شناسه خبر : 12898 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

گوگل‌پلاس: گوگل قبلاً به صورت اتوماتیک عکس‌های کاربران را بهبود می‌داد اما اخیراً اقدام به بهبود ویدئوهای آپلود‌شده نیز کرده است.

گوگل‌پلاس: گوگل قبلاً به صورت اتوماتیک عکس‌های کاربران را بهبود می‌داد اما اخیراً اقدام به بهبود ویدئوهای آپلود‌شده نیز کرده است. با استفاده از اکانت گوگل پلاس و سیستم بک‌آپ اتوماتیک، گوگل می‌تواند نور، رنگ، پرش تصویر و به زودی صوت و گفتار را در ویدئوها بهبود بخشد. البته باید بهبود خودکار را در منوی خود فعال کنید تا بتوانید از این امکان استفاده کنید.
انگجت: اولین تلفن ‌همراه مجهز به سیستم عامل فایرفاکس در ژاپن معرفی شد. شفافیت همیشه یکی از نقاط قوت فایرفاکس بوده است اما تلفن ‌همراه جدید واقعاً به طور فیزیکی شفاف است و اجزای داخلی آن قابل رویت هستند. این اولین تلفن ‌همراه فایر فاکس است که مجهز به ال‌تی‌ای و ان‌اف‌سی است.
ری‌کد: گوگل و مایکروسافت به مبارزه با هتل‌هایی می‌پردازند که وای‌فای خصوصی اشخاص را مسدود می‌کنند. بسیاری از هتل‌ها برای سود بیشتر و گرفتن مبالغ بسیار زیاد جهت استفاده از اینترنت هتل اقدام به مسدود کردن وای‌فای شخصی می‌کنند. گوگل و متحدانش معتقدند هتل‌ها نه‌تنها پول بیشتری را از مسافران می‌گیرند بلکه حق آنها برای استفاده از فرکانس‌های بیسیم بدون مجوز را نیز پایمال می‌کنند. البته هتل‌ها نیز می‌گویند ما باید فرکانس‌های دیگر را مسدود کنیم تا بتوانیم ارتباطی امن و قابل اطمینان را به مشتریان خود ارائه دهیم.
گیم‌اینفرمر: مارکوس پرسون سازنده بازی ماین‌کرفت اخیراً خانه‌ای به قیمت 70 میلیون دلار خریداری کرده است. زمانی که این خبر رسانه‌ای شد یکی از طرفداران بازی ماین‌کرفت اقدام به شبیه‌سازی این خانه در محیط مجازی ماین‌کرفت کرد. این فرد ظرف مدت 24 ساعت ویدئویی در یوتیوب منتشر کرد که ورژن دیجیتالی این خانه را با ورژن اصلی آن مقایسه کرده بود.
کی‌سی‌ان‌ای: کره شمالی بار دیگر دست داشتن در هک سونی پیکچرز را رد کرد و حتی پیشنهاد کمک برای پیدا کردن هکرهای اصلی را داده است. اما شورای عالی امنیت ملی آمریکا اطمینان دارد که کره شمالی در این حملات نقش داشته است زیرا در گذشته نیز کره شمالی اقدامات مخرب این چنینی را رد کرده است.
سامسونگ‌تومارو: سامسونگ به تازگی مانیتور بسیار عریض و انحناداری را با اندازه 32 اینچ به بازار عرضه کرده است. نسبت طول به عرض این مانیتور 21:9 و وضوح تصویر آن 1440 در 3440 است.
رویترز: اوباما به سی‌ان‌ان گفت: حمله کره شمالی به سونی پیکچرز را اقدامی جنگ‌طلبانه نمی‌داند و آن را تنها حمله به وب‌سایت سونی می‌داند. البته هنوز مشخص نیست که عکس‌العمل دولت آمریکا چه خواهد بود اما با توجه به شواهد، اقدام نظامی یا حملات سایبری علیه کره شمالی نخواهد بود. کاخ سفید بیشتر به دنبال قطع حملات آینده است تا ترتیب دادن حمله‌ای سایبری به کره شمالی.
ارس‌تکنیکا: بسیاری بر این باورند که پلیس نباید با ایجاد اکانت کاربری دروغین اقدام به کشف جرم کند. یک قاضی در ایالت نیوجرسی آمریکا استدلال می‌کند که پلیس برای جست‌جو در عکس‌های مظنونان خود نیاز به اجازه رسمی ندارد. او اضافه می‌کند که کاربران در اینستاگرام عکس‌های خود را به اشتراک می‌گذارند و این اجازه را به دیگران می‌دهند که عکس‌های آنها را مشاهده کنند.
اسکایپ: بر اساس آخرین اخبار فاش‌شده از اسکایپ، این برنامه درون برنامه پاورپوینت و ورد آنلاین قرار داده شده است. با اضافه شدن این امکان، کاربران قادر خواهند بود بدون نیاز به داشتن برنامه اسکایپ از درون آفیس آنلاین از این برنامه استفاده کنند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها