شناسه خبر : 36187 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مشاوره مالیاتی توسط برترین اساتید ایران در مالیات مدیا

مشاوره مالیاتی توسط برترین اساتید ایران در مالیات مدیا

۲-۱ : مشاوره مالیاتی آنلاین

۲-۲ : مشاوره مالیات بر ارزش افزوده

۲-۳ :‌ مشاوره مالیاتی تخصصی

۲-۴ : مشاوره مالیاتی تلفنی 

۲-۵ :  مشاوره مالیاتی حضوری

مشاور مالیاتی کسی است که علاوه بر داشتن دانش و تخصص کافی در زمینه های امور مالی و حسابداری مالیاتی، دارای دانش گسترده ای در مورد قانون مالیات نیز باشد. به همین دلیل مشاوران مالیاتی را وکلای مالیاتی نیز می نامند. وظیفه چنین شخصی این است که قوانین را به افراد و مشاغل اطلاع دهد. این قوانین و مقررات به طور مداوم در حال تغییر و بهبود هستند و مشاور مالیاتی فقط در صورت آگاهی از این تغییرات می تواند وظایف خود را انجام دهد.

مشاوره مالیاتی آنلاین

مشاوران مالیاتی بسته به نوع سازمان، فعالیتهای مختلفی را انجام می دهند، هرچه تجربه بیشتری داشته باشند ، سودآوری بیشتری را برای تجارت شما به دنبال خواهند داشت. مشاوران مالیاتی وظیفه دارند مشکلات مالی موسسه یا تجارت را بررسی کرده و آنها را مطابق قانون حل کنند و گزارش های مالی را که تهیه کرده اند به مدیریت ارائه دهند، بنابراین مشاوران مالیاتی نیز باید کاملاً با قوانین عمومی مانند قوانین شرکت یا موسسه آشنا بوده و باید معافیت های مالیاتی را برای صاحبان مشاغل فراهم کنند.

بنابراین، وجود سیستم مالیاتی ایران و افزایش مقررات و دامنه مقررات در این زمینه، مشاوره مالیاتی به یکی از مهمترین نیازهای مدیران و سهامداران تبدیل شده است.

مشاوره مالیاتی تلفنی

مشاوره مالیاتی تخصصی تلفنی لازمه فعالیتهای اقتصادی برای کلیه کارفرمایان ، مشاغل است، و استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی برای همه افراد و شرکت ها ضروری است. عدم آگاهی صحیح در مورد قوانین مالیاتی و تشکیل پرونده های مالیاتی و حتی معافیت های مالیاتی باعث می شود برخی از کارفرمایان محترم مجازات های مالیاتی سنگینی را متحمل شوند.

کارشناسان و مشاوران ما در گروه مالیات مدیا، با بیش از یک دهه تجربه در وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان امور مالیاتی و همچنین در آموزش عالی دانشگاه های معتبر آماده ارائه خدمات مشاوره مالیاتی می باشند، و با دانش کامل پرونده های مالیاتی و ردیابی اعتراضات مالیاتی را به صورت آنلاین و تلفنی به انجام می رسانند.

مشاوره مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده را می توان مالیاتی چند سطحی توصیف کرد که در مراحل مختلف زنجیره واردات، تولید، توزیع، خدمات و ... را بر اساس درصدی از ارزش کالاهای فروخته شده یا خدمات ارائه شده در هر مرحله اخذ می نماید.اما مالیات پرداختی در هر مرحله از زنجیره فوق به عنصر مرحله بندی زنجیره منتقل می شود تا در نهایت توسط مصرف کننده نهایی پرداخت شود.

ما اغلب نام مالیات بر ارزش افزوده را می شنویم، اما دقیقاً نمی دانیم معنی این مالیات چیست و تاریخ پرداخت ، روش های پرداخت و نرخ ها را نمی دانیم. مالیات بر ارزش افزوده، مالیاتی است که کلیه تأمین کنندگان کالاها و خدمات  باید علاوه بر قیمت کالاها یا خدمات ارائه شده، به عنوان درصدی از قیمت فروش کالا یا خدمات، دریافت کنند. مالیات بر ارزش افزوده مبلغی است که فروشندگان کالا یا خدمات از خریداران خود دریافت می کنند.

در واقع، این نوع مالیات باعث کاهش هزینه مالیاتی تولید کننده میشود و در نهایت، این روش برای جمع آوری مالیات غیر مستقیم در چند مرحله است و محاسبه و دریافت ان بر اساس ارزش مبادله است، که در هر مرحله از زنجیره تولید-توزیع-مصرف تعیین می شود. این مالیات مانند یک زنجیره است و در هر مرحله از خرید و فروش کالاها، به آنها ارزش افزوده اضافه می شود و به قیمت کالاها و خدمات اضافه می شود و توسط خریدار آن محصول پرداخت می شود که درنهایت متعلق به سازمان مالیاتی کشور است.

مالیات بر ارزش افزوده در نهایت توسط مصرف کننده نهایی پرداخت می شود و هزینه ای را برای مشاغل نشان نمی دهد. در حقیقت، این مالیات به عنوان درصدی از قیمت اعمال می شود.

مشاوران ما در گروه مالیات مدیا در خصوص مشاوره مالیاتی بر ارزش افزوده، نکات کلیدی مربوط به این مالیات را بیان می نمایند و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهند تا ابهامات به طور دقیق برطرف شود. 

مشاوره مالیاتی تخصصی

مشاوره مالیاتی تخصصی در قانون مالیات و مشاوره مالی تخصص دارند. آنها در طیف گسترده ای از امور مالی به مشتریان مشاوره می دهند. این متخصصان مالیات معمولاً در شرکتهای مشاور مالی، شرکتهای حسابداری دولتی، سازمانهای دولتی یا به طور مستقل کار می کنند.

یکی از مزایای استفاده از خدمات این مشاوران مالیاتی متخصص کاهش میزان مالیات پرداخت شده برای فعالیتهای مهم و کلیدی زندگی است مانند بازنشستگی، مدیریت سرمایه گذاری، برنامه ریزی تجاری و موارد دیگر. در کارهای دیگری مانند خرید ملک نیز می توانید با دریافت مشاوره میزان مالیاتی را که پرداخت می کنید را کاهش دهید.

مشاوره مالیاتی تخصصی علاوه بر اشنایی با مباحث حقوقی در زمینه مالیات، در زمینه برنامه ریزی مالی نیز متخصص است. چنین شخصی نگرانی های مالیاتی شما را با توجه به وضعیت مالی شما تنظیم خواهد کرد. مشاوره مالیاتی از نظر پرداخت مالیات در زمینه های مختلف از جمله سرمایه گذاری، هزینه وام مسکن، پس انداز بازنشستگی و غیره انتخاب های عاقلانه ای انجام خواهد داد.

اگر می خواهید بدهی مالیاتی خود را به حداقل برسانید، یک مشاور مالیاتی تخصی می تواند در این کار به شما کمک کند. مشاوران مالیاتی ما در گروه مالیات مدیا، در قانون مالیات، بازپرداخت مالیات و برنامه ریزی مالی تخصص دارند.  مشاوران گروه مالیات مدیا در مورد امور مالیاتی مشاوره مالی قابل قبولی به مشتریان خود ارائه می دهند.

مشاور مالیاتی حضوری

مشاور مالیاتی حضوری باید ارتباط قوی و کلامی داشته و قوانین و استراتژی های مالیاتی را به گونه ای توضیح دهد که برای مشتریان قابل فهم و آسان باشد. مشاور مالیاتی حضوری برای موسسات حسابداری دولتی ، موسسات حقوقی، کارخانه ها، موسسات مشاوره مالی و حتی بسیاری ازموسسات مالیاتی مستقل کار می کند.

یک مشاور مالیاتی حضوری همچنین میتواند  به عنوان نماینده مالیاتی ثبت شده یا حسابدار رسمی باشد که از این دانش برای کمک به کاهش بار مالیاتی خود استفاده می کند.

به طور کلی می توان گفت یک مشاور مالیاتی مسئول امور مالیاتی یک شرکت است. مشاور مالیاتی شخصی است که اطلاعاتی در مورد امور مالی و حسابداری دارد. یک مشاور مالیاتی سعی می کند مالیات را در چارچوب قانون به حداقل برساند. در زمینه خدمات مشاوره مالیاتی حضوری می توانید با گروه مالیات مدیا تماس حاصل نمایید.

استارت آپ مالیات مدیا بزرگترین رسانه مالیاتی ایران

مالیات مدیا با هدف نوسازی زمینه ها و زیرساخت های قوانین مالیاتی کشور به مردم عزیزمان در سال  1399 راه اندازی شد و با برخی از اساتید و نوابغ کشور همکاری میکند و ایده آموزش گام به گام مالیات و حسابداری، بلاکچین و آموزش ارزهای دیجیتال و همچنین آموزش جامع بازار سهام را ارائه میدهد. مالیات مدیا با آدرس اینترنتی maliatmedia در تهران، سعادت آباد خدمات مشاوره مالیاتی خود را ارائه می نماید. به منظور کسب اطلاع بیشتر با ما در مالیات مدیا با شماره ۰۹۱۹۳۳۷۰۲۸۳ تماس حاصل نمایید.

در مالیات مدیا می توانید از بهترین و نوابغ کشور مشاوره مالیاتی بگیرید و تجارت خود را زنده نگه دارید. در مالیات مدیا می توانید تمام سوالات و مشکلات مالیاتی خود را در بخش مالیات که اولین و بزرگترین بستر مالیاتی در اینترنت است، پیدا کنید.