شناسه خبر : 35415 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

دریافت خدمات فنی و حرفه ای به صورت آنلاین در سریع‌ترین حالت ممکن!

این روزها که همه چیز آنلاین شده‌است و ما باید با کمک موبایل‌ها و رایانه‌های خود، خدمات مورد نیازمان را دریافت کنیم، کمک گرفتن از برخی اپلیکیشن‌های فعال خدماتی می‌تواند به ما کمک کند.

دریافت خدمات فنی و حرفه ای به صورت آنلاین در سریع‌ترین حالت ممکن!

برای همه ما پیش آمده‌است که در طول روز با مشکلات فنی روبرو شویم که شاید به ما روند کلی زندگی ما آسیب بزند، اما آیا می‌دانستید که راه حلی وجود دارد که با مناسب‌ترین قیمت، تعمیرات و خدمات فنی ساختمان به شما ارائه شود؟

آیا می‌دانستید که راه حلی وجود دارد که به شما کمک می‌کند به حرفه ای‌ترین و مشهورترین استاد کاران تهران دسترسی داشته باشد؟ فرقی نمی‌کند که به دنبال چه نوع خدماتی باشید. خدمات آهنگری، جوشکاری سیار، برقکاری ساختمان و یا حتی خدمات الکتریکی، می‌تواند توسط بهترین و حرفه ای‌ترین متخصصین به شما ارائه شود. در این زمینه تنها کافیست که شما یک اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کنید.

استادکار، مرجع معرفی بهترین‌ها و حرفه ای‌ترین متخصصین

اپلیکیشن و برنامه استادکار که جزو جامع‌ترین و کامل‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که از ۳ سال گذشته تابحال مشغول به خدمت رسانی و فعالیت بوده‌است، می‌تواند انواع درخواست‌ها و خدمات آنلاین مورد نیاز شما را به بهترین شکل با مناسب‌ترین قیمت توسط افراد متخصص ارائه کند. شما با کمک این اپلیکیشن همه‌کاره، قادر خواهید بود که به افراد متخصص، یک تیم حرفه ای و از همه مهم‌تر، پشتیبانی قوی استاد کار بهره بگیرید.

اگر برای شما هم مانند دیگران قیمت از اهمیت بالایی برخوردار است، باید بدانید که اپلیکیشن استادکار، راهنمای قیمت جامعی برای تمام خدمات خود دارد، به صورتی که شما بدون دغدغه و دردسر قادر خواهید بود که قبل از حتی سفارش خدمت به صورت رایگان، از راهنمای قیمت استفاده کرده و یک تشخیص حدودی در این زمینه داشته باشید!

در ادامه می‌خواهیم دو مورد از سرویس‌های محبوب و بسیار کاربردی این اپلیکیشن و برنامه را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز به استفاده از آن‌ها به صورت کامل با فرایند کار با این اپلیکشن بی نظیر، آشنا باشید.

سرویس برقکاری ساختمان استادکار

از جمله خدمات تأسیسات ساختمانی که شاید شما هم به آن نیاز داشته باشید، برقکاری ساختمان است. این سرویس که جزو خدماتی است که نیاز به کارشناسی و بررسی قبل از شروع کار دارد از جمله درخواست‌های محبوب مشتریان استادکار است. کارشناسی این سرویس برای تمام مشتریانی که سفارش خود را نصب می‌کنند، رایگان است و حدود میانگین قیمت سفارش از ۹۰ تا ۱۶۰ هزارتومان متغیر است.

در نظر داشته باشید که استادکار برای رعایت حقوق افراد متخصص همکار خود، این موضوع را در نظر گرفته‌است که اگر مشتری بعد از ثبت سفارش برقکاری ساختمان و خدمات الکترونیکی و بازدید کارشناس مربوطه، سفارش خود را لغو کند، باید هزینه ای تحت عنوان ایاب ذهاب پرداخت کند تا به کارشناس مربوطه تحویل داده شود. اگر در این زمینه سؤال خاصی ذهن شما را مشغول کرده‌است، می‌توانید با تیم پشتیبانی استادکار تماس گرفته و از آن‌ها در این زمینه راهنمایی بخواهید.

جوشکاری و آهنگری سیار، یکی از سرویس‌های پردرخواست مشتریان

اکثر چیزهایی که در اطراف ما وجود دارند، با کمک آهن آلات به وجود آمده‌اند و گاهی ما نیاز داریم که آن‌ها را جوش دهیم و یا به صورت کلی از نو بسازیم! برای این کار نیاز به خدمتی تحت عنوان جوشکاری و آهنگری سیار داریم که باید توسط متخصصینی متعهد انجام شود تا کار به شکل درستی پیش برود. در این زمینه میانگین قیمتی که برای کار در نظر گرفته شده از ۱۵۰ تا ۳۵۰ هزارتومان است.

شما می‌توانید با کمک اپلیکیشن استادکار، درخواست نیاز به جوشکار سیار و یا آهنگر حرفه ای را به صورت کاملاً رایگان ثبت کنید و منتظر بمانید تا استادکاران، درخواست‌های شما را مشاهده کنند و به شما پیشنهاد دهند. شما می‌توانید از میان پیشنهادهای ارائه شده بر اساس قیمت، روزمه استادکار و … تشخیص دهید که کدام شخص می‌تواند برای شما مفیدتر باشد؟

در نهایت پس از انتخاب متخصص مورد نظر خود، می‌توانید در ساعت و زمانی که در هنگام ثبت سفارش مشخص کردید، از خدمات مورد نیاز خود بهره بگیرید. در نظر داشته باشید که مانند خدمات سرویس و برقکاری ساختمان، استادکار برای حفظ حقوق متخصصین خود، اگر بعد از ثبت سفارش و انجام کارشناسی رایگان، سفارش را ثبت کنید، از شما خواسته می‌شود که ۳۰ هزارتومان تحت عنوان هزینه ایاب ذهاب پرداخت کنید تا به پیمانکار داده شود.

نتیجه‌گیری: چرا باید به استادکار اعتماد کنم؟

در نهایت، بهترین روش برای دریافت خدمات مختلف و روزمره زندگی از جمله جوشکاری، آهنگری، الکتریکی، برق ساختمان و … این است که شبکه ای از بهترین متخصصین در ارتباط باشید و در این زمینه از آن‌ها بهترین قیمت را بگیرید. استادکار برای شما همین کار را می‌کند!

تمامی متخصصینی که در این اپلیکیشن در حال فعالیت هستند، پس از طی مراحل خاصی وارد کار شده‌اند و در یک فضای رقابتی به شما قیمت ارائه می‌کنند. پس از همه لحاظ خیال شما می‌تواند راحت باشد! آیا تابحال از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اید؟ چه نظراتی در رابطه با آن و فعالیتش دارید؟