شناسه خبر : 35012 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی هتل شهریار تبریز

آیا امکانات تفریحی اولویت اول شما در رزرو هتل تبریز است؟ در این‌ صورت هتل بین‌المللی شهریار نامی در فهرست بهترین هتل‌های شما خواهد بود.

معرفی هتل شهریار تبریز

 در این هتل 10 طبقه فهرستی کامل از امکانات تفریحی مدرن وجود دارد. از استخر سر پوشیده تا سه سونا و جکوزی که بدن شما را آرام می‌کند. این رستوران با بوفه‌ای که هرروز تزئین و دکور می‌شود، اقامتی مجلل را دراختیار شما قرار می‌دهد و در اتاق‌ها احساس راحتی و رفاه خواهید کرد. رزرو هتل تبریز به شما این امکان را می‌دهد بتوانید در این هتل بین‌المللی و مشهور اقامت داشته باشید.

همایش‌ها و سالن‌های جلسات برای بهترین مراسم‌ها انتخاب می‌شوند. درضمن با اقامت در هتل شهریار تبریز دسترسی آسان به بازار بزرگ، فرودگاه و نمایشگاه تبریز خواهید داشت. امکانات و شرایط مناسب اقامتی در هتل شهریار تبریز باعث شده این هتل به مکانی مناسب برای میهمانان تجاری تبدیل شود. هتل بین‌المللی شهریار درمیان هتل های تبریز از شهرت و کیفیت خیلی بالاتری برخوردار است.

آدرس هتل بین‌المللی شهریار: تبریز، بعد از پل، ابتدای ائل‌گلی

اتاق‌های هتل شهریار تبریز

هتل بین‌المللی شهریار تبریز در بهترین نقطه تبریز در ایران واقع شده است. این جواهر میان صنعت هتل‌داری با معماری خارق‌العاده ساخته‌شده در سال 2007، فضای سنتی و زیبا و یک سرویس شخصی دارد. هتل شهریار تبریز زیبایی را به‌سبک واقعی ایرانی ارائه می‌دهد.

هتل شهریار 200 اتاق و سوئیت دارد که با مبلمان مجلل دکور شده‌اند؛ این واحدهای اقامتی هم راحتی و هم آخرین تکنولوژی صنعت هتل‌داری را ارائه می‌دهند. میان تجهیزات معمول، همه اتاق‌های هتل اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلفن را به‌صورت جداگانه دارند. به رزرو هتل تبریز بپردازید و اقامت خود را در این شهر شروع کنید.

هتل بین المللی شهریار

هتل بین‌المللی شهریار تبریز همچنین در کنفرانس‌ها میزبانی تخصصی است. مرکز همایش‌های شهریار شامل سه اتاق ملاقات و ضیافت برای اقامت حداکثر 1300 نفر در یک دکوراسیون مدرن می‌شود. شهریار دو اتاق ملاقات و ضیافت برای 580 نفر به‌سبک مدرن دارد. همه اتاق‌های این هتل به اینترنت بی‌سیم مجهز شده‌اند، تهویه مطبوع، و دسترسی آسان و سقف بلند از دیگر مزایای هتل شهریار است.

امکانات

مشخصات تجهیزات فنی و پرسنل هتل شهریار در سایت موجود است. هتل بین‌المللی شهریار دو رستوران، دو کافی‌شاپ، یک سالن محلی بزرگ و بین‌المللی برای همه میهمانان دارد. عصر خود را در یک فضای صمیمی و با موسیقی زنده بگذرانید. هتل بین‌المللی شهریار تبریز همچنین دو مرکز بدنسازی واقعی در Spa برای مسافران عرضه می‌کند. اتاق ورزش مجهز به تکنولوژی، یوگا، کشش، ایروبیک و دو استخر سرپوشیده است. این امکانات را برای مهمانان هتل و همچنین استفاده از آن را برای عموم آزاد درنظر گرفته‌اند.

سایر امکانات

ازدیگر امکانات هتل آپارتمان می‌توان به رستوران و کافه آن اشاره کرد که به ارائه غذاهای خوشمزه سنتی ایرانی و خارجی در فضایی بسیار آرام با منظره عالی از شهر می‌پردازند. همچنین این سالن‌ها شامل سالن‌های پذیرش و کنفرانس با سیستم‌های صوتی، عالی مناسب برای جلسات رسمی و غیررسمی و رویدادهای است. رزرو هتل تبریز را شروع کرده و اقامت در این هتل را تجربه کنید.

هتل پنج ستاره شهریار شهر تبریز چند سالی می‌شود که پذیرای میهمانان بوده است؛ هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی در آنجا اقامت دارند. این هتل در مرکز تبریز واقع شده و نزدیکی مکان‌های اصلی تبریز قرار دارد. بنابراین بازدید از چندین منظره دیدنی شهر امکان‌پذیر شده است. علاوه‌براین، ایستگاه اتوبوس تبریز فاصله کمی تا هتل شهریار دارد؛ شما می‌توانید با اتوبوس به این جاذبه‌ها برسید و از تماشای شهر لذت ببرید. بازار تبریز، میدان ساعت، مسجد آبی و مجلس شورای اسلامی تبریز در اینجا واقع شده است. رزرو هتل تبریز به شما این امکان را می‌دهد تا از همه این جاذبه‌ها لذت ببرید.

امکانات اتاق هتل شهریار تبریز

اتاق‌های هتل آزادی تبریز تلویزیون، وای‌فای، یخچال، تلفن و مبلمان دارند. همچنین یک سرویس بهداشتی برای راحت‌تر بودن اقامت شما در هتل شهریار تبریز درنظر گرفته شده است. سیستم چیلر، بخاری و تهویه هوا در هر اتاق وجود دارد. علاوه‌بر این یک حمام با همه لوازم بهداشتی رایگان نیز در هر اتاق می‌بینید. بی‌شک زمانی‌که از کیفیت میان هتل های تبریز پرس‌وجو کنید، هتل شهریار یکی از بهترین هتل های تبریز خواهد بود.

بیشتر بخوانید : معرفی هتل آزادی تبریز

سخن نهایی

بیشتر افراد و گردشگرانی که تبریز را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند، دنبال یک سفر لوکس با امکاناتی عالی هستند تا بتوانند از اقامت خود لذت ببرند. گشت‌وگذار در تبریز بسیار لذت‌بخش است و توریست‌ها دنبال هتل‌ها و خوابگاه‌های با کیفیت هستند. برای آن‌ها خوشبختانه بیشترین تعداد هتل‌ها و خوابگاه‌های با قیمت مناسب در تبریز موجود است؛ اما اگر دنبال اقامتی لوکس هستید، هتل پنج ستاره بین‌المللی شهریار به شما توصیه می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید سفری لذت‌بخش با داشتن بهترین خدمات و امکانات اقامتی را تجربه کنید.

امکانات استخر و اسپا چیزی نیست که شما بتوانید در همه هتل‌های تبریز پیدا کنید؛ اما این هتل به‌دلیل داشتن میهمانان زیاد خارجی و درخواست آن‌ها استخری با کیفیت و سرپوشیده دارد. علاوه‌برآن رستوران و کافی‌شاپ هتل بین‌المللی شهریار از شهرت بالایی در تبریز برخوردار است؛ به‌طوری‌که افراد از خارج هتل هم برای استفاده از این رستوران و کافی‌شاپ می‌آیند تا بتوانند لحظات خوشی را در آنجا بگذرانند.