شناسه خبر : 6830 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: هیات مذاکره‌کننده حج ایران به عربستان اعزام شد تا مذاکرات دوجانبه مقامات حج دو کشور (پنجم اسفندماه) در جده آغاز شود.
جام‌جم: معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه گفت: تمامی تحریم‌هایی که باید در جریان اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) برداشته می‌شد؛ مرتفع و شکسته شده است.
مهر: سخنگوی قوه قضائیه در خصوص تعویق حکم اعدام بابک زنجانی گفت: در حال شناسایی اموال این فرد هستیم و اعدام او هم متوقف بر این امر نیست. لکن بخشی از کار در حال اجراست.
ایلنا: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در قانون مربوط به شهدای خدمت بازنگری می‌کنیم. برای شهدای خدمت مثل شهدای آتش‌نشان هم طبق ضوابط عمل می‌شود و قانون و ضابطه می‌گوید که این افراد شهید خدمت هستند.
مهر: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: پیام رزمایش «پیامبر اعظم(ص) ۱۱» به استکبار جهانی این است که بی‌عقلی نکنند و توان نیروهای مسلح را قدرتمند بدانند.
باشگاه خبرنگاران جوان: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: لایحه جامع انتخابات در دولت در حال بررسی است که موضوع شفافیت هزینه‌های انتخاباتی نیز در این لایحه دیده شده است، دولت از این شفاف‌سازی استقبال می‌کند.
تسنیم: رئیس قوه قضائیه گفت: بلایای طبیعی در همه جای دنیا وجود دارد و در اختیار بشر نیست این بلایا نباید به ابزاری سیاسی علیه دولت تبدیل شود.
ایرنا: وزیر کشور در ابلاغی خطاب به فرمانداران اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه دستور شروع انتخابات اولین میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این چهار حوزه انتخابیه صادر کرد.
ایسنا: محمدجواد فتحی، عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به طرح دوفوریتی نمایندگان برای مجازات برهم زنندگان مراسم رسمی گفت: طراح این طرح از نمایندگان اصولگرا بوده و متن اولیه طرح نیز توسط او و بدون اطلاع ۳۴ امضاکننده طرح، تغییر کرده است.
ایسنا: قائم‌مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: آخرین ملاقات من با آیت‌الله هاشمی تقریباً چهار ماه قبل از رحلتشان بود که ایشان بر حمایت قاطع از آقای روحانی در انتخابات ۹۶ تاکید داشت و گفت بعد از انتخابات برنامه جدی برای تقویت احزاب در کشور دارند.
تسنیم: آیت‌الله مکارم‌شیرازی جریمه دیرکرد توسط بانک‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: این اقدام به‌جایی رسیده که گاهی در اخبار اعلام می‌شود بیشترین درآمد بانک از محل جریمه تاخیر بوده، این اقدامات خلاف شرع و دریافت هزینه دیرکرد توسط بانک‌ها ربای آشکار است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها