شناسه خبر : 4459 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

فوتوکینا در آلمان در حال برگزاری است

نمایشگاه دوربین‌های لاکچری

فوتوکینا بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری جهان برای صنایع عکاسی و تصویربرداری است. اولین نمایشگاه فوتوکینا در شهر کلن آلمان، در سال ۱۹۵۰ برگزار شد و در حال حاضر هر دو سال در ماه سپتامبر در نمایشگاه koelnmesse و مرکز نمایشگاه برگزار می‌شود.

فوتوکینا بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری جهان برای صنایع عکاسی و تصویربرداری است. اولین نمایشگاه فوتوکینا در شهر کلن آلمان، در سال 1950 برگزار شد و در حال حاضر هر دو سال در ماه سپتامبر در نمایشگاه koelnmesse و مرکز نمایشگاه برگزار می‌شود.
بسیاری از شرکت‌های عکاسی و تصویربرداری و کلیه شرکت‌کنندگان بزرگ این صنعت جدیدترین محصولات خود را نمایش می‌گذارند. در نمایشگاه امسال هم شرکت‌های بزرگ عکاسی از جمله لایکا، نایکون، کنون، الیمپوس، پاناسونیک، فوجی‌فیلم و... شرکت دارند و محصولات جدید خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند. یکی از جالب‌ترین محصولات ارائه‌‌شده در این نمایشگاه یک قاب برای گوشی آیفون 5 اس است که یک لنز برای عکاسی روی آن تعبیه شده است. این قاب رلونچ نامگذاری شده است و حدود 500 دلار قیمت دارد.
اگر به محصولات خیلی خاص علاقه دارید باید دوربین لایکا مدل وی لوکس را به شما معرفی کنیم که یک DSLR است که 10 هزار دلار قیمت دارد. البته اگر کمی راجع به محصولات عکاسی علاقه‌مند باشید می‌دانید که 10 هزار دلار قیمت معمولی برای دوربین‌های برند لایکاست.
لایکا در این نمایشگاه یک محصول جالب و خاص دیگر هم ارائه داده است. آن هم لایکا مدل اکس-ای است. این دوربین به‌روز شده مدل اکس TWO است. یک کامپکت 2/16 مگاپیکسلی که توان رقابت با بسیاری از بزرگان DSLR را هم دارد و در مقایسه کیفیت از آنها چیزی کم ندارد.
فوجی هم مدل‌های سری اکس خود را به روز کرده و مدل اکس 30 را ارائه داده است. این محصول هم حدود 600 دلار قیمت‌گذاری شده است.
بسیاری از شرکت‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه هنوز محصول سال خود را رونمایی نکرده‌اند و در روزهای آینده می‌توان شاهد رونمایی از برندهای دیگر هم بود. اخبار مربوط به این نمایشگاه در سایت www.photokina.com در دسترس است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها