شناسه خبر : 6694 لینک کوتاه

خبر های کوتاه

رئیس انجمن خودروسازان از اعتراض خودروسازان به فرمول قیمت‌گذاری خودروهای دارای ارزبری بالا و تعیین تورم ۶۰درصدی برای آنها خبر داد و گفت: این فرمول برای خودروساز توجیه اقتصادی ندارد.

اعتراض به فرمول نرخ‌گذاری خودرو
رئیس انجمن خودروسازان از اعتراض خودروسازان به فرمول قیمت‌گذاری خودروهای دارای ارزبری بالا و تعیین تورم ۶۰درصدی برای آنها خبر داد و گفت: این فرمول برای خودروساز توجیه اقتصادی ندارد.

افزایش واردات برنج
طی فروردین‌ماه سال 1392 مقدار 113 هزار تن برنج به ارزش131 میلیون دلار وارد کشور شده که نسبت به سال قبل و پیش از آن 101 درصد افزایش ارزش داشته است.

یارانه نقدی تغییر نمی‌کند
به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1392 بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق و در صورت تصویب نهایی مجلس یارانه نقدی 45 هزار و 500تومانی پرداختی به مردم تغییری نمی‌کند.

رشد 50درصدی قیمت تجهیزات پزشکی
مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: تجهیزاتی را که با ارز آزاد وارد می‌شود با مجوز دولت تا یک ماه آینده قیمت‌گذاری می‌کنیم و حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد رشد قیمت خواهیم داشت.

زندگی با حقوق 150 هزارتومانی
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه ماهانه 156 هزار تومان به هر خانواده نیازمند پرداخت می‌شود، گفت: حداقل نیاز خانواده‌ها ماهانه 640 هزار تومان است.

ممنوعیت صادرات گندم
بر اساس تصمیم سازمان توسعه تجارت و ابلاغ گمرک و با هدف جلوگیری از خروج گندم از مرزهای غربی کشور، صادرات گندم ممنوع است.

سلب صلاحیت 10 بانک
رئیس کل بانک مرکزی از سلب صلاحیت 10 بانک و موسسه مالی و اعتباری که مصوبات شورای پول و اعتبار را درباره نرخ سود بانکی رعایت نکردند، خبر داد و گفت: مسوولان برخی از واحدهای بانکی و موسسات مالی و اعتباری متخلف را برکنار کردیم.

منحنی کاهشی تولید خودرو
بر اساس آمارهای وزارت صنعت و تجارت، تولید انواع خودرو در فروردین‌ماه امسال با کاهش 57/8درصدی از ۵۹ هزار و ۸۳۶ دستگاه در فروردین‌ماه سال گذشته به ۲۵ هزار و ۲۴۶ دستگاه کاهش یافته است.

طراحی دسته‌چک استاندارد
ناصر حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی با اعلام اینکه مبادلات چک الکترونیکی می‌شود، از طراحی دسته‌چک استاندارد توسط بانک مرکزی خبر داد.

خودنمایی شش میوه ممنوعه
سید‌رضا نورانی رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات کشاورزی گفت: گزارش‌هایی مبنی بر وجود شش میوه خارجی پرتقال، آناناس، نارگیل، انگور، گلابی و زنجبیل در بازار به‌رغم ممنوعیت وجود دارد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها