شناسه خبر : 36479 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

امکان جدید فلای تودی برای خرید ارزانتر بلیط هواپیما

سوالی که هنگام خرید بلیط هواپیما برای بسیاری از مسافران پش می‌آید این است که چطور می‌توانم بلیط ارزان هواپیما بخرم؟

امکان جدید فلای تودی برای خرید ارزانتر بلیط هواپیما

وب سایت‌های بسیاری در زمینه فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی وجود دارند که مدعی هستند بلیط هواپیما را با کمترین قیمت در اختیار مسافران قرار می‌دهند. بنابراین این موضوع، برای کسانی که با اصول خریداری بلیط هواپیما آشنایی چندانی ندارند ممکن است کمی چالش برانگیز باشد و آن‌ها را در انتخاب درست مرجعی که بتوانند از آن، بلیط هواپیما را ارزانتر از همیشه خریداری نمایند، سردرگم کند.

در این میان بسیاری از وب سایت‌‌های بزرگ برای کمک به کاربران خود اقدام به راه اندازی سرویس‌هایی کرده‌اند تا دیگر مشکلی برای یافتن بلیط ارزان هواپیما نداشته باشند. اما برخی از سامانه‌های خرید بلیط هواپیما در این زمینه کمی ضعیف‌تر عمل کرده و راهنمایی کامل و دقیقی برای خرید بلیط ارزان هواپیما در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهند.

یکی از وب سایت‌هایی که در زمینه خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی و خارجی بسیار پر قدرت عمل می‌کند، وب سایت فلای تودی است. صرفنظر از اینکه قیمت‌ بلیط هواپیما داخلی و خارجی در فلای تودی بسیار ارزانتر از رقبای آن است، این مرجع بلیط پرواز، با ارائه سرویس‌هایی منحصر به فرد، این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا با بهره‌ گیری از خدمات این وب سایت، بلیط هواپیما را ارزانتر از همیشه خریداری نمایند. 

فلای تودی پیش از این دو سرویس بسیار کارآمد «اطلاع از تغییر قیمت» و «تقویم قیمتی»  را به کاربران خود عرضه کرده بود. این دو سرویس با ویژگی‌های متمایز خود، به کاربران کمک شایان توجهی برای خرید بلیط ارزان هواپیما می‌کردند. اما به تازگی این وب سایت برای اولین بار در ایران اقدام به ارائه سرویسی با نام "نمودار قیمتی" کرده است که مکمل سرویس‌های پیشین آن است و خرید بلیط ارزان هواپیما را آسان‌تر از همیشه کرده است. 

نمودار قیمتی فلای تودی چیست؟

هدف فلای تودی این است تا کاربران با خرید بلیط هواپیما ارزان، پول بیشتری را برای هزینه‌های بعدی سفر، نزد خود نگه دارند. نمودار قیمتی فلای تودی دقیقا همین کار را انجام می‌دهد و با ارائه نموداری از قیمت‌ها پیرامون تاریخ انتخابی پرواز، به شما می‌گوید دقیقا چه زمانی برای خرید بلیط ارزان هواپیما بهتر است. 

نمودار قیمتی

نحوه دسترسی به سیستم نمودار قیمتی فلای تودی چگونه است؟

برای برخورداری از سرویس نمودار قیمتی فلای تودی کافی است که پرواز خود را در مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر جستجو نمایید. در صفحه نتایج جستجوی پروازهای فلای تودی، تمامی پروازها در مسیر انتخابی شما به ترتیب از ارزانترین قیمت نمایش داده می‌شوند. درست در بالای همین صفحه و در کنار تقویم قیمتی فلای تودی نمودار قیمتی فلای تودی برای کاربران به نمایش درمی‌آید. با کلیک بر روی نمودار قیمتی می‌توانید به راحتی از خدمات آن بهره‌مند شوید. 

در این نمودار سه بردار بیشترین قیمت، متوسط قیمت و کمترین قیمت را در تاریخ پرواز انتخابی خود به همراه پروازهای پیرامون آن تاریخ مشاهده می‌نمایید. با قرار گرفتن بر روی هر نمودار می‌توانید متوجه شوید که در تاریخ‌های موجود، به طور متوسط چه ایرلاین‌هایی بیشترین قیمت و چه ایرلاین‌هایی کمترین نرخ بلیط هواپیما را ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید ارزانترین روزی که در مسیر مورد نظر شما بلیط هواپیما ارائه می‌شود را مشاهده نمایید. به این ترتیب با بهره گیری از این سرویس بسیار کارامد قادر به خرید بلیط هواپیما با ارزانترین قیمت خواهید بود. 

چرا نمودار قیمتی فلای تودی منحصر به فرد است؟

عواملی مانند محبوبیت پرواز، فصل سفر، تعطیلات، رویدادهای خاص، آب و هوا و بسیاری عوامل دیگر بر روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر گذارند و همانطور که می‌دانید ایرلاین‌ها به طور مرتب قیمت پروازهای خود را با توجه به شرایط موجود تغییر می‌دهند. از این رو جستجو و مقایسه پروازهای ارزان در تاریخ‌های متفاوت کاری خسته کننده است.

اما نمودار قیمتی فلای تودی یک گام فراتر از این تغییرات گذاشته و با آنالیز پروازها در روزهای مختلف، نموداری از تغییرات لحظه‌ای قیمت‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و به این ترتیب به آن‌ها کمک می‌کند تا با پیروی از الگویی خاص و منحصر به فرد از قیمت‌ها، همواره بهترین تصمیم را برای خرید بلیط ارزان هواپیما اتخاذ نمایند.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما را دارید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا این سرویس منحصر به فرد فلای تودی را امتحان نمایید و بلیط هواپیما را ارزانتر از همیشه بخرید.

https://www.flytoday.ir/