شناسه خبر : 16534 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

جی‌اس‌ام‌آرنا: هوآوی آپدیت اندروید ۱/۵ را برای گوشی‌های خود ارائه می‌کند. احتمالاً این اتفاق به زودی خواهد افتاد چرا که به تازگی ویدئو فاش شده، میت ۷ هوآوی را در حالی که به اندروید ۱/۵ به‌روزرسانی شده نشان می‌دهد که خبر از برخی ویژگی‌های جدید و جذاب می‌دهند.

جی‌اس‌ام‌آرنا: هوآوی آپدیت اندروید 1/5 را برای گوشی‌های خود ارائه می‌کند. احتمالاً این اتفاق به زودی خواهد افتاد چرا که به تازگی ویدئو فاش شده، میت ۷ هوآوی را در حالی که به اندروید 1/5 به‌روزرسانی شده نشان می‌دهد که خبر از برخی ویژگی‌های جدید و جذاب می‌دهند.
سم‌موبایل: شرکت سامسونگ قرار است در ماه جاری به طور رسمی نسل دوم تبلت‌های مجهز به نمایشگر AMOLED را معرفی کند. حال تصاویر و مشخصات نسخه ۸ اینچی تبلت گلکسی تب S2 از طریق مرکز صدور گواهی دستگاه‌های ارتباطی چین (TENAA) فاش شده است.
سی‌نت: پین‌تر‌است یک مدل جدید از شبکه‌های اجتماعی است که کاربران آن می‌توانند هر چیز جالبی را با دیگران به اشتراک بگذارند. همه این فایل‌ها به حساب کاربر در پین‌تر‌است «پین» می‌شود. هفته گذشته این شبکه ویژگی پین‌های قابل خرید را معرفی کرد که به زودی فروشنده‌ها را قادر می‌سازد تا محصولات خود را در این شبکه به فروش برسانند.
سم‌موبایل: سامسونگ برنامه‌ای به نام FingerSecurity معرفی کرده است که به کاربران این کمپانی اجازه می‌دهد با اثرانگشت خود وارد گوشی شده و صفحه قفل را باز کنند. این برنامه به طور کامل از اعلان‌ها پشتیبانی کرده و می‌توان توسط آن اپلیکیشن‌ها را به کمک سنسور اثرانگشت محافظت کرد.
رویترز: با هک سیستم مدیریت پرسنل (OPM)، یک گروه از هکرها توانستند به اطلاعات شخصی چهار میلیون از کارمندان فعلی و قبلی دولت فدرال آمریکا دست یابند. به گزارش رویترز احتمالاً این هک از سوی دولت چین و هکرهای آن صورت گرفته است.
اپل‌اینسایدر: سهم اپل از بازار گوشی‌های هوشمند در آمریکا طی سه‌ماهه منتهی به آوریل با افزایشی دودرصدی همراه شده است. این گزارش سهم آیفون از بازار آمریکا را 43 درصد عنوان کرده است.
فون‌آرنا: به نظر می‌رسد اندروید M یا همان Macadamia Nut Cookie لقب اولین نسخه از اندروید را به خود اختصاص خواهد داد که از تم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از قابلیت تغییر تم در رابط‌های کاربری اندروید، گوگل را به این نتیجه رسانده تا از این قابلیت در سیستم‌عامل خود پشتیبانی کند.
فون‌آرنا: شرکت سن‌دیسک اولین کارت حافظه ۲۰۰ گیگابایتی جهان را در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرده است. حال شرکت مایکرودیا با شکستن رکورد در صنعت کارت‌های حافظه، از اولین کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی جهان با قیمتی شگفت‌انگیز رونمایی کرد.
انگجت: اگر انیمیشن Big Hero 6 را تماشا کرده و با شخصیت Baymax آشنایی داشته باشید، حتماً اطلاع دارید که این روبات قابلیت شناسایی درد افراد را دارد. حال در دنیای واقعی با الهام گرفتن از این ایده، کامپیوترها به زودی بدون پرسیدن درد کاربر، میزان رنج و درد کشیدن وی را از روی چهره تشخیص خواهند داد.
آی‌دی‌سی: بر اساس گزارش جدید از شرکت تحقیقاتی IDC، مجموعاً 4/11 میلیون ابزار پوشیدنی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۵ به فروش رفته است که این رقم در مقایسه با 8/3 میلیون ابزار به فروش رفته در سال گذشته، رشد چشمگیری داشته است. در این بین شرکت شیائومی با فروش بالای چنین گجت‌هایی، دومین مقام تولیدکننده ابزارهای پوشیدنی را کسب کرده است.
ام‌اسان: ناسا سعی دارد با سرمایه‌گذاری شش میلیون‌دلاری مسافرت با هواپیماهای مافوق صوت را امکان‌پذیر کند. پیش از این هیچ‌گاه هواپیماهای مافوق صوت برای حمل مسافر استفاده نشده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها