شناسه خبر : 20667 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

نکست‌گاو: وزارت امنیت داخلی آمریکا و سیا به دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا درخواست داده‌اند تا ای‌میل‌‌های اشخاصی که سه سال از خارج شدن آنها از سیستم می‌گذرد و ای‌میل‌‌های کهنه‌تر از هفت سال را پاک کنند.

نکست‌گاو: وزارت امنیت داخلی آمریکا و سیا به دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا درخواست داده‌اند تا ای‌میل‌‌های اشخاصی که سه سال از خارج شدن آنها از سیستم می‌گذرد و ای‌میل‌‌های کهنه‌تر از هفت سال را پاک کنند. البته ای‌میل‌‌های 22 مقام ارشد پاک نخواهند شد.
ناسا: ناسا برای طراحی ماهواره‌های مکعبی کوچک جایزه‌هایی به ارزش پنج میلیون دلار می‌دهد. اما شرکت‌کنندگان تنها برای پول مسابقه نمی‌دهند بلکه برای بلیت فضاپیمای اوریون هم با یکدیگر رقابت می‌کنند. ماهواره‌هایی که بتوانند چهار میلیون کیلومتر سفر کنند و ارتباط خود را با زمین حفظ کنند 5/1 میلیون دلار جایزه می‌گیرند.
گوگل: کاربران ممکن است با دستگاه‌های مختلفی مانند تبلت، کامپیوتر رومیزی، لپ‌تاپ، تبلت، تلفن همراه و... به حساب کاربری گوگل خود متصل شوند. گوگل امکان تازه‌ای در قسمت داشبورد ایجاد کرده است که می‌توانید دستگاه‌های متصل به گوگل خود را کنترل کرده و تحت نظر داشته باشید.
آی‌تی‌یو: بر اساس گزارش اتحادیه بین‌المللی مخابرات، در حال حاضر سه میلیارد نفر به اینترنت متصل هستند که این تعداد نسبت به سال گذشته 6/6 درصد رشد داشته است. 3/4 میلیارد نفر هنوز به اینترنت وصل نیستند که 90 درصد از آنها در کشورهای در حال توسعه زندگی می‌کنند.
بلومبرگ: سونی در حرکتی ریسک‌پذیر، اقدام به ساخت اولین ساعت هوشمند خود با استفاده از تکنولوژی نمایشگرهای جوهر الکترونیکی زده است. این وسیله ترکیبی از کتابخوان‌های دیجیتال و ساعت‌های هوشمند خواهد بود. خود ساعت و بند آن از نمایشگرهای جوهر الکترونیکی ساخته می‌شود و می‌تواند هر شکلی به خود بگیرد.
اسکایپ: اسکایپ در آخرین آپدیت خود برای سیستم‌عامل اندروید، امکان تماس ویدئویی در هنگام انجام کارهای دیگر را فراهم کرده است. در این آپدیت، پنجره کوچکی باز می‌شود که تصویر در تصویر است و شما می‌توانید کارهای دیگر خود را همراه با ویدئو چت انجام دهید.
ریزر: شرکت ریزر متخصص در تولید محصولات مخصوص گیمرهاست. این شرکت به تازگی مچ‌بند خود را با نام نابو معرفی کرده است. این مچ‌بند هم در نقش ساعت هوشمند و هم در نقش مچ‌بند سلامت است و قیمت آن 100 دلار اعلام شده است.
ال‌جی: ال‌جی نیز به زودی همانند سامسونگ مدیر‌عامل شاخه موبایل خود را عوض می‌کند. اما دلایل آنها با سامسونگ بسیار متفاوت است. مدیر‌عامل شاخه موبایل ال‌جی به دلیل بیماری می‌خواهد از سمت خود کناره‌گیری کند و تنها در نقش مشاور عالی در ال‌جی به کار خود ادامه دهد. گفته می‌شود آقای جونو چو جایگزین او خواهد شد.
راکرید: بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های ویدئویی در جهان با بیش از 11 هزار گیم به فروش می‌رسد. این بار بر‌خلاف گذشته قیمت این مجموعه بسیار پایین‌تر از قیمت اولیه 750 هزار دلار خواهد بود و هر که این مجموعه را خریداری کند، اسمش در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد شد.
امپایر: جیمز کامرون فیلمساز بنام هالیوودی و کارگردان فیلم آواتار از تصمیم خود مبنی بر فیلمبرداری قسمت دوم آواتار با 60 فریم بر ثانیه عقب‌نشینی و به 48 فریم بر ثانیه بسنده کرد. قابل ذکر است که هنوز 48 فریم بر ثانیه در صنعت سینما متداول نیست و به استاندارد تبدیل نشده است.
ورایزن: مچ‌بند گیزموپل که توسط ال‌جی معرفی شده است به کودکان اجازه می‌دهد تنها با فشردن یک دکمه با والدین خود تماس بگیرند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها