شناسه خبر : 13527 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فون آرنا: چت خصوصی قابلیت جدیدی است که به پیام‌رسان بلک‌بری اضافه شده است. کاربران سیستم‌عامل iOS با نصب نسخه جدید این پیام‌رسان می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.

فون آرنا: چت خصوصی قابلیت جدیدی است که به پیام‌رسان بلک‌بری اضافه شده است. کاربران سیستم‌عامل iOS با نصب نسخه جدید این پیام‌رسان می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.
پایگاه ورج: مرورگر کروم به دلیل محبوبیت زیاد، در پلت‌فورم‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این مرورگر به خصوص در OS X از مشکل مصرف بیش از حد باتری و انرژی رنج می‌برد. اخیراً گوگل اعلام کرده راه‌حلی برای این مشکل اندیشیده است.
تکنوبوفالو: سونی از نسل جدید دوربین کامپکتِ معروف خود رونمایی کرد. RX100 IV با بهبودهای فراوان به بازار آمده تا روند موفقیت‌های نسل‌های قبلی خود را ادامه دهد.
فون آرنا: اپل با عرضه اپل واچ تجربه موفقی را در بازار ساعت‌های هوشمند پشت سر گذاشت. حالا منابع کره‌ای مدعی هستند اپل نسل دوم ساعت خود را در سال 2016 به بازار عرضه خواهد کرد و ال‌جی نیز به صورت انحصاری تامین نمایشگرهای P-OLED اپل‌واچ‌2 را بر عهده خواهد داشت.
انگجت: مدل ۲۰۱۶ سدان لوکس BMW معرفی شد. این خودرو که رقیب مستقیم مرسدس بنز کلاس S و آئودی 8A است با بهره‌مندی از جدیدترین دستاوردهای بی‌ام‌و شامل شاسی فایبر کربن جدید، در عین راحتی مثال‌زدنی، می‌تواند خصوصیات اسپورت فوق‌العاده‌ای را نیز از خود به نمایش بگذارد.
جی‌اس‌ام آرنا: مدیران اچ‌تی‌سی هفته قبل خود را با یک خبر بد شروع کردند. ارزش سهام این کمپانی که رو به کاهش بود، هفته گذشته در بازار بورس تایوان از محدودیت روزانه کاهش ۹/۹‌درصدی فراتر رفت و ارزش آن به 60/83 دلار تایوان به ازای هر سهم رسید. در 10 سال گذشته این کمترین ارزش سهام HTC بوده است.
سونی بلاگ: شرکت سونی در جریان برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه IFA 2014 برلین پرده از جدیدترین نسل ساعت هوشمند خود برداشت که در مقایسه با نسل پیشین با بهینه‌سازی‌هایی همراه شده است. بسیاری از صاحبان ساعت هوشمند Smartwatch 3 منتظر عرضه بند استیل این ساعت بودند که اخیراً شرکت سونی این بند را در وب‌سایت رسمی خود به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.
پاوریوزر: به گزارش سایت NokiaPowerUser یکی از گوشی‌های جدید مایکروسافت با کد محصول Rm-1104 در حال گرفتن مجوز برای عرضه در کشور اندونزی است که احتمالاً این کد مربوط به گوشی لومیا 940 است.
فون آرنا: ویندوز ۱۰ در ۲۹ جولای امسال عرضه خواهد شد اما همه نسخه‌های آن در تاریخ مذکور در دسترس نخواهند بود. نسخه‌های تبلت و کامپیوتر ویندوز ‍۱۰ در ۲۹ جولای آماده دانلود خواهند بود اما به نظر می‌رسد برای ارائه نسخه موبایل آن باید کمی بیشتر صبر کنیم.
سم موبایل: سامسونگ پتنت جدیدی به ثبت رسانده که نشان می‌دهد این کمپانی در حال کار بر روی قلم دیجیتالی جدید است. بر اساس این پتنت، قلم جدید با فرمان صوتی و به صورت خودکار از دستگاه خارج می‌شود.
انگجت: اخیراً محققان دانشگاه واشنگتن تکنولوژی جدیدی توسعه داده‌اند که به مودم روترها این امکان را می‌دهد که باتری گوشی‌های هوشمندی نظیر آیفون و گوشی‌های اندرویدی را شارژ کند.
پایگاه ورج: اپل در طول کنفرانس WWDC 2015 تایید کرد از ماه جولای اپل پی در انگلستان عرضه شده و همچنین از سیستم حمل و نقل لندن نیز پشتیبانی خواهد شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها