدن فریزر، تشکیل برفک داخل یخچال، داغ شدن بیش از حد موتور یخچال، یخ زدن لوله های پشت یخچال و ... اشاره کرد که ممکن است در اثر خرابی قطعات مختلف مانند کمپرسور، کندانسور، فن یخچال، وجود مشکل در برد یخچال و غیره باشد. در یخچال های ساید بای ساید نیز امکان خراب شدن آب سرد کن و یخساز دستگاه وجود دارد که تعمیر آن تنها از عهده تعمیرکارانی که در این کار تجربه بالایی دارند ساخته است.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران

در نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران در شرکت تکنیک سرویس پارس انواع خدمات و تعمیرات به صورت کامل صورت گرفته و تعمیرکاران قادر به عیب یابی انواع یخچال های معمولی، ساید بای ساید، دوقلو، چهار درب و ... می باشند. لازمه موفق بودن در این حرفه آشنایی با انواع برندها و مدل های مختلف یخچال است که تکنسین ها و تعمیرکاران این شرکت با تمامی برندهای داخلی و خارجی یخچال آشنا بوده و در این زمینه کاملا آپدیت هستند.

تعمیر و تعویض برد یخچال نیازمند تخصص ویژه ای داشته و در صورتی که این قطعه در یخچال آسیب ببیند نیاز است توسط فردی که با انواع بردهای الکترونیکی آشنایی داشته به تعمیر آن بپردازد. تعمیرکاران تکنیک سرویس پارس تخصص ویژه ای در عیب یابی و تعمیر انواع بردهای یخچال داشته و می توانند به خوبی از پس این کار برآیند.

یخچال های مدرن امروزی دارای ارورهای بسیاری می باشند که هر یک نشان دهنده نوع خاصی از مشکل بوده و تعمیرکاران با تمام این ارورها آشنایی داشته و نحوه برطرف کردن آنها را می دانند.

جمع بندی

امروزه تنوع بالایی در یخچال در بازار وجود دارد و شرکت های تولید کننده، انواع متنوعی از یخچال های ساید بای ساید، دوقلو، فرانسوی، کمبی و ... را تولید می کنند که به وجود آمدن مشکلات مختلف در همه آنها امری طبیعی می باشد. تعمیر یخچال توسط خود فرد بزرگترین اشتباه ممکن بوده و این کار حتما باید توسط متخصصین این امر صورت گیرد. شرکت تکنیک سرویس پارس، نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران در برندهای مختلف را دارد که با برخورداری از تیمی حرفه ای و با تجربه می تواند در عیب یابی و تعمیرات یخچال های داخلی و خارجی مختلف به شما کمک نماید.