شناسه خبر : 34802 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

قیمت محافظ درب آکاردونی فلزی در بازار نرده حفاظ

امروزه انواع مختلفی از درب های اکاردئونی کشویی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. که با قاب آهنی نصب می گردند. حفاظ آکاردئونی اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین ساختمانی مورد استفاده است.

قیمت محافظ درب آکاردونی فلزی در بازار نرده حفاظ

 شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع گادها استفاده کنید، تا میزان حفاظت را افزایش دهید، به طور کلی می توان گفت: که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت کشویی حرکت می دهد.

امروزه انواع مختلفی از درب ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. که با قاب پروفیل نصب می گردند. درب آکاردئونی اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استفاده است. شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع درب ها استفاده کنید. تا میزان حفاظت را افزایش دهید. به طور کلی می توان گفت که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند. که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد. و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت ریلی حرکت می دهد.

درب اکاردئونی نوعی از درب محافظ کشویی است که اغلب برای محافظت از درب جلوی واحدهای آپارتمانی و فروشگاه ها استفاده می شود و در مواردی مانند مغازه ها ، انبارها و سایر مکان ها استفاده می شود. حفاظ اصلی حفاظ آکاردئونی کمربندهای فلزی است که به کمک پین های فلزی به هم وصل می شوند و در یک قاب فلزی قرار گرفته اند که در محور عرض درب می چرخد به گونه ای که کمترین فضای را در راه پله اشغال کرده و مزاحمتی ندارد.

درهای مختلف آکاردئونی در بازار معرفی شده اند که نام های مختلفی دارند اما رایج ترین آنها مدل سه گل یا سه گل خم است که دارای امنیت حداکثر ۸۲٪ می باشد. در بدنه درب طراحی شده و همچنین از حلقه های قفل بیشتری استفاده شده است.

نرده فلزی آکاردئونی در ابعاد و اندازه های مختلف و البته در انواع مختلف ساخته و در اختیار کاربران قرار می گیرد. تنوع ساخت درب آکاردئونی در سال های اخیر در میان صنعت گران این عرصه به قدری زیاد شده است که دیگر حتی شناخت برخی از آنها برای خود صنعت گران هم مقدور نیست. درب فلزی آکاردئونی اما بیشتر در دو نوع عمده زیر ساخته می شود. حفاظ فلزی آکاردئونی فلزی دو لوزی اگر به شکل ظاهری روی درب فلزی آکاردئونی دقت نموده باشید، طرح های روی آن به شکل گل و لوزی های زیبایی درآمده که البته این روش بیشتر جنبه امنیتی درب را بالا برده و در درجه دوم امنیت آن را ارتقاء می بخشد.

نوع 3 گل درب آهنی آکاردئونی هم از نظر قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و هم از نظر امنیت می تواند کیفیت قابل قبولی را برای شما ایجاد نماید. حفاظ فلزی آکاردئونی سه لوزی یا سه گل نرده آکاردئونی سه لوزی و سه گل سه خوشه گل متفاوت در ارتفاع خود دارا می باشد. یک از منظر زیبایی و وجاهت می توان این درب را با نوع قبلی مورد مقایسه قرار داد و دوم از نظر امنیت ناشی از وجود آن در جلوی خانه شما است که تفاوت های عمده این دو درب را از نظر کیفیت بیان می دارند.

نکته وسمی که شما باید در هنگام انتخاب بین نرده آهنی درب آپارتمان آکاردئونی سه لوزی و درب آکاردئونی دو لوزی در نظر داشته باشید، تفاوت قیمتی این دو است. قاعدتا نوع حفاظ آکاردئونی تمام گل به دلیل آهن بیشتر مورد استفاده در آن و البته سختی ساخت، قیمت بیشتری و هزینه بیشتری را می طلبد. درب آکاردئونی تمام گل محبوب ترین نوع نرده آهنی آکاردئونی در میان کاربران است .

ارسال-حفاظ-درب-آکاردئونی

درب آکاردئونی محافظ پشت در آپارتمان که به صورت خلاصه آن را درب آکاردئونی هم می نامند ، نوعی حفاظ آهنی امنیتی هستند معمولاً جلوی درب های ورودی نصب می‌شوند تا به امنیت آن‌ها کمک کنند. خیلی ها این درب ها را با نام درب ضد سرقت می شناسند. دلیل این نامگذاری هم احتمالاً همانطور که گفته شد ، الهام گرفته از ساز آکاردئون است و به ویژگی کشویی و کرکره‌ای بودن آن ها اشاره دارد.

همین ویژگی تاشو بودن در واقع یکی از نقاط قوت این درب ها، یعنی اشغال فضایی بسیار کم هم است. این امر به خصوص در زمان بسته بودن این درب ها مشهود است که کاملا فشرده می شوند و فضایی چند برابر کمتر از اندازه‌ی واقعی خود در زمان باز خودن را اشغال می‌کنند. بنابراین، اگر مشکل محدودیت فضا دارید، و یا اینکه راه پله ی کوچکی دارید،‌ درب آکاردئون جلوی در خانه آهن سازه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

درب فلزی آکاردئونی یک درب مشبک فلزی است که از آن برای جلوگیری از ورود افراد به داخل ساختمان ها در انواع ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. درب فلزی آکاردئونی در واقعیت محافظ اصلی ساختمان و خانه های شما است. این درب خود را پیشگام همه خطرها قرار داده و عبور از آن از میان سارقان ممنوع خواهد بود.

در ادامه متن درباره مزیت ها و قابلیت های این درب فلزی بیشتر صحبت خواهیم کرد. درب آکاردئونی فلزی نقش یک پیشگام را در خانه شما ایفا نموده و خود را به عنوان نفر اول در راه مقابله با جبهه دشمن قرار می دهد. از این رو عبور از این درب فلزی می تواند به معنای نفوذ بیگانگان به ورودی اصلی ساختمان شما بوده و هزینه های زیادی روی دست شما باقی بگذارد. اهمیت امنیت درب فلزی آکاردئونی دقیقا در همین نقطه مشخص می شود.

حفاظ مارکت

حفاظ آکاردئونی کشویی / حفاظ آکاردئونی کرکره ای / حفاظ آکاردئونی ریلی / حفاظ آکاردئونی 3 گل لوزی / حفاظ آکاردئونی نقش دار / حفاظ آکاردئونی پیچی / حفاظ آکاردئونی 5 گل 2 جداره / حفاظ آکاردئونی سلطنتی / حفاظ آکاردئونی ایتالیایی نام برد.

رنگ‌بندی و طرح‌های این محصولات تقریبا نامحدود است. طرح‌های سلطنتی  مختلف، تمام لوزی، ۳ گل پرچ مخفی، ۵ گل ساده پرچ مخفی، ۴ گل، ایتالیایی و همچنین طرح پیچی تنها قسمتی از تنوع در این محصولات است. همچنین به دلیل استفاده از رنگ‌های کوره‌ای پایدار، مشتریان می‌توانند نسبت به ماندگاری بالای رنگ‌ها  در راستای اثرات زیبایی شناختی و حفظ محیط بنابر سلیقۀ خود اطمینان داشته باشند.

استفاده از رنگ بندی و طراحی گوناگون با توجه به سلیقه خریداران، علاوه بر حفظ امنیت می‌تواند منجر به حفظ و برقراری ساختار چارچوب با محیط‌های ساختمانی یا شرکتی باشد. آهن سازه با ۲۰ سال سابقه فعالیت در تولید و نصب حفاظ آکاردئونی پشت درب با بیش از ۱۰۰۰ پروژه موفق در مجموعه گروه، هم اکنون آمادۀ ارائۀ مشاوره در این زمینه است. جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت حفاظ آهنی جلوی درب ساختمان می‌توانید با شمارۀ ۰۹۱۲۷۸۰۰۶۰۳ تماس بگیرید.