شناسه خبر : 34861 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

فاکتورهایی طلایی در برنامه ریزی برای سئو سایت

استراتژی سئو سایت یک فرایند بسیار پیچیده که شامل بخش های مختلفی می شود. ساخت استراتژی و ایجاد برنامه ریزی اصولی، در هر کاری دشوار است. چون این برنامه ریزی اگر به درستی انجام نشود، ممکن است شما با مشکل مواجه کند. البته که اگر به بهترین شکل ایجاد شود، می تواند برای شما شگفتی ساز شود.

فاکتورهایی طلایی در برنامه ریزی برای سئو سایت

سئو سایت شامل تاکتیک هایی است که با پیاده سازی آن بر روی وبسایت، کاربران بتوانند بهتر شما را بیابند. وبسایت هایی مانند دیجی کالا، آپارات، نیوسئو و ... در حوزه تخصصی کاربران را نیازمند خود کرده اند و به گونه ای کاربران راه دیگری غیر از استفاده از خدمات آن ها نخواهند داشت. ما فاکتورهایی را برای شما به ارمغان آورده ایم تا شما از آن ها استفاده کرده و از رقبای خود برجسته تر به نظر برسید.

آنالیز سئو سایت برای ساختن راه رسیدن به هدف

سایت شما قبل از هر چیز باید تحلیل شود. ممکن است سایتتان را به تازگی راه اندازی کرده باشید و یا اینکه سال هاست که سایت داشته و می خواهید اتفاقات خوبی را با آن رقم بزنید. در هر صورت باید بررسی هایی برای بهینه سازی سئو سایت خود داشته باشید. این بررسی ها به شما نشان می دهد که چه تکنیک های برای شما موثرتر و کاربردی تر است و اینکه چقدر زمان می برد که شما از رقیبان خود جول بیوفتید.

اگر این کار برای شما، دشوار است می توانید از مشاوره سئو و تحلیل آن که توسط برخی شرکت ها ارائه می شود، استفاده کنید. نیوسئو درباره اهمیت تحلیل سایت مطالبی را برای کاربران فراهم کرده است:

تحلیل سئو سایت بدون شک برای شرایط کنونی و هم برای آینده وب سایت شما لازم است. بهتر است به صورت منطقی به این مسئله نگاه کنیم.اگر شما الان حاضر نباشید برای برند خود فکری بکنید که پیشرفت کند، در آینده هم هیچ کاری نخواهید کرد!

سئو

حال برای اینکه بخواهید آینده سایت خود را بسازید، باید بدانید که در حال حاضر، سایتتان چه وضعیتی دارد و تنها عاملی که می تواند به شما در این زمینه کمک کند، تحلیل سئو سایت می باشد.

علاوه بر ساختار دادن به آینده، بررسی وضعیت سئو سایت شما به دلایل مختلفی مهم است. اولین و مهم ترین بررسی استراتژی شما برای سایت است و اینکه سئو داخلی و خارجی شما واقعا درست انجام شده است. الگوریتم های گوگل روز به روز پیچیده تر و هوشمند تر می شوند.

اگر  فرآیند سئو سایتتان را برون سپاری کرده اید و علمی از سئو ندارید حتما باید وضعیت سئو سایتتان را بررسی کنید تا از عملکرد شرکتی که برای خدمات استفاده کرده اید مطمئن شوید.

در انتخاب کلمه کلیدی، تخصصی تر عمل کنید

یکی از فاکتورهایی که در ایجاد برنامه برای سئو سایت باید مشخص شود، کلیدواژه های صفحات سایت است مخصوصا کلیدواژه اصلی کسب و کار شما. هر صفحه از وب سایت شما، نیاز به یک کلمه کلیدی مشخص دارد، حتی صفحه تماس با ما. در شروع کار باید کلمه کلیدی اصلی وبسایت مشخص شود، سپس بر اساس آن، کلیدواژه هایی برای دیگر صفحات، مشخص خواهد شد. انتخاب کلمات کلیدی، تکنیک ها و ابزارهایی دارد که برخی در مشاوره سئو به این موارد می پردازند.

محتوایی ناب و مشتری محور تولید کنید

ما 5 راهکار مهم برای تولید محتوا مشتری محور برای شما فراهم کرده ایم.

1. اگر محصول دارید، ترفندها یا نحوه بکارگیری آن را در قالب یک آموزش ارائه دهید.

2. اگر خدماتی را ارائه می دهید، بخشی از خدمات خود را به صورت ویدیو یا مقاله به کاربران آموزش دهید.

3. برای پاسخ به سوالات کاربران مقاله یا ویدیو و حتی عکس تهیه کنید.

4. اگر متوجه برخی ایرادات خدمات یا محصولاتتان شدید، راه حل هایی در قالب یک مقاله به آن ها ارائه دهید.

5. محتوایی در قالب نقد و بررسی محصول یا خدمات خود به مشتریان ارائه دهید.

این 5 نکات موثرترین نکاتی است که بعضی از وبسایت ها با بکارگیری آن ها اکنون رتبه های اول گوگل برای خود کرده اند.

قالب موبایل وب سایت خود را بهینه سازی کنید

امروزه تعداد کاربرانی که با موبایل وب گردی می کنند، افزایش فوق العاده ای داشته است. اصلا برای گوگل و کاربران جالب نخواهد بود که با سایتی روبرو شوند که به درستی در مرورگر موبایل بارگزاری نشود. اولین اقدام کاربران در مواجه با چنین سایت هایی، خروج از سایت است که اثرات مخربی را با خود به همراه خواهد داشت. ریسپانسیو بودن وبسایت یکی از تکنیکهای بهینه سازی سورس سایت است که در سئو سایت خیلی اهمیت دارد.

سئو1

لینک سازی داخلی و خارجی در بهینه ترین حالت ممکن

لینک سازی داخلی تکنیک های تخصی خود را دارد. لینک سازی خارجی نیز ترفندهای خاص خود را داشته که در یک مقاله قابل شرح نیست. ساده ترین نکته و البته مهم ترین نکته برای لینک سازی داخلی، این است که باید ترجیحا از تمام صفحات سایت به مهم ترین صفحه سایت لینک دهید تا ربات گوگل متوجه شود که کدام صفحه را بیشتر بررسی و کراول کند. در مشاوره سئو به این موضوع تاکید زیادی شده است و همین طور در آنالیز سئو سایت مهم ترین صفحه شما مشخص می شود. این گونه صفحه که برای شما مهم تر است، سریع تر به لینک یک نتایج گوگل است، می رسد.

این تکنیک ها که توسط بزرگان سئو تایید شده است، برای ساخت یک استراتژی کاربردی سئو مناسب است. بزرگان سئو که در کار مشاوره سئو و تحلیل سایت می باشند، این 5 تکنیک را بسیار مهم و کاربردی تر از دیگر تکنیک ها می دانند.