شناسه خبر : 36112 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

قیمت روز دستگاه تصفیه آب خانگی در سایت راد گستر نوین

برندهای سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو، جزو بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولیدکننده و صادر کننده دستگاه های تصفیه آب تایوانی هستند که بهترین دستگاه تصفیه آب با کیفیت و کارایی عالی را تولید و راهی بازار می کنند.در ادامه به بررسی این سه برند از دستگاه های تصفیه آب تایوانی می پردازیم.

قیمت روز دستگاه تصفیه آب خانگی در سایت راد گستر نوین

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

دستگاه تصفیه آب سافت واتر (Soft Water )

این برند از دستگاه های تصفیه آب تایوانی، جزو معتبرترین و البته قدیمی ترین دستگاه های تصفیه آب در جهان می باشد.این برند که از سال 1946 در حال فعالیت است، با توجه به داشتن تجربی ای طولانی در زمینه تصفیه آب، در بین خریداران از محبوبیت و اعتماد بسیاری برخوردار می باشد.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر، آب را به روش های اسمز معکوس، قلیایی و اولترافیلتراسیون (UF) تصفیه می کند.این دستگاه تاکنون در انواع تصفیه 3 مرحله ای، 5 مرحله ای، 6 مرحله ای و 8 مرحله ای عرضه است که دستگاه تصفیه 8 مرحله ای این برند، جزو پیشرفته ترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار ایران است.

این موضوع که دستگاه تصفیه آب خریداری شده باید چند مرحله ای باشد، بستگی به نوع آب منطقه دارد.کیفیت آب بعضی مناطق به گونه ای است که با گذراندن 5 مرحله فیلتراسیون، قابل استفاده می شود و آب بعضی مناطق نیز برای سالم و قابل استفاده شدن به بیشتر از 5 مرحله فیلتر شدن نیاز دارد.

در این دستگاه از فیلترهای متعددی استفاده می شود.

  • فیلتر کربن: شامل فیلتر کربن گرانولی، فیلتر کربن پودری و فیلتر کربن نهایی.

  • فیلتر پلی‌پروپیلن: به این فیلتر، فیلتر رسوب نیز می گویند که جهت جلوگیری از ایجاد رسوب می باشد.

  • فیلتر ممبران: عملیات اسمز معکوس بر عهده این فیلتر است.

  • فیلتر فرابنفش: این فیلتر دارای یک لامپ جیوه‌ای با اشعه فرابنفش می باشد.

  • فیلتر قلیایی: از آن جهت بالا بردن pH آب استفاده می شود.

  • فیلتر مینرال: برای حفظ مواد معدنی از این فیلتر استفاده می شود.

  • فیلتر مادون قرمز: این فیلتر می‌تواند جایگزین هر کدام از فیلترهای دیگر شود.

در پشت فیلتر ممبران در این دستگاه، یک پمپ قدرتمند قرار دارد که موجب افزایش فشار آب ورودی به این فیلتر می شود، که این عمل سبب بالا رفتن سرعت تصفیه آب و بهبود کارایی سیستم می شود. بطور کلی این پمپ بر روی کارایی تمام فیلتر ها تاثیر مثبت گذاشته و سبب افزایش بازدهی آنها می شود.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را در تصفیه آب های سخت از خود نشان داده است. بخش زیادی از این عملکرد عالی در تصفیه آب، به دلیل فیلترهای مرغوب و با کیفیتی است که در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته اند.

این دستگاه شامل مخزنی با کیفیت بالا و حجم 4 گالن (تقریبا 16 لیتر) است. مخزن این دستگاه آنتی باکتریال بوده و در نتیجه ضد باکتری و قارچ می باشد و این موضوع در حفظ سلامتی کمک شایانی می کند.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا (CCK )

سی سی کا، جزو معتبرترین و بهترین برند آب تصفیه کن موجود در بازار می باشد. این برند از دستگاه های تصفیه آب تایوانی، بیش از 4 دهه در زمینه تصفیه آب فعالیت دارد و برندی شناخته شده و قدیمی در این زمینه است و دارای شهرتی جهانی می باشد.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

مدل های دستگاه تصفیه آب سی سی کا در سه قسم دستگاه های اسمز معکوس، اولترافیلتراسیون (UF) و نانوفیلتراسیون (NF) تولید و در بازار عرضه می شوند. این دستگاه ها به صورت 6 و 8 مرحله ای آب را تصفیه می کنند و آبی با کیفیت و سالم را در اختیار شما قرار می دهند.

فیلترهایی که در این دستگاه استفاده شده اند شامل موارد زیر هستند :

  • فیلتر پلی‌پروپیلن (فیلتر رسوب): این فیلتر جلوی انواع رسوبات و نمک‌های غیر محلول را می‌گیرد.

  • فیلتر کربن گرانولی و پودری: از این فیلتر جهت جلوگیری از سموم و آلاینده‌هایی مانند کلر و انواع آفت‌کش‌ها و مواد شیمیایی استفاده می شود.

  • فیلتر ممبران اسمز معکوس: دستگاه با بهره گیری از این فیلتر، سختی آب را تنظیم نموده، نمک‌های محلول در آب را به دام انداخته و نیترات و میکروارگانیسم‌های زنده را از بین می‌برد.

  • فیلتر فرابنفش: این فیلتر با استفاده از یک لامپ جیوه‌ای میکروب‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌ها را نابود می‌کند.

  • فیلتر قلیایی: فیلتری برای بالا بردن pH آب و جلوگیری از اسیدی شدن آن می باشد.

  • فیلتر مواد معدنی: این فیلتر املاح موردنیاز بدن مانند کلسیم و منیزیم را حفظ می‌کند.

  • فیلتر مادون قرمز: جهت اکسیژن‌سازی داخل آب استفاده می شود.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا، با استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس، مینرال اکتیو و همچنین روش قلیایی، با دقتی بسیار بالا و کیفیتی عالی آب را تصفیه می کند. این دستگاه قابلیت کاهش قابل توجه میزان سختی آب و حذف کلیه آلاینده های شیمیایی موجود در آب را دارد.

دستگاه با دارا بودن فیلتر ممبران 50 گالنی، امکان تصفیه 180 لیتر آب در یک شبانه روز را دارد.این سیستم همچنین دارای یک مخزن تصفیه آب با حجم 4 گالن می باشد که می تواند تقریبا 12 لیتر آب را بدون تغییر در کیفیت آن، در خود ذخیره کند.

در پشت دستگاه، یک پمپ قدرتمند قرار دارد که به موجب طراحی و نصب خاص آن، باعث افزایش طول عمر دستگاه و همچنین بی صدا شدن آن می شود.طراحی این دستگاه با دقت و حساسیت فراوانی صورت گرفته است، بطوریکه احتمال نشتی و ریختن آب بر روی آداپتور برق یا روی پمپ، خرابی دستگاه و هواگیری آن به مقدار بسیار زیادی کاهش یافته و تا جای ممکن از آنها جلوگیری شده است.

گیج فشاری که بر روی دستگاه قرار دارد، با نشان دادن میزان فشار درون محفظه ممبران، این امکان را فراهم می سازد تا فیلتر ممبران و همچنین عملکرد پمپ را کنترل نمایید.

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو (AQUA PRO)

این برند از دستگاه های تصفیه آب تایوانی، تولید کننده یکی از باکیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب در جهان می باشد که بیش از ۲ دهه از فعالیت آن می‌گذرد و جزو برندهای پرفروش و قدرتمند در بین دستگاه های تصفیه آب تایوانی است.

این دستگاه با استفاده از تکنولوژی اسمز، عوامل بیماری زا و ذرات ناسالم موجود در آب را جدا کرده و سبب سالم و گوارا شدن آن و همچنین کاهش میزان سختی آب می شود.در واقع این دستگاه آلاینده های شیمیایی، آلاینده های زیستی، میکروارگانیسم ها و انواع نمک های محلول در آب را حذف کرده و آبی سالم را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی آکواپرو

تمام قطعاتی که در ساخت دستگاه های تصفیه آب تایوانی آکوا پرو به کار رفته اند،ساخت خود کشور تایوان و با بالاترین کیفیت هستند.این دستگاه دارای ترانس و پمپی با توان بالا می باشد. پمپ استفاده شده در آن بسیار قدرتمند و بدون لرزش و صدا می باشد.

در این دستگاه از فیلتر ممبران 50 گالنی استفاده شده است. همچنین دستگاه از فیلتر UV جهت از بین بردن میکروب ها و باکتری های موجود در آب استفاده می کند. مخزن این سیستم دارای حجم  4 گالن (تقریبا 16 لیتر)  می باشد و دستگاه می تواند در مدت زمان 24 ساعت، 220 الی 300 لیتر آب را تصفیه نماید.

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین

شرکت تصفیه آب راد گستر نوین، با سابقه ای 15 ساله در زمینه تصفیه آب، جزو معتبرترین و بزرگترین مراکز در عرضه و واردات بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب اصل تایوان، همچون سافت واتر (Soft Water)، سی سی کا (CCK) و آکوا پرو (AQUA PRO) می باشد.

این شرکت به عنوان نمایندگی دستگاه تصفیه آب در ایران و بهترین مرکز خرید تصفیه آب، با دارا بودن مجموعه ای بزرگ از دستگاه های تصفیه آب تایوانی با سیستم و کارایی بالا و استاندارد، بهترین انتخاب شما برای خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اورجینال خواهد بود. جهت اطلاع از قیمت آب تصفیه کن خانگی و خریداری آن، کافی است به سایت راد گستر نوین مراجعه فرمایید.