شناسه خبر : 34466 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

توزیع درآمد در حساب‌های بانکی مختلف با درگاه دیجی‌پی

توزیع درآمد در حساب‌های بانکی مختلف با درگاه دیجی‌پی

اگر شما هم از صاحبان آن دسته از کسب‌وکارهای آنلاین هستید که به دلایلی نیاز به توزیع درآمد خود در حساب‌های بانکی مختلف دارید، بهترین و تنها درگاهی که در این زمینه می‌تواند کارگشای نیاز شما باشد، درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی است.

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی چگونه درآمد شما را بین حساب‌های بانکی‌تان توزیع می کند؟

اکثر شرکت‌های بزرگ تمایل دارند به دلیل تعاملاتی که در حوزه اعتباری در بانک‌ها دارند، درصدی از درآمدشان به بانک‌های خاصی واریز شود. به عنوان مثال یک کسب‌وکاری نیاز دارد که ۳۰درصد از درآمدش به حسابی در یک بانک، ۵۰درصد به حساب یک بانک دیگر و ۲۰درصد دیگر نیز به حسابی در بانکی دیگر واریز شود.

تا پیش از این، pspها مقدار هر تراکنش را -در صورت نیاز کسب‌وکارها- در حساب‌های بانکس مختلف تسهیم می‌کردند، یعنی هر تراکنش را به چند بخش تقسیم می‌کردند که منجر به افزایش هزینه‌های مغایرت‌گیری در تراکنش‌ها می‌شد، اما دیجی‌پی با توزیع خودکار تراکنش‌ها به راحتی حساب‌گردانی را انجام می‌دهد. بنابراین یکی از مزیت‌های اصلی دیجی‌پی، طراحی خدمات و محصولات بر حسب نیاز کسب‌وکارها است.

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی، در لحظه به معتبرترین درگاه‌‌های بانکی کشور متصل است و بر حسب عملکرد آنها، در زمان انجام عملیات پرداخت، سریع‌ترین و امن‌ترین درگاه را به کاربر نشان می‌دهد و احتمال بروز خطا را به نزدیک صفر می‌رساند. از تفاوت‌های درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی با درگاه‌های پرداخت که pspها ارایه می‌کنند میتوان یه موارد زیر اشاره کرد:

کاهش ریسک عملیات پرداخت با رتبه‌بندی درگاه‌ها

  • اتصال همزمان درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی به حداقل ۵ درگاه معتبر بانکی و افزایش موفقیت عملیات پرداخت تا ۹۹.۹۹٪

  • امتیازدهی به درگاه پرداخت بسته به نوع عملکرد

  • انجام عملیات پرداخت از طریق درگاهی که در آن لحظه بهترین عملکرد و بالاترین امتیاز را دارد

  • توزیع هوشمند تراکنش بین درگاه‌های بانکی توسط الگوریتم هوشمند دیجی‌پی

  • مانیتور کردن لحظه‌ای عملکرد درگاه‌ها برای جلوگیری از غیرفعال شدن (downtime detection)

تسهیل عقد قرارداد دریافت درگاه پرداخت برای کسب‌وکارها

  • بی نیاز شدن از مذاکره با pspهای مختلف و اتصال همزمان به معتبرترین درگاه‌های کشور برای کسب‌وکارهای آنلاین تنها با عقد قرارداد با دیجی‌پی

  • ارایه SLA (service level agreement) به منظور تعهد کیفیت درگاه هوشمند

  • ارایه قوی‌ترین خدمت بازگشت وجه (refund) در سیستم پرداخت کشور با قابلیت پردازش چند ده هزار درخواست بازگشت وجه در روز به حساب، کارت و کیف پول کاربران به صورت هوشمند

  • ارایه درگاه به کسب‌وکارهای کوچک

بنابراین استفاده از درگاه پرداخت هوشمند برای کسب‌وکارها نه تنها منجر به کاهش ریسک عملیات پرداخت و افزایش رضایت کاربران می‌شود، بلکه از امکاناتی که دیجی‌پی در صنعت پرداخت ارایه می‌کند، بهر‌ه‌مند خواهند شد.

می‌توانید با کلیک بر روی «درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی» از نحوه دریافت این درگاه برای کسب‌وکار خود مطلع شوید.