شناسه خبر : 6043 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

حاشیه‌ها

در ابتدای مراسم، جمعیت بسیجیان حاضر، بحث‌های دوجانبه‌ای با هم داشتند که سعی می‌کردند با صلوات ختم کردن به بحث‌ها خاتمه دهند.

پلاکاردهایی نیز در دست حاضرین بود که علاوه بر عکس‌های احمدی روشن بعضی از پلاکاردها حاوی مطالبی از جمله «ضمن احترام به روحانی و احمدی‌نژاد انقلابی هستیم»، «مقدم قاتلان شهدای هسته‌ای را در قالب بازرسان آژانس گرامی می‌داریم» بود.

مراسم با ورود اسماعیل کوثری نماینده مجلس آغاز شد. مهدی کوچک‌زاده، زهره طبیب‌زاده، الیاس نادران، محمود نبویان، سقای‌بی‌ریا سخنگوی جبهه پایداری و شاکری از اعضای شورای شهر از دیگر میهمانان بودند.

همچنین مجری برنامه اسامی صادق کوشکی، فواد ایزدی، محمد سلیمانی، محمدعلی رامین، زاکانی، یامین‌پور، پناهیان، شجونی و ابوالفضل ظهره‌وند را نیز به عنوان دیگر حاضران در مراسم اعلام کرد.

حمید رسایی در بخشی از مراسم گفت: از اینکه سالن شهدای هفت‌تیر را در اختیار ما نگذاشته‌اند می‌گویم «روحانی مچکریم».

مهدی کوچک‌زاده نماینده عضو جبهه پایداری از عزت‌الله ضرغامی رئیس صداوسیما خواست برای آنکه ملی بودن رسانه معلوم شود برنامه دلواپسیم را از رسانه پخش کند که پس از آن تعدادی از حضار شعار صداوسیما موج سانسور را بشکن، را سر دادند.

محمدعلی رامین معاون اسبق مطبوعاتی وزیر ارشاد: آقای روحانی اگر مستقل بود به گونه دیگری عمل می‌کرد اما گروهی که او را به صحنه آوردند به ترفندهای مختلف از مردم رای گرفتند و اکنون جریان داخل و خارج را مدیریت می‌کنند. روحانی نه تیمی و نه برنامه‌ای داشت و همه اینها از جانب کس دیگری است. بعد از این سخن رامین تعدادی از حاضران در سالن علیه هاشمی‌رفسنجانی شعارهایی سر دادند و رامین در پایان گفت: آن شخص به عنوان رفیق به رفاقت فرساینده با ولی‌فقیه پرداخته است.

در میان مراسم، دانشجویان و بسیجیان شعارهای «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» را سر دادند.

با دعوت از یک خواننده و پخش سرود در روز شهادت امام هادی (ع) جلسه برای لحظاتی به تشنج کشیده شد. دانشجویان با شعار «قطعش کن» و صلوات فرستادن‌های مکرر اعتراض خود را اعلام کردند.

در پایان همایش دلواپسیم که به همت تشکل‌های دانشجویی و بسیج برگزار شده بود جایزه سالانه شهید احمدی‌روشن به فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، حسین آبنیکی مشاور اسبق سازمان انرژی اتمی، محمود نبویان و سعید زیباکلام اهدا شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها