شناسه خبر : 19675 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مای‌اسپیس دوباره بر‌می‌خیزد؟

اگر همه چیز به صورت برنامه‌ریزی‌شده پیش رود، در چند ماه آینده، وب‌سایت MySpace با ظاهری کاملاً جدید، دوباره سعی در جذب مخاطبان خواهد کرد.

استراتژی جدید این وب‌سایت جذب مخاطبان جوان، تمرکز زیاد بر رسانه‌ها، طراحی بسیار جذاب و استفاده از شخصیت‌های بسیار شناخته‌شده خواهد بود. این شرکت می‌داند که دیگر قرار نیست به وضعیتی که چند سال پیش داشت برگردد و قدرت رقابت با فیس‌بوک را نخواهد داشت، اما مای‌اسپیس با تمرکز بر موسیقی و ارتباط نزدیک با فیس‌بوک و توییتر، سعی در جذب مخاطبان به سمت خود دارد. اما باید در نظر داشت که فیس‌بوک نیز خدماتی گسترده بر روی موسیقی ارائه می‌کند و با استفاده از این قابلیت‌ها به سادگی می‌توان به موسیقی گوش کرد و آن را به اشتراک گذاشت. از سوی دیگر فیس‌بوک امکانات خوبی برای ارتباط میان آهنگسازان و هواداران‌شان نیز عرضه می‌کند و معلوم نیست چرا باید یک نفر دوباره فضای مای‌اسپیس خود را فعال کند.
البته باید در نظر داشت این روزها شبکه‌های اجتماعی روزگار خوشی سپری نمی‌کنند. پلاس محصول گوگل چندان در جذب مخاطب موفق عمل نکرده است (به خاطر دارید که لری پیج بیش از یک ماه صفحه خود را به روز نکرد!؟)، فیس‌بوک نیز هر چند سعی در استفاده از روش‌هایی دارد تا بتواند به سود‌آوری برسد، اما هنوز نتوانسته به آن دست پیدا کند. در این بازار آشفته معلوم نیست مای‌اسپیس به دنبال چه می‌گردد اما آنچه به نظر می‌رسد این است که آغاز دوباره این شرکت نمی‌تواند تاثیر زیادی بر بازار شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها