شناسه خبر : 7857 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

انتقاد از بازی کامپیوتری توسط مومنین
index:1|width:50|height:20|align:right به نقل از محمدتقی‌ مصباح‌یزدی نوشت: مگر می‌شود به بهانه آزادی هروئین را هم آزاد کرد؟! همان‌گونه که دولت موظف است به خاطر ضرری که وجود دارد جلوی مواد مخدر را بگیرد باید جلوی اقداماتی که به دین و ارزش‌های اسلامی ضرر می‌رساند را نیز بگیرد...چرا برخی از مسلمانانی که روزی چند مرتبه نسبت به اعتقادات خود اعتراف می‌کنند و معاد را جزو اصول دین می‌دانند زندگی‌شان با کافران فرقی ندارد؛ بیشتر وقت‌شان را به تماشای تلویزیون و بازی‌های کامپیوتری صرف می‌کنند و این امر جای عبادت، ورزش و همه کارهایشان را گرفته است. ایلنا نیز به نقل از او نوشت: فقرایی که محبت آنها مانند محبت به خداست همواره به تقدیر الهی راضی هستند و از گرانی گلایه نمی‌کنند.

هاشمی‌رفسنجانی کاندیدای ریاست مجلس خبرگان
index:2|width:50|height:20|align:right نوشت: پس از به کما رفتن آیت‌الله مهدوی‌کنی، گمانه‌زنی‌ها در مورد ریاست مجلس خبرگان بالا گرفت تا اینکه هاشمی‌شاهرودی ریاست موقت این مجلس را عهده‌دار شد اما به نظر می‌رسد این انتخاب قطعی نیست و تکلیف رئیس آینده مجلس در نشست شهریورماه روشن شود. ابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان از اصفهان با بیان این مطلب تاکید کرد: «در آن زمان گزینه‌های احتمالی مطرح می‌شود، البته صحبت‌هایی در قبل و اکنون مطرح شده اما هنوز مورد قانونمندی طرح نشده است.» سخنان این عضو مجلس خبرگان همزمان است با سخنان احمد خاتمی در همین زمینه که با سخن گفتن از احتمال کاندیداتوری هاشمی برای ریاست مجلس در یک برنامه تلویزیونی، بار دیگر این بحث را تبدیل به یکی از بحث‌های داغ محافل سیاسی کشور کرد.

انتقاد امام جمعه مشهد از عدم اجرای قانون عفاف
index:3|width:60|height:20|align:right نوشت: سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد گفت: امروز جریان‌هایی که می‌خواهند با دین مبارزه کنند درصدد گسترش بی‌حجابی در کشور هستند... اینکه عده‌ای برای خرید آرایشان بیایند بی‌حجابی را در کشور راه بیندازند اینها پیرو سیاست رضاخانی در مملکت هستند... مگر ما گفتیم با دانشگاه آزاد مخالفیم؟ شما می‌گویید در فضای علمی و مقدس بدحجابی و ولنگاری آزاد باشد و ما می‌گوییم با بی‌عفتی در این فضا مخالف هستیم... در ماه رمضان به بهانه تئاتر دختران دانشگاه را می‌آورند در مقابل نامحرم به رقص وادار می‌کنند اینها باید خودشان وارد عمل شده و با این کارها برخورد کنند... ما از دولت دو چیز می‌خواهیم اول اینکه سیاستش را در مورد حجاب مشخص کند، دوم اینکه قانون عفاف را که هشت سال است خاک می‌خورد اجرایی کند.

روحانی دلبری نمی‌کند
index:4|width:50|height:20|align:right در یادداشتی به قلم محمد قوچانی نوشت: دیدارهای منظم دکتر حسن روحانی با دو جناح سیاسی بزرگ کشور در تاریخ جمهوری اسلامی بی‌سابقه و طلیعه یک نظم سیاسی جدید است. در واقع هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه روحانی برای دیدار با جناح‌ها و جبهه‌ها و احزاب سیاسی شخصاً وقت نگذاشته است. شاید گروهی بگویند چون روحانی جناحی ندارد در پی دلبری از جناحین است.. او برخلاف روسای‌جمهوری دیگر ایران یک چهره جناحی نیست. دکتر روحانی در جلسه ۱۸ تیر با اصلاح‌طلبان از توهین به شخصیت‌های ملی مانند آقایان هاشمی و خاتمی و ناطق ابراز تاسف و تالم کرد و آنان را سرمایه اجتماعی ملت و انقلاب خواند. هیچ دموکراسی استواری به رهبران سابق خود توهین نمی‌کند و خود را از تجربه آنان محروم نمی‌کند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها