شناسه خبر : 6587 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

وزیر کشور: با گشت ارشاد موافقم
نوشت: وزیر کشور با حضور در برنامه «بدون تعارف» صدا و سیما گفت: به عنوان وزیر کشور از حمایت هیچ‌کدام از گروه‌های سیاسی برخوردار نیستم بنابراین هر زمانی به مجلس می‌روم کارت زرد می‌گیرم؛ چه در دوره قبل که اصولگرایان لطف کردند و چه در دوره فعلی که اصلاح‌طلبان محبت کردند. از خودمان که دفاع کردیم منتها در برخی تصمیمات خیلی به دفاع توجه نمی‌شود. همچنین وی گفت: بنده با گشت ارشاد کاملاً موافقم اما با بی‌انضباطی، هرج و مرج و سوءاستفاده و برخوردهای نامناسب کاملاً مخالفم. رحمانی فضلی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اعلام کرد دو دختر فوق‌لیسانس بیکار در خانه دارد.

دست خالی اصولگرایان در مقابل روحانی
نوشت: سیدمحمود میرلوحی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است: «اصولگرایان در مقابل ‌روحانی نامزد رای‌آوری ندارند و در برابر روحانی و اصلاح‌طلبان چند شاخه شده‌اند. اگر یک ارزیابی از اردوگاه اصولگرایی از انتخابات ۹۴ تا به حالا به عمل ‌آید، درک ‌خواهیم کرد این جریان برای قراردادن ‌کاندیدایی مقابل روحانی تلاش کرد اما حقیقتاً کسی را در قواره او نداشت. این جریان هر۱۵روز یک‌بار به سمت یک نفر برای کاندیداتوری حرکت می‌کنند و پاسخ نمی‌گیرند. به نظرمی‌رسد یک نوع نا‌آرامی در اردوگاه این جریان برای تصمیم‌گیری وجود دارد. شاید به قصد خالی نکردن صحنه، یا به قصد چانه‌زنی با آقای روحانی می‌خواهند درعرصه انتخابات حضور یابند.»

گلایه قالیباف از رفتار سیاسی دولت
نوشت: تنها در یک ماه گذشته (٢٢ آبان تا ٢٢ آذر) محمدباقر قالیباف شش بار از دولت انتقاد کرده است، یعنی به صورت میانگین هر پنج روز یک بار یک انتقاد تازه؛ این بار شهردار تهران در مراسم افتتاحیه ایستگاه مترو حسین‌آباد گفت: در بعضی از وزارتخانه‌ها از صندوق ذخیره ارزی مبالغی در حدود ١٠ میلیارد دلار برای سرمایه‌گذاری پرداخت می‌شود که نشان می‌دهد در صندوق پول هست اما دولت ٢ /١ میلیارد‌دلاری را که باید برای خرید واگن به متروی تهران بدهد نمی‌دهد. این رفتار دوگانه و سیاسی جای سوال دارد. چون قانون‌شکنی است و نشان‌دهنده رفتار سیاسی است که دولت با شهرداری دارد.

ماجرای تعطیلی جهان اسلام در دولت رفسنجانی
با انتشار گفت‌وگویی از هادی خامنه‌ای به نقل از وی نوشت: گاه‌گاهی در روزنامه ما (جهان اسلام) کنایه‌هایی به آقای هاشمی می‌زدند که من خودم خیلی هماهنگ نبودم با آن کارها، ولی بالاخره به نام من تمام می‌شد. بعدها شنیدیم آقای هاشمی خیلی شاکی بوده از این مساله و بالاخره روزنامه ما در زمان ایشان تعطیل شد! ما در روزنامه ستونی داشتیم یک آقایی برای ما نوشته بود چرا شما، مسوولان هرچی می‌شود به گردن انگلیس و آمریکا می‌اندازند؟ ما یک جوابی نوشتیم و در روزی چاپ شد که رفسنجانی در صحبتی اشاره‌ای داشت به انگلیس! وزارت ارشادی‌ها روزنامه را تعطیل کردند. دورانی بود که زور می‌گفتند و جواب ما را هم نمی‌دادند!





دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها