شناسه خبر : 6102 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

روحانی: عده‌ای تلاش دارند حقایق را معکوس جلوه دهند

یأس، پایان دموکراسی

حسن روحانی در دیدار با کارگزاران نظام و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: «عده‌ای تلاش دارند حقایق را معکوس جلوه دهند و فکر می‌کنند با وارونه‌کردن حقایق به دولت ضربه می‌زنند؛ اما این اقدام مردم را مایوس و ناامید می‌کند که ضربه به نظام، کشور و ملت است. باید واقعیات را به مردم گفت و شرایطی سالم، شفاف و رقابتی را ایجاد کنیم تا مردم بتوانند انتخاب درستی انجام دهند.»

دیدار نوروزی حسن روحانی با کارگزاران نظام باز هم فرصتی بود تا رئیس جمهوری از دستاوردهای دولتش دفاع کند و تصویری درست از کامیابی‌ها و ناکامی‌های اقتصادی ارائه بدهد. تصویری که حسن روحانی آن را به خصوص در آستانه انتخابات پیش رو ضروری می‌داند. شاید نه از آن جهت که مردم این بار هم اکثریت آرای خود را به نام روحانی بزنند، بلکه از آن جهت که مردم ناامید و مایوس نباشند.
حسن روحانی در دیدار با کارگزاران نظام و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: «عده‌ای تلاش دارند حقایق را معکوس جلوه دهند و فکر می‌کنند با وارونه‌کردن حقایق به دولت ضربه می‌زنند؛ اما این اقدام مردم را مایوس و ناامید می‌کند که ضربه به نظام، کشور و ملت است. باید واقعیات را به مردم گفت و شرایطی سالم، شفاف و رقابتی را ایجاد کنیم تا مردم بتوانند انتخاب درستی انجام دهند.» او به دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و گفت: «در انتخابات پیش‌رو، آنچه مهم است حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و تشویق همگان به رای‌دادن است. مایوس‌کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رای حرکت در مسیر دشمنان ملت است و مردم بدانند سرنوشت کشور با نتیجه صندوق آرا رقم می‌خورد و حضور آنان در انتخابات، برای عظمت کشور بسیار اهمیت دارد.»
وی تاکید کرد «جمهوری اسلامی ایران متکی به رای مردم و انتخابات است و اهداف بلند‌ملت کشور از این طریق محقق می‌شود» و به همین دلیل «ما دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور، باشکوه و توام با اخلاق و رقابت در کشور هستیم و خواهان انتخاباتی همانند برخی کشورها که با بداخلاقی و تخریب مواجه بود، نیستیم». پس همه قوا باید دست به دست هم دهند و حضور حداکثری توام با اخلاق و راست‌گویی را در انتخابات پیش‌رو رقم بزنند چون رشد نظام در سایه مشارکت مردم و صندوق‌های آراست و ضروری است که همگان مردم را به حضور فعال‌تر و حداکثری در پای صندوق‌های رای تشویق کنند و مردم نیز باید همیشه به صندوق‌های رای امید داشته باشند و اگر مایوس شوند و این امید قطع شود، پایان مردم‌سالاری و دموکراسی است. وی در ادامه مدیران دستگاه‌های اجرایی را به تلاشی فراگیر برای تولید و اشتغال در کشور فرا خواند و گفت: «در سایه یک تولید اشتغال‌زا و پرشتاب قادر خواهیم بود به هر دو هدفی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه تولید و اشتغال برای سال جدید ترسیم کرده‌اند، دست یابیم.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها