شناسه خبر : 18619 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

هوآوی استارت‌آپ اینترنت اشیا Neul را تصاحب کرد

معمولاً هرگاه صحبت از شرکت هوآوی به میان می‌آید منتظر خبری در خصوص کسب و کار رو به گسترش گوشی‌های هوشمند آن هستیم.

معمولاً هرگاه صحبت از شرکت هوآوی به میان می‌آید منتظر خبری در خصوص کسب و کار رو به گسترش گوشی‌های هوشمند آن هستیم. آنچه کمتر در خصوص هوآوی به آن پرداخته می‌شود، عملیات‌های حوزه شبکه این غول چینی است. اما این بار، همین بخش هوآوی خبرساز شده و قدم بزرگی به سمت بازار اینترنت اشیا برداشته است.
هوآوی اعلام کرده این شرکت، استارت‌آپ Neul را به تصاحب خود درخواهد آورد. Neul یک شرکت واقع در کمبریج است که تخصص و فعالیت آن در زمینه تولید سنسورهای بی‌سیم کم‌مصرف برای اعمال کنترل و نظارت در کاربردهای متنوع صنعتی و پزشکی است. Neul بیشترین شهرت خود را مرهون طراحی و ساخت اولین جاده هوشمند کشور انگلستان است. بزرگراهی هوشمند که 50 مایل امتداد داشته و برای کنترل جریان ترافیک و جلوگیری از ازدحام طراحی شده است. هوآوی متعهد شده با صرف میلیون‌ها دلار، مقر شرکت Neul در کمبریج را به یک مرکز اصلی در آینده اینترنت اشیا تبدیل کند. هوآوی پیشتر به خاطر مقابله با نهادهای جاسوسی آمریکا و جلوگیری از افتادن اطلاعات به دست این نهادها خبرساز شده بود. بنابراین می‌توان انتظار داشت سطح بیشتری از اعتماد در خصوص اینترنت اشیا به این شرکت ایجاد شود و طرح‌های آینده هوآوی برای این بازار در آینده نزدیک به بار بنشیند.
هوآوی اطلاعاتی در خصوص مبلغ پرداخت‌شده برای این تصاحب به میان نیاورده اما منابع خبری به رقم 25 میلیون دلار اشاره می‌کنند. باید منتظر ماند و دید با ورود تک‌تک شرکت‌های بزرگ فناوری به حوزه اینترنت اشیا، چه آینده‌ای در انتظار زندگی دیجیتال ما خواهد بود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها