شناسه خبر : 19214 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

اسلش‌جیر: گفته می‌شود نسل دوم ساعت هوشمند اپل به یک دوربین جلو موسوم به دوربین Face Time مجهز خواهد شد که می‌تواند مشابه قطعات داخلی بدون نیاز به آیفون کار کند. قرار است اپل‌واچ‌2 به همان پردازنده فعلی اپل واچ مجهز شود.

نئووین: مایکروسافت در تاریخ 26 می رسماً اعلام کرد که در نظر دارد تا نسخه اندرویدی و iOS کورتانا را روانه بازار کند. این کمپانی تاریخ عرضه این سرویس را برای اندروید و iOS به ترتیب اواخر ژوئن و انتهای سال جاری میلادی برشمرده بود.

فون‌آرنا: ایسوس هفته گذشته نسخه‌ای از زن‌فون‌2 را با بهره‌گیری از حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم چهار گیگابایتی روانه بازار کرد. این گوشی هوشمند با قیمت 387 دلار در اختیار کاربران تایوانی قرار خواهد گرفت.

مشیبل: فیس‌بوک برای احداث یک مرکز داده جدید در ایرلند برنامه‌ریزی می‌کند که از منابع تجدیدپذیر برای تامین انرژی آن استفاده خواهد شد. سرمایه در نظر گرفته‌شده برای ساخت این مرکز 224 میلیون دلار است.

رویترز: جانی شی، رئیس هیات‌مدیره کمپانی ایسوس اخیراً در مورد همکاری یا خرید احتمالی کمپانی اچ‌تی‌سی اظهار نظر کرده است، حال اچ‌تی‌سی با انتشار بیانیه‌ای همکاری یا تصاحب احتمالی اچ‌تی‌سی را کاملاً رد کرده است.

فون‌آرنا: سخنگوی شیائومی اعلام کرد این کمپانی تا 10 ژوئن موفق شده بیش از شش میلیون دستگاه Mi Band را به بازار عرضه کند. شیائومی برای تولید این دستبند هوشمند 12‌دلاری با Huami همکاری می‌کند.

اندرویدآتوریتی: بر اساس گزارش The Information، گوگل سال گذشته استارت‌آپ Agawi را تصاحب کرده است. این استارت‌آپ در حوزه استریم اپلیکیشن از کلاود فعالیت داشته و این تیم از تکنولوژی به خصوصی برای استریم اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند.

فون‌آرنا: پس از انتشار اخباری در خصوص عرضه زودتر از موعد مقرر گلکسی‌نوت‌5 به بازار برای رقابت یا آیفون 6S، حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که کمپانی کره‌ای، گلکسی S7 را نیز به جای نیمه اول سال 2016 میلادی، نیمه دوم سال جاری روانه بازار خواهد کرد.

اندرویدکامیونیتی: آمازون از سیستم‌عامل Fire OS اختصاصی خود در محصولاتش بهره می‌برد. سیستم‌عاملی که معمولاً به‌طور مرتب به‌روزرسانی نمی‌شود. به تازگی این شرکت خبر از انتشار نسخه پیش‌نمایش به‌روزرسانی Fire OS 5 بر مبنای اندروید آب‌نبات‌چوبی داده که خبر خوشی برای کاربران آمازون محسوب می‌شود.

انگجت: سال گذشته سونی پیکچرز هدف یک حمله اینترنتی واقع شد که در اثر آن بخش بزرگی از اطلاعات این کمپانی فاش شد. حال ویکی‌لیکس نیز اقدام به انتشار اسناد داخلی این کمپانی در پایگاه داده خویش کرده است. پس از اضافه شدن بخشی از این اسناد در آوریل سال جاری، حال سری دوم آنها وارد پایگاه داده ویکی‌لیکس شده است.

دیجیتال‌ترندز: سامسونگ اخیراً اعلام کرده که اولین درایوهای سبک و سریع چهار ترابایتی جهان را توسعه داده است. این هارد درایوهای 5 /2 اینچی با نام‌های M3 Portable و P3 Portable راهی بازار می‌شوند.

انگجت: توافق بین نوکیا و مایکروسافت به فنلاندی‌ها این اجازه را می‌دهد تا در سال ۲۰۱۶، محصول خود را طراحی و
ارائه کنند. از این رو مدیرعامل نوکیا رسماً اعلام کرده که این کمپانی، گوشی هوشمند جدید خود را سال آینده راهی بازار خواهد کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها