شناسه خبر : 34722 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مجموعه "جعبه توکلی" با بیش از 600 کالای ایرانی و خارجی

مجموعه جعبه توکلی، در سال 1391 با در دست داشتن تنها یک محصول ( پاکت های تبلیغاتی ) پا به عرصه تولید و خدمتگزاری به صنف ساعت ایران گذاشته و طی چند سال، با استفاده از تجربه 40 ساله خانوادگی در این صنف و همچنین، تلاش و نوآوری در رسته لوازم و ملزومات جانبی ساعت، شامل جعبه ساعت، دیسپلی ساعت، پایه ساعت، پاکت خرید، ساک دستی، کارت، استند ساعت و تخته شاسی های ساعت، پا به دنیای تجارت و تولید در صنف ساعت گذاشت.

 مجموعه "جعبه توکلی" با بیش از 600 کالای ایرانی و خارجی

این مجموعه که توسط علیرضا توکلی بنیان گذاری شده است، با در دست داشتن کارنامه‌ای موفق در زمینه تولید، واردات، کارآفرینی و اشتغال زایی در بین جوانان ایرانی و حمایت از تولید ملی به فعالیت خود ادامه می دهد.

هدف والای این مجموعه جلوگیری از خروج ارز، کسب جایگاه در حوزه صادرات اقلام لوکس مرتبط با صنف ساعت و خدمتگزاری به اعضای این صنف در سطح کشور می‌باشد.

مجموعه تولیدی و تجاری جعبه توکلی با پوشش شرکت تولیدی با فضای صنعتی بالغ بر 5000 متر مربع، با حجم تولید بالا و کیفیتی مناسب و مطابق سلیقه صاحبان برند و اعضاء صنف در زمینه تولید جعبه، پایه، استند، دیس پلی‌های ساعت چوبی، لیزری، چرمی، پلاستیکی آماده عقد قرار داد و خدمت گزاری خواهد بود.

لازم به ذکر است، امروز مجموعه جعبه توکلی، با در دست داشتن بیش از 600 محصول ایرانی و خارجی توانسته است به نیازهای صنف ساعت ایران خدمات شایانی ارائه داده و برای هر چه بهتر شدن در این زمینه گام بردارد.

این مجموعه با داشتن تجهیزات و فناوریهای روز در حوزه تولید جعبه‌های لوکس، نه تنها در صنف ساعت، بلکه در سایر صنوف کشور نیز توان ارائه خدمات را دارا است. محصولاتی اعم از جعبه‌های دم نوش، جعبه‌های هدیه، اقلام مرتبط با صنف طلا و جواهر به خصوص جعبه جواهرات و استندهای این صنف نیز می تواند در این مجموعه به صورت سفارشی تولید شود.

جعبه ساعت

مجموعه جعبه توکلی به خود می‌بالد که با در اختیار داشتن نیروی انسانی ماهر و دلسوز، خدمتگزار فعالان عرصه تجارت کشور در حوزه بسته بندی‌های لوکس باشد و با ایمان و اعتقاد به فردایی روشن با وجود همه مشکلات و شرایط نابسامان اقتصادی، خواهد کوشید تا هر چه بهتر و بیشتر در خدمت همه عزیزانی باشد که نسبت به ارائه محصولات ارزنده خود حساسیت ویژه‌ای دارند.

آنچه که این مجموعه را از سایر مجموعه‌های مشابه متمایز می کند خلاقیت و نوآوری است که اساس و شاکله اصلی این گروه است. خلاقیتی که ضمانت می کند تا مشتریان این شرکت در حوزه ارائه کالای خود بدرخشند و تمایز بی‌نظیر خود در این حوزه را برای رقابت با سایر فعالان در حوزه مشابه به کار گیرند.

گروه تولیدی جعبه توکلی

مجموعه جعبه توکلی، از تمامی صاحبان برند، تجار و تولید کنندگان و به خصوص سرمایه گذاران دعوت می کند تا در کنار هم، جایگاهی عظیم در حوزه صادرات اقلام مورد نیاز بسته بندی لوکس  برای کشورمان کسب شود.

ایمان، پشتکار و مشتری مداری همه آن چیزی است که ما در مجموعه " جعبه توکلی " به آن اعتقاد داریم و سخت تر از همیشه می‌کوشیم تا جایگاهی درخور توجه در بازارهای داخلی و خارجی بیابیم.