شناسه خبر : 6344 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مایکروسافت آپدیت جدیدی برای ایکس‌باکس وان منتشر کرده است. در این آپدیت امکان شخصی‌سازی و استفاده از توئیتر فراهم شده است.

میجر‌نلسون: مایکروسافت آپدیت جدیدی برای ایکس‌باکس وان منتشر کرده است. در این آپدیت امکان شخصی‌سازی و استفاده از توئیتر فراهم شده است.
ان‌گجت: نسخه جدید آفیس برای iOS عرضه شد. بر‌خلاف نسخه قبلی، این نسخه بسیار کامل‌تر است و کمبودهای نسخه پیشین را جبران کرده است.
گوگل‌پلی: ساعت هوشمند ال‌جی با نام G Watch R در گوگل‌پلی با قیمت 299 دلار عرضه شد. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر گرد و حتی بند فلزی است.
وایرد: فورد خودروهای پلیسی طراحی می‌کند تا بر روی رفتار و رانندگی پلیس‌ها نظارت انجام شود.
کانورسیشن‌بلاگ: مایکروسافت اولین تلفن‌ همراه خود را با حذف نام نوکیا عرضه کرد. این تلفن‌ همراه دارای لوگوی مایکروسافت است.
فوربس: شرکت وان‌پلاس که تلفن همراه وان را عرضه کرده است، اعلام کرد 500 هزار عدد از این تلفن همراه را به فروش رسانده است و پیش‌بینی می‌کند تا سال 2015 یک میلیون عدد از این مدل تلفن‌ همراه را به فروش برساند.
ناسا: گوگل فرودگاه کوچکی را با قرارداد 60‌ساله از ناسا اجاره کرد. این فرودگاه دارای سه آشیانه هواپیما، دو باند فرود و حتی یک زمین گلف است. هزینه نگهداری این فرودگاه 3/6 میلیون دلار در سال است و گوگل باید مبلغ 16/1 میلیارد دلار را در کل برای اجازه به ناسا بپردازد.
اندروید‌سنترال: شرکت Vsenn رقیب تازه پروژه آرا گوگل است. این شرکت نیز همانند پروژه آرا گوگل به توسعه تلفن‌های همراه چند تکه‌ای می‌پردازد. در این نوع تلفن‌های همراه، قطعه‌های مختلف یک تلفن مانند دوربین، باتری، صفحه نمایش و‌... به صورت جداگانه انتخاب و به یکدیگر متصل می‌شوند.
تک‌کرانچ: ساعت هوشمند ایسوس با قیمت 199 دلار در آمریکا عرضه شد. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر مستطیلی است.
دنکست‌وب: پیتر سونده یکی از بنیانگذاران سایت د پایروت بی، از زندان آزاد شد.
سونی‌موبایل: سونی امکان استفاده از تلفن‌ همراه Z2 به عنوان کنترلر و صفحه نمایش از راه دور پلی‌استیشن 4 را ایجاد کرد.
نانس: نانس توسعه‌دهنده کیبورد سوآیپ، 16 زبان جدید را به کیبورد خود در محیط iOS اضافه کرد و تعداد زبان‌های قابل پشتیبانی خود را به 21 زبان افزایش داد. همچنین در آپدیت جدید قابلیت استفاده هوشمند از شکلک‌های ایموجی نیز وجود دارد.
گوگل‌درایو‌بلاگ: در سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز امکان انتخاب باز کردن یک فایل با نرم‌افزارهای مختلف وجود دارد. این امکان در حال حاضر با استفاده از یک اکستنشن در گوگل درایو در دسترس کاربران است. در گوگل درایو امکان ویرایش فایل‌های ورد از پیش وجود داشته است.
گوگل‌مپس: در آپدیت جدید گوگل مپس نه‌تنها ظاهر اپ تغییر کرده است بلکه امکان رزرو رستوران در داخل آن نیز ایجاد شده است.
بیزینس‌اینسایدر: فیس‌بوک در تلاش است تا به وسیله اپ‌ها و بازی‌ها کاربران روسی را به استفاده از فیس‌بوک تشویق کند.
وال‌استریت‌ژورنال: الان ماسک صاحب شرکت اسپیس‌ایکس قصد دارد ماهواره‌های کوچکی را طراحی کند و در مدار قرار دهد تا تمام کره زمین به اینترنت دسترسی داشته باشند.
دورج: دانشگاه هاروارد بدون اطلاع به دانشجویانش و با استفاده از دوربین، اقدام به ثبت حضور دانشجویان در کلاس کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها