شناسه خبر : 36013 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی بازار بورس و آشنایی با آموزش بورس در ایران

همون طور که می دونید امروزه بازار بورس ایران خیلی داغ شده و طرفدارهای زیادی پیدا کرده، طوری که هرجایی میریم ورد زبون همه، بورسه!

معرفی بازار بورس و آشنایی با آموزش بورس در ایران

قشنگی ماجرا اون جاییه که شما بدونین برای ورود به بازار بورس به چه چیزهایی احتیاج دارین؟ یا بهتر بگیم چه نکاتی رو قبل از وارد شدن به بازار بورس باید بدونید؟

آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال

اولین و مهم ترین چیزی که حتما باید تو لیست نکاتتون جای بدین، آموزش دیدنه بورسه! دومین مرحله ممارست و پشتکاریه که برای یادگیری بورس خواهید داشت که قطعا تاثیر خیلی خوبی در روند یادگیری تون داره! یه جورایی مفاهیم بورسی  و کار با بازار بورس رو باید ملکه ی ذهنتون کنید تا روز به روز به سرمایه تون سود ببخشین! و لازمه اون چیزی نیست جز: آموزش صحیح بازار بورس!

قطعا قبل از این که این متن رو بخونید هم به این فکر افتادین که در مورد بورس اطلاعات کسب کنید اما یا با کمبود وقت مواجه بودین یا خیلی جدی بهش فکر نکرده بودین و در نهایت چند تا سرچ ساده می کردین،  به جواب نمیرسیدین و از کنارش به راحتی می گذشتین ، همیشه هم از این ناراحت بودین که چرا بازارمون منفیه و همش تو ضرریم!

اما درستش اینه که مانع پیشرفت خودتون نشید و یک مرجع درست برای یادگیری آموزش بورس داشته باشید، در واقع با آموزش دیدن می تونین یک فعالیت قوی و مطمئن در بازار بورس داشته باشید

تیم آموزشی علی رضا محرابی، با دانش و تخصص در این زمینه، شما را قدم به قدم وارد بازار سرمایه می کنه و از 0 تا 100 مفاهیم بورس و کار با اون رو بهتون آموزش می ده و شما در انتهای این آموزش، به یک تحلیل گر خبره ی بورس تبدیل می شید و درآمد های میلیونی رو در حساب های بانکی تون ذخیره می کنین!

شما در سایت علی رضا محرابی می تونین دقیق ترین و به روز ترین آموزش های بورسی را به راحت ترین شکل ممکن، مشاهده کنین و قدمی محکم و پرسود در بازار سرمایه بذارین، یک مدیر شرکت تولیدی را در نظر بگیرید، که قصد دارد خط تولیدش را گسترش دهد، اما با کمبود سرمایه مواجه است، اولین راهی که به نظر او می رسد این است که شرکت ها یا افراد دیگر را به شراکت بگیرد و سرمایه اش را با آنها شریک شود، در واقع این نوع ساز و کار در شرکت های سهامی هم به همین منوال پیش می رود، در واقع شرکت هایی شکل می گیرند تا بتوانند کارها و اهداف بزرگشان را با جمع کردن سرمایه های کوچک مردم (سرمایه گذاران) انجام دهند!

و یک مسئله مهمی که وجود دارد این است که، به چه صورت این شرکت ها خودشان را در معرض  دید سرمایه گذاران قرار دهند؟ حقیقتا باید یک بستری وجود داشته باشند که این اتفاق بیفتد!

برای پاسخ به این نیاز یک بازاری شکل گرفت که بسیار هوشمند و پر قدرت عمل می کند، و آن بازار، جایی به جز بورس نیست! در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این بازار حرفه ای آشنا شوید....

بورس چیست؟

بورس بازاری است که در آن، اوراق بهادار، کالاها، مشتقات و سایر ابزارهای مالی مورد معامله قرار می گیرند. وظیفه اصلی بورس اطمینان از معاملات منصفانه و منظم و انتشار کارآمد اطلاعات قیمت برای هر معامله اوراق بهادار است. بورس به شرکت ها، دولت ها و سایر گروه ها بستری را می دهند که از آن طریق می توانند اوراق بهادار را به مردم سرمایه گذار بفروشند.

آیا می دانید بورس، چندین میلیون نفر را به درآمد های نجومی رسانده است؟؟ در این مطلب تاثیرات بورس را بر درآمد های عالی توضیح داده ایم

آموزش گام به گام تحلیل بنیادی

چقدر سرمایه برای ورود به بورس احتیاج داریم؟

از نظر فنی، حداقل مبلغی که برای شروع سرمایه گذاری در سهام لازم است 500 هزار تومان است.

تحلیل

واحد بورس چیست؟

برای تعیین واحد بورس باید به نوع پول یک کشور توجه کنید. به طور مثال واحد پول ایران ریال است، به همین دلیل واحد بورس ایران به ریال محاسبه می‌شود.

بازار بورس برای چه کسانی مناسب است؟

حتما در تبلیغات و رسانه ها و شبکه های اجتماعی با این تیتر ها خیلی مواجه شدید:

  • در کمترین زمان پول پارو کنید

  • 10 برابر بیش تر از حقوق خودتان در بازار بورس به دست آورید

  • فقط با بورس می توانید از فرش به عرش برسید!

شاید در واقع این جملات درست باشد و این اتفاقا هم بیفتد، اگرچه بورس درآمد زاست اما نه قطعا در کوتاه ترین زمان، درست است که می توانید ده برابر از حقوق قبلی تان درآمد زایی کنید اما قطعا نیاز به آموزش دارید، درست است که با بورس می توانید از فرش به عرش برسید اما بورس هم مثل فعالیت های دیگر شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد و قطعا نمی شود با یکبار سرمایه گذاشتن و تمدید نکردن و یا با سرمایه خیلی کم به درآمد هایی نجومی فکر کرد! اگر به عنوان سرملیه دار نمیدانید که در چه سهمی ورود کنید میتوانید به سبدگردانی این کار را بسپارید.