شناسه خبر : 5607 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها - ۱

احمدی‌نژاد نصف غذایش را به که داد
index:1|width:80|height:40|align:rightبه نقل از علی‌رضا ذاکر‌اصفهانی استاندار اصفهان نوشت: «در جریان چهارمین سفر آقای دکتر احمدی‌نژاد به استان اصفهان، به همراه چندین نفر برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم‌... در طول مسیر پروازی با بالگرد، به هر کسی یک غذا دادند. ناهار حاوی یک سیخ کباب کوبیده، یک عدد گوجه‌فرنگی به همراه مقداری برنج بود که دیدم آقای دکتر از کمک‌خلبان یک بشقاب کوچک درخواست کردند و نیمی از این غذا را برای خودشان در بشقاب ریختند و باقی آن را به مهندس مشایی دادند به گونه‌ای که حتی گوجه‌فرنگی این غذا هم در ظرف آقای مشایی قرار گرفت. من با دیدن این صحنه نگران شدم و گوجه‌فرنگی غذای خودم را در بشقاب رئیس‌جمهور گذاشتم.»

اصولگرایان این چهار سال ماله کشیدند
index:2|width:80|height:40|align:rightبا احمد توکلی نماینده اصولگرای مجلس گفت‌وگویی انجام داده است. در بخشی از این مصاحبه آمده است: «وقتی که مخصوصاً در چهار سال دوم آقای احمدی‌نژاد، هرچه مردم ناله کردند، این گروه‌های اصولگرا ماله کشیدند و پوشاندند، طبعاً مردم از آنها دلخور می‌شوند. اصولگرایان به قدری که وظیفه داشتند، جلوی این رفتارهای نادرست را نمی‌گرفتند‌... من قطعاً از نظر عقلی، شرعی و دینی به برخی از اصلاح‌طلبان نزدیک‌تر هستم. وقتی کسی به راحتی دروغ می‌گوید و اهتمام به وضع فقرا و محرومان ندارد و در مقابل غرب وادادگی از خود نشان می‌دهد، حالا اسمش اصولگرا باشد، اما نسبتی با من ندارد... بالاخره هیچ‌یک از کاندیداهای اصولگرایان نتوانستند، رای اکثریت مردم را به دست بیاورند و از این حیث می‌توان گفت که برنده این انتخابات اخیر نبودند.»

خدمت مجلس به روحانی
index:3|width:80|height:40|align:right در سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت: «...‌بسیار بعید است که حضور چند تن از اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 در فهرست اعضای کابینه دکتر روحانی با میل و رغبت خود ایشان صورت گرفته باشد... اکنون نوبت مجلس است که به وظیفه قانونی و تکلیف اسلامی خود عمل کنند و دولت جدید را از حضور اصحاب وطن‌فروش فتنه 88 پاکسازی کرده و از این طریق علاوه بر کمک به رئیس‌جمهور منتخب و خدمت به مردم شریف این مرز و بوم، دست‌های آلوده مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس را که در پوشش اصحاب فتنه به سوی کابینه جدید دراز شده است با قاطعیت قطع کنند. چگونه!؟.. رای عدم اعتماد مجلس به برخی از وزرای پیشنهادی نه فقط خدمت به مردم و نظام بلکه خدمت شایسته‌ای به آقای دکتر روحانی نیز هست.»

انتقاد از دعوت احمدی‌نژاد برای سخنرانی روز قدس
index:4|width:80|height:40|align:right نوشت: در خبرها آمده است سخنران روز قدس تهران، آقای احمدی‌نژاد است. این خبر از این نظر جلب توجه می‌کند که او قرار است اول هفته آینده ریاست‌جمهوری را تحویل بدهد و به همین دلیل، وجهی برای سخنرانی او در روز قدس وجود ندارد... علاوه بر اینها، اصولاً آقای احمدی‌نژاد در زمینه روز قدس سخنی برای گفتن ندارد. ایشان در طول سال‌های گذشته شعارهای زیادی در زمینه فلسطین و روز قدس داد و هرگز حرف علمی و تحقیقی در سخنرانی‌های ایشان مشاهده نشد. اگر مسوولان ستاد برگزاری مراسم روز قدس می‌خواهند از عنوان ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد استفاده کنند تا اظهارات سخنران‌شان تاثیری به نفع مساله فلسطین داشته باشد، این نیز اکنون منتفی است، زیرا در جهان دیگر روی سخنان او حسابی باز نمی‌کنند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها