شناسه خبر : 35758 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

استخراج ابری همیار ماینر، راهکاری برای غلبه بر مشکلات اقتصادی

استخراج ابری همیار ماینر همان راه‌حلی است که پول بیشتری را به شما پیشنهاد می‌دهد.

استخراج ابری همیار ماینر، راهکاری برای غلبه بر مشکلات اقتصادی

احتمالا خیلی از افراد پس از آنکه فهمیدند بیت کوین چیست و چقدر سود آور است رو به سرمایه گذاری در این زمینه آورده اند. عده ای بیت کوین ترید میکنند و برخی هم خودشان دست به استخراج زده اند. استخراج‌کنندگان شخصی بیت کوین همواره به دنبال یافتن راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های خود هستند.

مزرعه‌داران بیت کوین نیز با وجود اینکه هزینه‌های به مراتب کمتری نسبت به استخراج‌کنندگان شخصی دارند، از وجود چنین راه‌هایی استقبال می‌کنند. چرا که کاهش هزینه‌ها می‌تواند سود شما را افزایش دهد و کسی را نمی‌توان یافت که از کسب پول بیشتر ناراحت شود. استخراج ابری همیار ماینر همان راه‌حلی است که پول بیشتری را به شما پیشنهاد می‌دهد.

برای آشنایی با استخراج ابری همیار ماینر پس از خواندن این مطلب به سراغ سایت hamyarminer بروید. در صفحه اول معتبر ترین سایت کلود ماینینگ ایران اولین موردی که مشاهده می‌کنید پیشنهاد خرید یا اجاره ماینر ابری بیت کوین است. این روش یک روش مطمئن برای استخراج بیت کوین و کسب درآمد از آن است بدون اینکه شما را درگیر هزینه‌های قبض برق و اینترنت کند. به‌علاوه استفاده از خدمات استخراج ابری همیار ماینر شما را از شر سروصدا و گرمای غیرقابل تحمل ماینرها راحت می‌کند.

امروزه راحت ترین راه برای کسب درآمد دلاری سرمایه گذاری در استخراج ابری همیار ماینر است. علاوه بر آن در سایت همیار ماینر میتوانید ترجمه آخرین مقالات وبسایت های معتبری مانند coindesk و cointelegraph را مطالعه کنید تا از اخرین تحلیل ها و اخبار جهانی و به روز حوزه رمز ارز های دیجیتال آگاه شوید.

برای استخراج شخصی انتخاب کدام ماینر مناسب است؟

شرکت بیت مین یک شرکت چینی است که اقدام به تولید و عرضه دستگاه‌های ماینر می‌کند. امکان خرید و اجاره به‌روزترین دستگاه‌های ماینر شرکت بیت مین از طریق سایت استخراج ابری همیار ماینر برای شما فراهم شده است. همچنین تیم متخصص این سایت مقاله‌هایی در خصوص سودآور بودن یا نبودن کار با این دستگاه‌های ماینر برای شما فراهم کرده‌اند. این مقالات با بررسی هزینه‌ها و درآمدی که دستگاه‌های ماینر ارائه می‌دهند، منطقی بودن خرید یا اجاره آن‌ها را بررسی می‌کنند.

دستگاه انت ماینر s15 و انت ماینر s17 دو مورد از دستگاه‌های ماینر تولید بیت مین هستند که در سایت استخراج ابری همیار ماینر مورد بررسی قرار گرفته‌اند. دستگاه انت ماینر s15 در دسامبر 2018 با قدرت 28 تراهش بر ثانیه معرفی شد. این دستگاه 7 کیلوگرمی دارای مصرف برق 1596 واتی و سروصدای 76 دسی‌بلی است. برای راه‌اندازی این دستگاه نیاز به برق 16 تا 18 ولت دارید.

بررسی‌های سایت استخراج ابری همیار ماینر نشان می‌دهد که انت ماینر s15 از نظر اقتصادی اصلا به‌صرفه نیست. با اینکه تنها دو سال از معرفی این دستگاه می‌گذرد، انت ماینر s15 به نوعی از رده خارج محسوب شده و برای وضعیت کنونی که تعداد بیت کوین‌های استخراج شده در حال نزدیک شدن به مرز نهایی است، اصلا گزینه مناسبی نیست. متخصصان سایت کلود ماینینگ همیار ماینر معتقدند که برگشت سرمایه اولیه با دستگاه انت ماینر s15 تنها در صورتی ممکن است که قیمت هر بیت کوین به یک میلیون دلار برسد.

انت ماینر s17 نیز یکی دیگر از تولیدات شرکت بیت مین است که با قدرت 56 تراهش بر ثانیه روانه بازار شد. این دستگاه دارای مصرف برق 2520 وات بوده و با برق 12 ولت شهری کار می‌کند. صدای تولید شده توسط انت ماینر s17 برابر با 0.82 دسی‌بل بوده و وزن آن 9.5 کیلوگرم است.

بسیاری از خریداران با تصور اینکه قدرت بیشتر این دستگاه می‌تواند ضامن بازگشت کوتاه مدت سرمایه اولیه آن‌ها باشد به سراغ آن رفتند؛ اما بررسی‌های سایت استخراج ابری همیار ماینر نشان می‌دهد که بازگشت سرمایه با انت ماینر s17 حدود دو سال طول می‌کشد. در دنیای دیجیتال این زمان بسیار طولانی بوده و شما را از رقیبان عقب می‌اندازد. به همین دلیل متخصصان این حوزه سرمایه‌گذاری روی انت ماینر s17 را توصیه نمی‌کنند.

برای اینکه در بازار دیجیتال سود به دست آورید باید به‌روز باشید. استفاده از دستگاه‌های ماینر به‌روز و جدید می‌تواند شما را از رقیبان دیگر جلو بیاندازد. اما پس از مدتی ظهور دستگاه‌های جدیدتر شما را با مشکل مواجه می‌کند. این مشکلات می‌تواند در ادامه مسیر باعث ایجاد ضرر در تجارت شما شده و حتی شما را مجبور به توقف تجارت کند. به همین دلیل بهتر است به سراغ راه‌هایی با ضریب اطمینان بالاتر بروید. استخراج ابری همیار ماینر یکی از این راه‌هاست.

همیار ماینر

چرا استخراج ابری گزینه مناسبی است؟

سایت استخراج ابری همیار ماینر به شما پیشنهادهای متنوعی را ارائه می‌کند تا بر اساس نیاز خود بتوانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در استخراج ابری نیازی به راه‌اندازی اولیه دستگاه‌های ماینر ندارید. کسانی که با این دستگاه‌ها کار کرده‌اند، می‌دانند که این فرایند چقدر پیچیده و زمان‌بر است. اما در استخراج ابری همیار ماینر بلافاصله پس از امضای قرارداد و پرداخت هزینه، استخراج آغاز می‌شود.

برای استخراج ابری باید هزینه‌های تامین برق و اینترنتی ماینرها، به‌روزرسانی و حفظ امنیت آن‌ها را به سایت استخراج ابری همیار ماینر بپردازید. این هزینه‌ها کاملا شفاف سازی شده است و برای شما که خود یک استخراج کننده شخصی یا مزرعه‌دار بیت کوین هستید مشخص است که این هزینه به مراتب کمتر از هزینه‌هایی است که شما پرداخت می‌کنید. علاوه بر آن تیم ماینینگ همیار ماینر در سود شما سهیم نشده و در موعد مقرر بی کم و کاست سود را به حساب شما واریز می‌کند.

ماینرهای ابری همیار ماینر درآمد پایدارتری را برای شما تضمین می‌کنند. در واقع با استفاده از خدمات سایت استخراج ابری همیار ماینر می‌توانید مطمئن شوید که درآمد ماهانه شما از حد معینی کمتر نخواهد شد. به‌علاوه امنیت روش ابری استخراج نسبت به روش شخصی بسیار بالاتر است. استفاده از روش‌های ابری برای مزرعه‌داری و استخراج‌کنندگان شخصی بسیار به‌صرفه‌تر است؛ چراکه این کار با کاهش دردسرهای کسب درآمد از بیت کوین، سودتان را افزایش داده و برای گسترش فعالیت‌هایتان به کمکتان می‌شتابد.

برای استخراج ابری با همیار ماینر باید چه کار کنیم؟

برای این کار کافی است در سایت hamyarminer ثبت نام کرده و منتظر تایید ثبت نامتان بمانید. پس از آن با تیم پشتیبانی سایت قانونی معتبر استخراج ابری همیار ماینر تماس گرفته و با استفاده از مشاوره‌های رایگان آن‌ها مناسب‌ترین طرح اشتراکی را انتخاب کنید.

سپس به سراغ طرح موردنظر رفته و بندهای قرارداد مربوط را به دقت مطالعه نمایید. در صورتی که در هریک از بندهای قرارداد ابهامی وجود داشت، می‌توانید از تیم پشتیبانی سایت استخراج ابری همیار ماینر کمک بخواهید. بلافاصله پس از امضای قرارداد و پرداخت هزینه، استخراج آغاز می‌شود. در این لحظه تنها کاری که باید بکنید این است که حساب خود را بررسی کرده و از سودهای واریز شده به حسابتان لذت ببرید.