شناسه خبر : 3155 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

گوگل: گوگل قصد دارد کنترل بیشتر بر اطلاعات را به کاربران بدهد و از این‌رو ویژگی جدیدی با نام My Account را برای کنترل تنظیمات سیاست‌های امنیتی تمامی سرویس‌ها معرفی کرده است.

گوگل: گوگل قصد دارد کنترل بیشتر بر اطلاعات را به کاربران بدهد و از این‌رو ویژگی جدیدی با نام My Account را برای کنترل تنظیمات سیاست‌های امنیتی تمامی سرویس‌ها معرفی کرده است.
نای‌تایمز: شنیده‌ها حکایت از این دارد که اینتل درصدد تصاحب کمپانی آلترا (Altera) با پرداخت 15 میلیارد دلار است. انتظار می‌رود اینتل به ازای هر سهم از آلترا مبلغ 54 دلار را پرداخت کند.
انگجت: ایسوس پارسال در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۴ از یک مانیتور نیمه‌حرفه‌ای ۳۲ اینچ 4K با نسبت تصویر 16 به 9 به نام ProArt PA328Q رونمایی کرد که 2200 دلار قیمت داشت. تایوانی‌ها امسال مدل جدید این مانیتور را با نام Pa329Q به نمایشگاه آورده‌اند.
جی‌اس‌ام‌آرنا: طبق گزارش‌های اخیر به دست آمده، کمپانی ایسوس در تلاش است نسخه‌ای جدید از گوشی هوشمند ZenFone2 خود را با تجهیز به سنسور دوربینی 13 مگاپیکسلی و با نام اختصاصی ZenFone Selfie عرضه کند.
تک‌کرانچ: گوگل در IO 2015 از محصول جدیدی با نام Project Vault رونمایی کرده که در واقع نوعی حافظه microSD است که در دل خود یک کامپیوتر با قابلیت رمزگذاری اطلاعات دارد.
ویندوزسنترال: اگر چه اپلیکیشن محبوب واتس‌آپ تنها در نسخه محدود برای کاربران سیستم‌عامل ویندوزفون منتشر شده و در مقایسه با پلت‌فورم‌های اندروید و iOS دیرتر به‌روزرسانی می‌شود، ولی سرانجام روز خوب طرفداران این اپلیکیشن در ویندوزفون فرا رسیده و قابلیت برقراری تماس صوتی به نسخه بتای این برنامه اضافه شد.
پایگاه‌ورج: گوگل قابلیت جدید و کاربردی را برای اپلیکیشن Maps معرفی کرد. به زودی به واسطه این سرویس، کاربران می‌توانند به صورت آفلاین به مسیریابی پرداخته و اطلاعات مقصد خود را به دست آورند.
اندرویدسنترال: این روزها بازار همکاری کمپانی‌های مختلف خودروساز با تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای ارائه فناوری‌های نوین در خودروها حسابی داغ است و اخیراً خبر همکاری کمپانی آلمانی فولکس‌واگن و کمپانی چینی هوآوی منتشر شده است.
جی‌اس‌ام‌آرنا: هوآوی درصدد اضافه کردن دو گوشی هوشمند دیگر به خانواده گوشی‌های هوشمند سری Honor است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که دو گوشی مورد نظر Honor7 نام دارد و در دو نسخه روانه بازار خواهد شد که شامل نسخه معمولی و پرچمدار می‌شود.
انگجت: گوگل در جریان کنفرانس Google I /O از استانداردسازی امنیت ID اثرانگشت در دستگاه که دیگر نیازی نیست کمپانی‌هایی چون سامسونگ به صورت اختصاصی شناسه‌های خود را بسازند.
فون‌آرنا: سال ۲۰۱۴ کمپانی‌های گوگل و اپل وعده دادند که تجربه اتصال گوشی هوشمند به خودروها را با سیستم‌های
CarPlay و Android Auto فراهم خواهند کرد. حال هیوندای سوناتا 2015 اولین خودرویی است که به سیستم اندروید اتو مجهز می‌شود.
بی‌جی‌آر: به تازگی در سیستم‌عامل iOS اپل و در بخش پیام‌ها باگ جدیدی کشف شده که هنگام دریافت پیام، باعث ریبوت و راه‌اندازی مجدد گوشی می‌شود. حال اپل از این موضوع آگاه شده و به‌روزرسانی را برای رفع آن ارائه می‌دهد.
جی‌اس‌ام‌آرنا: شرکت‌های کوالکام و گوگل گوشی هوشمندی را در پروژه تانگو تولید می‌کنند که این دستگاه به سنسور دوربین سه‌بعدی مجهز می‌شود. در حال حاضر غول دنیای جست‌وجو یک نسخه از تبلت پروژه تانگو را با قیمت ۵۱۲ دلار در فروشگاه گوگل‌پلی قرار داده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها