شناسه خبر : 17230 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

اندرویدآتوریتی: سامسونگ را باید جزو معدود تولیدکنندگانی دانست که قادر است تراشه‌های مبتنی بر لیتوگرافی ۱۴‌نانومتری تولید کند، از این‌رو کوالکام در نظر دارد تولید تراشه‌های اسنپدراگون ۸۲۰ را به این کمپانی کره‌ای که در حال تبدیل شدن به رقیب کوالکام است، بسپارد.

اندرویدآتوریتی: سامسونگ را باید جزو معدود تولیدکنندگانی دانست که قادر است تراشه‌های مبتنی بر لیتوگرافی 14‌نانومتری تولید کند، از این‌رو کوالکام در نظر دارد تولید تراشه‌های اسنپدراگون 820 را به این کمپانی کره‌ای که در حال تبدیل شدن به رقیب کوالکام است، بسپارد.
مک‌رامورز: پیش‌بینی‌ها حکایت از فروش سه میلیون دستگاه اپل واچ در دو هفته دارد که این فروش درآمدی دو میلیارددلاری را عاید اپل خواهد کرد.
فون‌آرنا: آخرین گزارش منتشر‌شده توسط Re/code نشان از این دارد که نوکیا بی‌صبرانه در انتظار پایان یافتن زمان مورد نظر یعنی 2016 و عرضه گوشی‌های هوشمند خود به بازار است. هنوز مشخص نیست که نوکیا تا چه حد برای ورود دوباره به بازار سرمایه‌گذاری کرده، اما شنیده‌ها حاکی است که شماری از افراد مجرب جذب این کمپانی شده‌اند.
جی‌اس‌ام‌آرنا: در نمایشگاه محصولات الکترونیکی که در هنگ‌کنگ برگزار شد، مدیاتک از دو پردازنده چهار‌هسته‌ای ۶۴‌بیتی با شماره مدل‌های MT8163 و MT8735 که هر دو برای تبلت‌ها طراحی شده‌اند، رونمایی کرد.
اندروید‌هدلاینز: بر اساس اطلاعات منتشر‌شده در خصوص به‌روزرسانی جدید اندروید ویر، قابلیت‌های جالب‌توجهی به سیستم‌عامل مخصوص ابزارهای پوشیدنی گوگل اضافه خواهد شد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به تعامل با ساعت هوشمند بدون نیاز به لمس آن اشاره کرد که به طور خودکار به حساب‌های کاربری تمامی کاربرهای گوگل اضافه شده است.
فون‌آرنا: پس از انتشار شایعاتی در خصوص چهار‌اینچی بودن صفحه نمایش آی‌فون 6C، حدس و گمانه‌هایی در خصوص شرکت AU Optronics به عنوان تامین‌کننده پنل صفحه نمایش نسل بعدی گوشی‌های آی‌فون منتشر شده است.
انگجت: مایکروسافت با یاهو قرارداد جدیدی را برای ادامه همکاری به امضا رسانده‌اند که پیش از این مدت زمان دقیق این قرارداد مشخص نبود، این احتمال وجود داشت که همانند دوره قبل، ۱۰‌ساله باشد اما حال مشخص شده که این قرارداد تا اول ماه اکتبر سال جاری یا نهم مهرماه اعتبار دارد.
اندروید‌هدلاینز: یکی از بهترین خط‌های تولید کمپانی معروف هوآوی، سری آنر است که بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده بازار را هدف قرار داده است. این‌طور که به نظر می‌رسد هوآوی در حال آمادگی برای معرفی دستگاه مقرون به صرفه دیگری از این خط‌ تولید با نام Huawei Honor 4C است.
اتوبلاگ: شورولت در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو شانگهای، از خودرو هوشمند مفهومی خود با عنوان FNR رونمایی کرد تا از قافله ارائه مدل‌های مفهومی هوشمند نظیر آنچه مرسدس بنز معرفی کرده، عقب نماند.
سی‌نت: گوگل اخیراً ابزاری جدید توسعه داده که به کمک آن کاربر می‌تواند تاریخچه کامل آنچه جست‌وجو کرده را دانلود کند. این ابزار به طور خودکار به حساب‌های کاربری تمامی کاربرهای گوگل اضافه شده است.
انگجت: پس از معرفی گوشی‌های پرچمدار امسال، سامسونگ خود را برای رونمایی از تبلت‌های جدیدش آماده می‌کند. البته این تبلت‌ها به آن اندازه که ممکن است انتظار داشته باشید رده بالا نیستند. سامسونگ تصمیم دارد به زودی از تبلت‌های 8 و 7/9 اینچی سری Galaxy Tab A در ایالات‌متحده پرده بردارد.
فون‌آرنا: پس از خرید بخش تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا توسط مایکروسافت، این کمپانی به چند بخش اصلی تقسیم شد و با توجه به قرارداد این کمپانی با ردموندی‌ها، نوکیا نمی‌تواند تا فصل سوم 2016 گوشی هوشمند جدیدی با برند نوکیا روانه بازار کند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها