شناسه خبر : 6664 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

دشمن دبیر شورای نگهبان را تخریب می‌کند
index:1|width:40|height:22|align:right به نقل از محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری نوشت: آیت‌الله جنتی سال‌هاست وقت خودش را صرف شورای نگهبان می‌کند؛ دشمن دبیر شورای نگهبان را تخریب می‌کند چون ایشان موثر است؛ مخالفان نفهم داخلی علیه شورای نگهبان و دبیر آن حرف می‌زنند اما شورا توجه به این حرف‌ها ندارد. شورای نگهبان به خاطر دوستی کسی را برای ریاست‌جمهوری تایید نکرده و نمی‌کند چون تنها به وظیفه الهی خود عمل می‌کند. دشمن این سه بزرگوار آیات یزدی، جنتی و مصباح را شناخته و می‌داند که اینها به درد بخور هستند؛ به همین خاطر است که به اینها انگ می‌زد؛ رسانه انگلیسی برای رای نیاوردن اینها تلاش کرد اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، رای نیاوردن آیات یزدی و مصباح برای مجلس خبرگان خسارت است.
دلیل قرص‌خوردن‌های هاشمی
index:2|width:40|height:12|align:right در نقل‌قولی از علی‌اکبر پرورش که به روایت گفت‌وگو بین علی‌اکبر ناطق‌نوری و اکبر هاشمی پرداخته، می‌نویسد: «آقای ناطق تعریف کرد چند وقت پیش دیدم آقای‌ هاشمی یکسری قرص از توی جیبش درآورد و آب خواست و خورد. می‌دانید که بنیه ‌هاشمی ‌خیلی قوی است... آقای ناطق می‌گفت پرسیدم آقای‌ هاشمی ‌شما قرص می‌خورید؟ گفت: بله. گفتم: شما که اهل قرص نبودید؟ گفت: دچار سرگیجه می‌شوم. گاهی وقت‌ها هم از خواب بلند می‌شوم، زمین می‌خورم. رفتم دکتر این قرص‌ها را تجویز کرد. هر وقت از خواب بیدار می‌شوم یاد این نکته می‌افتم که اگر یک وقت آقای خامنه‌ای را از دست بدهیم می‌بینیم که هیچ‌کس نیست و همین فکر است که من را زمین می‌زند و قرص‌ها را برای همین می‌خورم.»
نظر مقام‌معظم رهبری درباره موسیقی
index:3|width:40|height:15|align:right به نقل از مسیح مهاجری مدیرمسوول جمهوری ‌اسلامی نوشت: چند روز پیش نظر رهبری درباره موسیقی منتشر شد البته امروز ایشان به دلیل مقام‌شان ملاحظاتی دارند؛ ولی نظر قطعی ایشان همین متن است. در چند سفر خارجی همراه رهبر بودم از جمله سفر کره شمالی و چین. در سفر به کره شمالی به ساختمان ارکستر سمفونیک این کشور رفتیم و در آنجا چند قطعه برای ما نواختند. در بخشی از برنامه، من قصد داشتم برنامه را ترک کنم اما ایشان تا انتهای برنامه نشستند یا وقتی به مسجد جامع کاشغر، یکی از شهرستان‌های منطقه مسلمان‌نشین، سین‌کیانگ چین رفتیم فرماندار این شهر یک وسیله نوازندگی بزرگی به آقای خامنه‌ای هدیه دادند و ایشان نیز آن را تحویل گرفتند و تشکر کردند.
نه به احمدی‌نژاد اقبال داریم، نه به افرادی که معرفی کند
index:4|width:40|height:23|align:right با انتشار گفت‌و‌گوی غلام‌رضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز نوشت: بنای جامعه روحانیت ورود به انتخابات است؛ در صورتی که جامعه مدرسین هم قبول کند، به صورت مشترک با یکدیگر در این زمینه همکاری می‌کنیم. بنای مشورت با آیت‌الله مصباح را نداریم‌... اگر میرحسین موسوی نتیجه انتخابات سال 88 را می‌پذیرفت، شک نداشتم رئیس‌جمهور بعدی بود... نه به احمدی‌نژاد اقبال داریم، نه به افرادی که او معرفی کند‌... با جامعه مدرسین ائتلاف می‌کنیم نه با شخص آیت‌الله یزدی... انتظار داریم روحانی و هاشمی و ناطق به جلسات بیایند... نمی‌توانم نفیاً و اثباتاً در مورد روحانی صحبت کنیم؛ هنوز وارد مصادیق انتخابات ریاست‌جمهوری نشده‌ایم، الان عبور از روحانی معنی ندارد چون هنوز بحثی مطرح نشده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها