شناسه خبر : 8602 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مقام معظم رهبری: هیچ قضاوتی درباره انتخابات آمریکا نداریم

نه شادی نه عزا

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم اصفهان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ قضاوتی در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ندارد و همواره از دو حزب مطرح این کشور، شاهد دشمنی بوده است، گفتند: امروز مهم‌ترین نیاز کشور به خصوص برای نخبگان و مسوولان کشور، «بصیرت سیاسی و غافل‌نشدن از توطئه دشمن»، «حفظ روحیه و جهت‌گیری انقلابی»، «اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی»، «ادامه پرشتاب مسیر رشد علمی»، «اتحاد و انسجام ملی» و «حفظ استحکام روحی و درونی» است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه واقعیات مطرح‌شده در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا، سخنانی بوده که در این سال‌ها همواره مطرح می‌شده اما عده‌ای نمی‌خواستند آن را بپذیرند، گفتند: معنی بصیرت آن است که بدانید با چه کسی طرف هستید و او درباره شما چگونه فکر می‌کند و اینکه اگر چشمان خود را ببندید، قطعاً ضربه خواهید خورد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نتیجه انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری در آمریکا خاطرنشان کردند: ما هیچ قضاوتی درباره این انتخابات نداریم زیرا آمریکا، همان آمریکا است و در ۳۷ سال گذشته هر یک از دو حزب که بر سر کار بودند، هیچ خیری که نرساندند، دائماً نیز شر آنها متوجه ملت ایران بوده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: برخلاف عده‌ای که در دنیا، برای نتیجه انتخابات آمریکا، عزا گرفته‌اند یا عده دیگری که شادی می‌کنند ما نه عزا می‌گیریم و نه شادی می‌کنیم زیرا برای ما فرقی نمی‌کند و هیچ نگرانی هم نداریم و به لطف الهی، برای مواجهه با هر حادثه محتملی نیز آماده‌ایم.
ایشان افزودند: موضوعی که ما باید الان بر آن متمرکز شویم، راه عبور از مشکلات فعلی و آینده کشور است که تنها راه نیز حفظ و ارتقای استحکام داخلی نظام است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: دشمن، اقتصاد را نشانه گرفته زیرا تصور می‌کند اقتصاد، نقطه‌ضعف کشور است و بر همین اساس بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» تاکید شده است و مسوولان باید «اقدام و عمل» و شاخصه‌های آن را جلوی چشم مردم قرار دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها