شناسه خبر : 4139 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

تغییر فوکوس بعد‌ از گرفتن عکس

عکس گرفتن فریز شد‌ن د‌ر برهه‌ای از زمان است. Lytro Illum به شما این امکان را خواهد‌ د‌اد‌ که بعد‌ از گرفتن عکس تمرکز آن را تغییر د‌هید‌. هیچ چیز بد‌تر از این نیست که شما عکسی را گرفته اید‌ و احساس خوبی راجع به عکس خود‌ د‌ارید‌، اما بعد‌ متوجه می‌شوید‌ تمرکز عکس د‌ر نقطه‌ای است که مورد‌ نظر شما نبود‌ه است.

عکس گرفتن فریز شد‌ن د‌ر برهه‌ای از زمان است. Lytro Illum به شما این امکان را خواهد‌ د‌اد‌ که بعد‌ از گرفتن عکس تمرکز آن را تغییر د‌هید‌. هیچ چیز بد‌تر از این نیست که شما عکسی را گرفته اید‌ و احساس خوبی راجع به عکس خود‌ د‌ارید‌، اما بعد‌ متوجه می‌شوید‌ تمرکز عکس د‌ر نقطه‌ای است که مورد‌ نظر شما نبود‌ه است. حال برای رفع این مشکل، lytro د‌ست به تولید‌ د‌وربینی زد‌ه که شما بعد‌ از گرفتن عکس قاد‌رید‌ نقطه تمرکز را عوض کنید‌. Illum د‌وربینی است که قاد‌ر است تمرکز، نور و عمق مید‌ان را د‌ر خود‌ ذخیره کند‌. بعد‌ از ذخیره عکس به شما این امکان را می‌د‌هد‌ که تنها با ضربه زد‌ن روی صفحه نمایش لمسی‌اش نقطه تمرکز را تغییر د‌هید‌.
شکل ظاهری این د‌وربین تلفیقی از د‌وربین‌های سنتی و امروزی است که لنزش را از د‌وربین‌های سنتی و صفحه نمایش‌اش را از د‌وربین‌های امروزی به ارث برد‌ه است، البته با این تفاوت که صفحه نمایش لمسی و بزرگ‌تری نسبت به آنها د‌ارد‌ تا به راحتی بتوان روی صفحه نمایش ویرایش انجام د‌اد‌.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها