شناسه خبر : 21134 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

اپل‌اینسایدر: پس از آنکه اپل رتبه اول عرضه گوشی‌های هوشمند را در چین مال خود کرد، حال تیم کوک دست به کار شده و برای خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو(Weibo)، حساب کاربری ایجاد کرده است.

اپل‌اینسایدر: پس از آنکه اپل رتبه اول عرضه گوشی‌های هوشمند را در چین مال خود کرد، حال تیم کوک دست به کار شده و برای خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo)، حساب کاربری ایجاد کرده است.
فون‌آرنا: میزو، تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند مدت‌هاست که ارتباط بسیار خوبی با شرکت مدیاتک دارد. حال به نظر می‌رسد که مدیاتک قصد دارد تا در کمپانی میزو سرمایه‌گذاری کند.
پاوریوزر: محققان مایکروسافت مانند همیشه حسابی مشغول کار هستند و این بار جدیدترین نوآوری آنها نسبت به قبل کمی غیرمعمول است. آنها توانسته‌اند پتنت یک نمایشگر تاشوی جدید را با طراحی و امکانات منحصربه‌فرد به نام خود ثبت کنند.
پکت‌نو: بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، میزان سفارش‌های مایکروسافت به خاطر کم شدن تقاضا برای تلفن‌های هوشمند ویندوزی آن کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.
فون‌آرنا: مدل تازه Gear VR برای گلکسی‌ها، از طریق وب‌سایت سامسونگ و Best Buy فروخته می‌شود که در مقایسه با مدل ارائه‌شده برای Galaxy Note4 هم کوچک‌تر است و هم سبک‌تر. بندهای محصول نیز دوباره طراحی شده‌اند و یک فن داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده که جریان یافتن هوا به داخل آن را امکان‌پذیر می‌کند.
رویترز: علی‌بابا قصد دارد وارد بازار کشور هند شود. این شرکت در نظر دارد تا ۲۰ درصد از سهام شرکت Micromax را به قیمت 2 /1 میلیارد دلار خریداری کند. Micromax یک شرکت هندی است که در زمینه تولید تلفن هوشمند، فعالیت دارد.
گوگل: گوگل به تازگی تایید کرده که در ۱۰ کشور از جمله آمریکا و ژاپن تعداد جست‌وجوهای صورت‌پذیرفته از طریق تلفن‌های هوشمند بر مجموع جست‌وجوهای کاربران به وسیله کامپیوترهای دسکتاپ پیشی گرفته است.
بیزینس‌اینسایدر: اپل استراتژی ورود محتاطانه به بازار پخش موسیقی و افزایش پله‌ای سهم خود را کنار گذاشته و تصمیم دارد مستقیماً به مصاف با عمده‌ترین رقیب خود یعنی اسپاتیفای برود.
پایگاه‌ورج: اینکه چه فرد یا نهادی عاقبت سرویس Here Maps را از نوکیا می‌خرد، مساله‌ای است که هنوز مشخص نشده، با این حال ظواهر امر این‌طور نشان می‌دهد که فیس‌بوک بی‌صبرانه منتظر عقد قرارداد برای خرید سرویس مذکور از دارنده فنلاندی‌اش است.
فون‌آرنا: هرچند بخش فروش گوشی‌های هوشمند سونی با مشکلاتی دست به گریبان است، اما بازوی تولید سنسورهای دوربین این کمپانی وضعیت مطلوبی دارد. سونی در سال 2014 بیش از 40 درصد از بازار سنسورهای دوربین را در اختیار داشته است.
جی‌اس‌ام‌آرنا: بر اساس آمار منتشر‌شده، پلت‌فورم ویندوزفون مایکروسافت در جریان سه‌ماهه اول سال جاری میلادی با رشدی 8 /1درصدی در میزان عرضه گوشی‌های هوشمند مبتنی بر این پلت‌فورم روبه‌رو بوده است. شاید در نگاه اول این میزان رشد بسیار پایین به نظر برسد، اما باید به این موضوع اشاره کرد که iOS اپل نیز در اروپا همین میزان رشد را داشته است.
پایگاه‌ورج: اولین بازی موبایلی نینتندو اواخر امسال منتشر می‌شود و عناوین بعدی نیز پشت سر هم به صورت منظم عرضه خواهند شد. ساتورو ایواتا در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران شرکت گفت تا پایان ماه مارس ۲۰۱۷، قرار است پنج بازی موبایلی توسط نینتندو ساخته و توسط DeNA منتشر شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها