شناسه خبر : 4570 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

طرفداران محیط زیست و گوگل در پی کنترل صید غیرقانونی ماهی هستند. آنها اعلام کردند، در آینده‌ای نزدیک می‌توانند تمام قایق‌های موجود در اقیانوس‌ها را شناسایی کنند.

وایرد: طرفداران محیط زیست و گوگل در پی کنترل صید غیرقانونی ماهی هستند. آنها اعلام کردند، در آینده‌ای نزدیک می‌توانند تمام قایق‌های موجود در اقیانوس‌ها را شناسایی کنند.
تری‌دی‌پرینت: آژانس فضایی اروپا به زودی دو چاپگر سه‌بعدی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌فرستد. این چاپگرهای سه‌بعدی مکعبی به طول 4/25 سانتیمتر هستند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این چاپگرها در نیمه اول سال 2015 به ایستگاه فضایی بین‌المللی فرستاده می‌شوند.
د‌ورج: مایکروسافت اعلام کرد کاربران می‌توانند به زودی تماس‌های صوتی و تصویری خود به وسیله اسکایپ را با هر کامپیوتری که مجهز به مرور وب باشد، انجام دهند. اسکایپ برای وب در حال حاضر برای مرورگرهای کروم، سافاری، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر با یک اکستنشن قابل استفاده است.
فوربس: به زودی گجت‌های سلامت به عنوان مدرکی برای دادگاه‌ها به کار برده می‌شوند. خانمی در کانادا که در یک تصادف آسیب دیده بود، قصد دارد با استفاده از مچ‌بند هوشمند خود ثابت کند که میزان فعالیت بدنی او بعد از تصادف بسیار کم شده است و آسیب بیشتری دیده است. او باید برای چند ماه مچ‌بند هوشمند را به دستش ببندد تا میزان فعالیت بدنی او با میزان فعالیت بدنی خانم‌های هم‌سن و سال او، مقایسه شود.
اینتل: اینتل مچ‌بند هوشمند خود را معرفی کرد. این مچ‌بند بر‌خلاف انتظار عموم، مچ‌بندی با مد امروز است و طراحی آن با مچ‌بندهای هوشمند امروزی متفاوت است. این مچ‌بند با قیمت هزار دلار فروخته خواهد شد.
واشنگتن‌پست: در شهر نیویورک باجه‌های اینترنت هوشمند بی‌سیم جایگزین باجه‌های تلفن عمومی می‌شوند. باجه‌های اینترنت بی‌سیم دارای تبلت، اینترنت بی‌سیم و قابلیت برقراری تماس هستند. تمام این خدمات به طور مجانی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.
نیویورک‌تایمز: دولت آمریکا برای اتصال سیستم آموزشی خود به اینترنت، نیازمند افزایش بودجه به اندازه 5/1 میلیارد دلار در سال است تا بودجه کل به 9/3 میلیارد دلار در سال برسد. بهبود اتصال سیستم آموزشی به اینترنت بسیار ضرورت دارد زیرا بسیاری از مدارس در آمریکا اینترنت پر‌سرعت لازم برای آموزش مدرن را ندارند.
تکنولوژی‌ریویو: سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های شبکه بی‌سیم معمولاً به معنی سرعت بیشتر اتصال موبایل برای کاربران است. سه اپراتور آمریکایی در حال آزمایش اتصالات بی‌سیم پر‌سرعت هستند. سرعت این تکنولوژی جدید با استفاده از لیزر و لینک‌های رادیویی، به دو گیگابیت بر ثانیه نیز می‌رسد. برد این تکنولوژی حدود 10 کیلومتر است و جایگزین خوبی برای فیبرهای نوری محسوب می‌شود.
بیزینس‌اینسایدر: وارن بافت، دومین میلیاردر آمریکایی قصد دارد شرکت دوراسل تولیدکننده باتری را بخرد. او قصد دارد 7/1 میلیارد دلار نقد و 7/4 میلیارد دلار سهام را برای خرید دوراسل بپردازد.
اسلیت: کمپانی کلود اند هیت، با آمدن فصل سرما در پی استفاده بهینه از این شرایط است. سرورها گرمای زیادی را تولید می‌کنند و باید هزینه زیادی برای خنک نگه‌داشتن آنها صرف شود. این کمپانی قصد دارد سرورهای خود را با شروع فصل سرما در خانه‌های مردم کار بگذارد تا بتواند از انرژی به طور بهینه استفاده کند. البته کاربران یک هزینه نصب باید پرداخت کنند، اما قبض‌های اینترنت و برق بر عهده کمپانی است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها