شناسه خبر : 1565 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسر: ایسر که بیشتر با تولید لپ‌تاپ‌ها و پی‌سی‌های خود شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر گوشی‌های‌ هوشمند اندرویدی متعددی را معرفی و روانه بازار کرده است. ایسر حال به سراغ تولید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز خواهد رفت.

ایسر: ایسر که بیشتر با تولید لپ‌تاپ‌ها و پی‌سی‌های خود شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر گوشی‌های‌ هوشمند اندرویدی متعددی را معرفی و روانه بازار کرده است. ایسر حال به سراغ تولید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز خواهد رفت.
پایگاه‌ورج: مایکروسافت اعلام کرده است پشتیبانی خود را از سرویس‌های گفت‌وگوی گوگل‌تاک و فیس‌بوک چت در سرویس ای‌میل outlook قطع خواهد کرد.
فون‌آرنا: چند روز قبل ویدئوی تبلیغاتی از HTC One M9 منتشر و صحت آن از سوی یکی از مدیران اسبق این شرکت تایید شد.
سام‌موبایل: در این نسل از سری S سامسونگ دیگر نیازی نیست انگشت خود را از بالای دکمه خانه به پایین بکشید تا سنسور عمل کند و به جای آن نحوه عملکرد سنسور اثر انگشت گلکسی S6 شبیه آیفون خواهد شد.
اندروید‌آتوریتی: کروم بوک جدید گوگل به نام Pixel 2 به زودی از راه خواهد رسید. گوگل در سال 2013 خبر از آمدن این کروم بوک داده بود اما اخیراً اعلام کرده است با قیمت 1299 دلار این کروم بوک را روانه بازار خواهد کرد.
گوگل: گوگل در حال ارائه نسل دوم عینک Google Glass به توسعه‌دهندگان معتمد است. گوگل تصمیم دارد به عنوان بخشی از ابتکار Glass at Work به سرمایه‌گذاری روی آن ادامه دهد.
سامسونگ: سامسونگ اخیراً آخرین تراشه مبتنی بر لیتوگرافی ۱۴‌ نانومتری و فناوری FinFET خود را با عنوان اکزینوس 7620 برای استفاده در گلکسی S6 و گلکسی S6 اج معرفی کرد. حال آنکه این کمپانی خبر از تولید تراشه مبتنی بر لیتوگرافی ۱۰‌ نانومتری داده است.
تایم: سامسونگ بر اساس قرارداد جدید خود با ال‌جی، تمامی ماژول‌های LPDDR4 RAM مورد نیاز ال‌جی برای ساخت جی‌4 را تامین خواهد کرد. همچنین این سازنده کره‌ای، بخش بزرگی از چیپ‌های مورد نیاز اپل برای ساخت آیفون‌های بعدی را نیز بر عهده گرفته است.
پی‌سی‌ورد: اینتل در کنفرانس ISSCC 2015 رسماً اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۱۸ پردازنده‌های ۷نانومتری تولید کند. اینتل طراحی پردازنده‌های آینده خود را از همین حالا شروع کرده و در حال توسعه تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های مورد نیاز برای رسیدن به لیتوگرافی ۷نانومتری است.
اتک‌نیکس: لیزارد اسکواد مسوولیت ایجاد اختلال در فعالیت وب‌سایت گوگل در ویتنام را بر عهده گرفت. صفحه خانگی گوگل در ویتنام پس از یک حمله هکری، به تصویر یک شخص به همراه یک متن که مسوولیت حمله را به لیزارد اسکواد نسبت می‌دهد، تغییر کرده است.
پایگاه‌ورج: چندی پیش بلک‌بری، به‌روزرسانی نسخه 3/10 را برای مدل‌های جدیدتر و مهم‌تر خود همچون Passport and Classic ارائه کرد. حال این شرکت درصدد به‌روزرسانی مدل‌های قدیمی‌تر است.
هوآوی: گوشی هوآوی Honor Holy پس از هند، هم‌اکنون در اروپا نیز قابل دسترس خواهد بود. هوآوی این محصول را به قیمت ابتدایی 110 یورو وارد بازار کرد، اما به کاربران قول داد اگر این محصول و قابلیت‌هایش را در شبکه‌های اجتماعی نشر داده و تبلیغ کنند، هزینه این اسمارت فون را پایین خواهد آورد.
مایکروسافت: مایکروسافت قرار است به زودی یک محصول ویندوزفونی مناسب با نام لومیا 640 را روانه بازار کند. تولید این دستگاه (با نام اختصاصی RM-1109) در شرکت آناتل برزیل به عنوان آژانس ملی مخابرات این کشور به تصویب رسیده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها