شناسه خبر : 11116 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

تحلیل

اس‌دی کارت با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی

برای اولین بار در دنیا اس‌دی‌کارت‌هایی با حافظه ۵۱۲ گیگابایت، برای ذخیره عکس و ویدئو حرفه‌ای برای کاربران طراحی شد. شرکت «سن‌دیسک» بار دیگر رکوردشکنی کرده و حافظه‌ای با ظرفیت بسیار بالا برای اس‌دی کارت‌ها بیرون داده است.

برای اولین بار در دنیا اس‌دی‌کارت‌هایی با حافظه 512 گیگابایت، برای ذخیره عکس و ویدئو حرفه‌ای برای کاربران طراحی شد. شرکت «سن‌دیسک» بار دیگر رکوردشکنی کرده و حافظه‌ای با ظرفیت بسیار بالا برای اس‌دی کارت‌ها بیرون داده است.
روز پنجشنبه در کنوانسیون بین‌المللی صدا و سیمای آمستردام شرکت سن‌دیسک از حافظه جدید خود پرده‌برداری کرد. قبل از این ما کارت حافظه‌های 128 و 256 گیگابایتی نیز داشتیم اما این شرکت یکباره این ظرفیت را دو برابر کرد. سرعت خواندن و نوشتن در این حافظه تا 95 مگابایت در ثانیه می‌رسد. این کارت‌های حافظه برای استفاده عمومی کاربرد زیادی ندارد، اما برای کاربران حرفه‌ای عکس و فیلم محصولی منحصر به فرد است. این حافظه‌ها همچنین برای فیلمبرداری 4K و عکسبرداری‌های با سرعت‌های بسیار بالا مناسب است. این حافظه‌ها در برابر دما، رطوبت، شوک الکتریکی و همچنین اشعه ایکس بسیار مقاوم است. قیمت این کارت‌های حافظه در بازار جهانی 800 دلار عنوان شده است که برای کاربر معمولی رقم بسیار بالایی است. اما اگر شما جزو دسته کاربران حرفه‌ای فیلم و عکس باشید، احتمالاً با توجه به نیاز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها